anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

KURIER GEIS

THERMES-INOX
#7 Wielbiciel#

Witam 

Mam problem dostałem od Was -275 punktów za to, że niby przesyłki nie były wysłane w terminie. Jest wybrany kurier GEIS, wprowadzono numery przesyłek. I taka niespodzianka. Nadmienię, że dopiero zaczynam sprzedaż na allegro. Czy ja powinienem coś zrobić u swojego przewoźnika? Czy mam mu coś podać API??  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Nie ukrywam, że ten minus mi nie pomaga na początku przygody z Allegro. Czy jest jakaś automatyczna integracja z Geisem?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @THERMES-INOX. Abyśmy mogli automatycznie pobierać numery listów przewozowych i statusy przesyłek dla przewoźnika GEIS, skontaktuj się z nim i poproś, by ustawił odpowiednią konfigurację. 
Gdy przewoźnik odpowiednio skonfiguruje ustawienia, statusy przesyłek będą odpowiednio zaciągane do naszego systemu i nie będą generowały ujemnych punktów.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

THERMES-INOX
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Czy również trzeba podawać adres mailowy z zamówienia przy zakładaniu przesyłki w Geis?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@THERMES-INOX, tak, gdy nadajesz paczkę, użyj poprawnego zamaskowanego adresu mailowego przypisanego do zamówienia. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

THERMES-INOX
#7 Wielbiciel#

No to teraz wszystko jasne. Dziękuję 🙏 

oznacz moderatorów

THERMES-INOX
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie

Skontaktowałem się z firmą GEIS i mi powiedzieli, żeby zintegrować allegro z Geis muszę wykupić integrację u nich za 2000 zł. Czy czasem oni już nie są zintegrowani z Allegro? O co tu chodzi? Czy nie wystarczy wpisywać skopiowany adres mailowy z allegro przy zakładaniu zlecenia?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@THERMES-INOX Przewoźnik GEIS jest z nami zintegrowany i podanie zamaskowanych adresów mailowych podczas tworzenia etykiet powinno wystarczyć. 

Zgadza się, przewoźnik GEIS wymaga włączenia integracji u przewoźnika.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

THERMES-INOX
#7 Wielbiciel#

Witam Zrobiłem tak jak Pani wspomniała a w szczegółach zamówień nie mam zmienionego statusu przesyłki choć wpisałem wcześniej zamaskowany adres mailowy. Co jeszcze należy zrobić?

oznacz moderatorów

THERMES-INOX
#7 Wielbiciel#

Witam Zrobiłem tak jak Pani wspomniała a w szczegółach zamówień nie mam zmienionego statusu przesyłki choć wpisałem wcześniej zamaskowany adres mailowy. Co jeszcze należy zrobić?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@THERMES-INOX Proszę, podaj numer przykładowego zamówienia, dla którego prawidłowo przekazałeś dane, a mimo to, statusy nie zostały zaktualizowane. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

THERMES-INOX
#7 Wielbiciel#

Witam 

6507b4d0-cf4d-11ef-8f54-ebfc9b5c9c06

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@THERMES-INOX Dziękuję bardzo. Konsultuję to z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

THERMES-INOX
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi Czy już może wiadomo coś w mojej sprawie? 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@THERMES-INOX Przykro mi, wciąż czekam na odpowiedź. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@THERMES-INOX Wracam z odpowiedzią. Przykro mi, ale dowiedziałam się, że faktycznie w przypadku przewoźnika GEIS konieczny jest kontakt z obsługą tego przewoźnika oraz nawiązanie współpracy w postaci integracji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów