anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier Inpost problem z kurierem

m.milek
#10 Popularyzator#

@Inpost

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Przed chwilą rozmawiałem z zdenerwowanym klientem który pilnie potrzebuje zamówionej części do przyczepy.

Zaufał Allegro, sprzedawcy i firmie kurierskiej Inpost, która według zapewnień klienta po raz kolejny nie dostarczyła paczki podając powód "Odmowa przyjęcia" !!! CO JEST NIEPRAWDĄ.

W sms który otrzymał klient Inpost podaje numer telefonu do kuriera który jest nieprawidłowy??

żaden inny kurier nie kontaktował się z beneficjentem przesyłki.

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=523000015286005077150395

Dzwoniliśmy do Inpost, paczka nadana wczoraj, która miała być dostarczona dzisiaj wraca do nadawcy.

Fakt że w sms Inpost podaje klientowi błedny numer do kuriera nikogo w Inpost nie obchodzi i odbiorca może jedynie złożyć reklamację???!!!

Nie ma możliwości ponownego doręczenia ( chociaż nie doszło nawet do jej próby) naszej paczki i w systemie Inpost bo rzekomo odbiorca odmówił przyjęcia paczki?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Ilość wysyłanych paczek w okresie przedświątecznym przerasta czasem niektórych kurierów . O numer do kontaktu z kurierem z Twojego regiony podpytaj w firmie InPost.

oznacz moderatorów

m.milek
#10 Popularyzator#

@Inpost

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Paczka przekazana do doręczenia dziś o 08:32:04 została przyjęta w oddziale na zwrot dziś o 08:34:57.  ?????!!!

 

Data i czas statusu Status zlecenia Opis Oddział obsługujący
2023-12-05 08:34:57 W DRODZE Przyjęta w oddziale BYDGOSZCZ
2023-12-05 08:34:57 ZWROT DO NADAWCY Zwrot do nadawcy [520107012284200000934031]  
2023-12-05 08:32:34 WYJĄTEK Odbiorca odmówił przyjęcia  
2023-12-05 08:32:04 W DRODZE Przekazano do doręczenia BYD0704
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @m.milek,

uprzejmie informuję, że z informacji dostępnych w naszym systemie wynika, że w sprawie wspomnianej przesyłki został już przesłany formularz reklamacyjny. Sytuacja zostanie zweryfikowana na drodze reklamacyjnej, tak aby nie wystąpiła w przyszłości. Jeśli Odbiorca nie odmówił przyjęcia przesyłki a ów status został nałożony błędnie to właśnie w procesie reklamacyjnym zostaną podjęte dalsze kroki.

W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności spowodowane tą sytuacją.

W przypadku dodatkowych pytań proszę o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

oznacz moderatorów

m.milek
#10 Popularyzator#

@InPost  to nie nasz należy przepraszać że w białych rękawiczkach próbujecie robić z ludzi **piiip**ów licząc na ich bezradność bo to już wiemy od lat. Co z tego że mogliśmy złożyć reklamację ( przecież siedzimy tu i nie mamy nic ciekawego do roboty) jak Inpost i tak obciąży naszą firmę za dostawę i zwrot i potem spedzimy kolejne godziny na pisaniu kolejnych reklamacji! . Już dwie godziny z koleżanką poświęciłem na ratowanie sprawy, rozmowy z klientką, jej mężem i infolinią Inpostu. Grozi nam odpowiedni komentarz ze strony klientki. W czym problem żeby "zawrócić" paczkę i dostarczyć klientce? Wystarczy odrobina dobrej woli z strony pracowników Inpost.

oznacz moderatorów