Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dzisiaj kurier inPost nie pojawił się po odbiór paczek. Pierwszy raz zdarzyła się taka sytuacja.
Deklarowany czas wysyłki dla tych zamówień to 2 dni robocze więc jeżeli jutro odbierze to nie powinno mieć to wpływu na statystyki.
Niestety czas dostawy wyliczony przez algorytm Allegro wskazywał "dostawa we wtorek"; "dostawa jutro".
Powiadomiłem każdego klienta o zaistniałej sytuacji, ale boję się, że część z nich może nie być wyrozumiała i wystawi negatywny komentarz (108 paczek) mimo tego, że wysyłka nastąpi w deklarowanym przeze mnie czasie.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy mogę liczyć na jakąś pomoc w razie ewentualnej "fali negatywnych komentarzy" w związku z tą sytuacją?
Pozdrawiam
@musashi2007 możemy usunąć komentarze w konkretnych przypadkach, opisanych tutaj, Przykro mi, ale w sytuacji gdy problem z dostarczeniem paczki był po stronie przewoźnika nie usuwamy komentarza kupującego. W takiej sytuacji możesz odpowiedzieć na ewentualny negatywny komentarz i wyjaśnić co spowodowało problem oraz poprosić kupującego o usunięcie oceny.
@la_nika wyjaśnij proszę winę sprzedającego ukaranego negatywem w tej konkretnej sytuacji. Skoro nie usuwacie to musicie mieć ku temu argumenty.
@la_nika nie o to mi chodzi. Z firmą kurierską coś nie zagrało - nie odebrali paczek. Powodów może być dużo (mógł po prostu nie zmieścić na samochód). Mam do czynienia z firmami kurierskimi już od prawie 15 lat i zdaję sobie sprawę, że zdarzają się różne sytuacje, które uniemożliwią odbiór paczek.
I właśnie dlatego mam ustawiony czas wysyłki "2 dni robocze".
Nie odebrali wczoraj to odbiorą dziś wszystko jest ok.
Problemem jest informacja wyliczona przez algorytm, która wskazuje "dostawa we wtorek"; "dostawa jutro".
Klienci nie zagłębiają się w niuanse. Napisane "jutro" to tak ma być.
I teraz ja muszę się tłumaczyć klientom i modlić się o ich wyrozumiałość, a gdy dostanę negatywny komentarz całkowicie nie z mojej winy tylko za informację, którą podał komputer to mogę tylko "odpowiedzieć na ewentualny negatywny komentarz i wyjaśnić co spowodowało problem oraz poprosić kupującego o usunięcie oceny"?
@musashi2007 cieszę się, że dziś kurier się pojawił i sprawa została wyjaśniona. Informacja o przewidywanym czasie dostawy, który pojawia się w Twoich ofertach jest wyliczana na podstawie kilku czynników m.in. historycznych danych o tym w jakim czasie nadajesz przesyłki.
Rozumiem, że w przypadku takiej sytuacji może to być problematyczne, ale tak działa algorytm. Przykro mi, ale jeśli pojawi się negatywny komentarz, ponieważ kupujący spodziewał się dostawy wcześniej to jedynym rozwiązaniem będzie poproszenie o usunięcie oceny lub odpowiedź na komentarz.
@musashi2007
Dobry wieczór,
w celu weryfikacji braku odbioru paczek w dniu dzisiejszym, prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem następujących danych:
- numer zlecenia na podjazd kuriera oraz przykładowy numer paczki ze zlecenia;
- pełny adres odbioru wraz z kodem pocztowym;
- numer telefonu oraz adres mailowy do kontaktu.
Po otrzymaniu powyższych danych wyślemy zgłoszenie do oddziału obsługującego zlecenie z prośbą o weryfikację sytuacji oraz podjęcie pilnych kroków w celu odbioru paczek.
W imieniu firmy InPost przepraszam za zaistniałe utrudnienia.
nic to nie da negatyw jak nie narusza np słowo tandeta lub inne zakazane to alleegro nie usunie wielokrotnie u nas kurier zabierał 600 paczek 250 zostawalo brak miejsca allegro bierze taka samą prowizje od pozytywa ja i od negatywa
@InPost
Dziękuję za oferowaną pomoc. Skontaktowałem się z kurierem. Dzisiaj odebrał wszystkie paczki.
Wczoraj po prostu miał już pełne auto paczek i nie był w stanie przyjąć przesyłek z niektórych punktów.
Ba, kurierzy nie pojawiają się także z przesyłkami! Mój przypadek: jest info mejlem, że będzie kurier i telefon do niego; dzwonię, żeby zawiadomić, że będę za 2 godziny; w słuchawce słyszę - nie ma takiego numeru; wybieram jeszcze raz i jeszcze raz, aby się upewnić - to samo; wracam do domu, a tam na Allegro: nie dostarczono - błędny adres. I co Wy na to?!