Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Inpost
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Przed chwilą rozmawiałem z zdenerwowanym klientem który pilnie potrzebuje zamówionej części do przyczepy.
Zaufał Allegro, sprzedawcy i firmie kurierskiej Inpost, która według zapewnień klienta po raz kolejny nie dostarczyła paczki podając powód "Odmowa przyjęcia" !!! CO JEST NIEPRAWDĄ.
W sms który otrzymał klient Inpost podaje numer telefonu do kuriera który jest nieprawidłowy??
żaden inny kurier nie kontaktował się z beneficjentem przesyłki.
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=523000015286005077150395
Dzwoniliśmy do Inpost, paczka nadana wczoraj, która miała być dostarczona dzisiaj wraca do nadawcy.
Fakt że w sms Inpost podaje klientowi błedny numer do kuriera nikogo w Inpost nie obchodzi i odbiorca może jedynie złożyć reklamację???!!!
Nie ma możliwości ponownego doręczenia ( chociaż nie doszło nawet do jej próby) naszej paczki i w systemie Inpost bo rzekomo odbiorca odmówił przyjęcia paczki?
Ilość wysyłanych paczek w okresie przedświątecznym przerasta czasem niektórych kurierów . O numer do kontaktu z kurierem z Twojego regiony podpytaj w firmie InPost.
@Inpost
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Paczka przekazana do doręczenia dziś o 08:32:04 została przyjęta w oddziale na zwrot dziś o 08:34:57. ?????!!!
Data i czas statusu | Status zlecenia | Opis | Oddział obsługujący |
---|---|---|---|
2023-12-05 08:34:57 | W DRODZE | Przyjęta w oddziale | BYDGOSZCZ |
2023-12-05 08:34:57 | ZWROT DO NADAWCY | Zwrot do nadawcy [520107012284200000934031] | |
2023-12-05 08:32:34 | WYJĄTEK | Odbiorca odmówił przyjęcia | |
2023-12-05 08:32:04 | W DRODZE | Przekazano do doręczenia | BYD0704 |
Dzień dobry @m.milek,
uprzejmie informuję, że z informacji dostępnych w naszym systemie wynika, że w sprawie wspomnianej przesyłki został już przesłany formularz reklamacyjny. Sytuacja zostanie zweryfikowana na drodze reklamacyjnej, tak aby nie wystąpiła w przyszłości. Jeśli Odbiorca nie odmówił przyjęcia przesyłki a ów status został nałożony błędnie to właśnie w procesie reklamacyjnym zostaną podjęte dalsze kroki.
W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności spowodowane tą sytuacją.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
@InPost to nie nasz należy przepraszać że w białych rękawiczkach próbujecie robić z ludzi **piiip**ów licząc na ich bezradność bo to już wiemy od lat. Co z tego że mogliśmy złożyć reklamację ( przecież siedzimy tu i nie mamy nic ciekawego do roboty) jak Inpost i tak obciąży naszą firmę za dostawę i zwrot i potem spedzimy kolejne godziny na pisaniu kolejnych reklamacji! . Już dwie godziny z koleżanką poświęciłem na ratowanie sprawy, rozmowy z klientką, jej mężem i infolinią Inpostu. Grozi nam odpowiedni komentarz ze strony klientki. W czym problem żeby "zawrócić" paczkę i dostarczyć klientce? Wystarczy odrobina dobrej woli z strony pracowników Inpost.