Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Notorycznie kurierzy nie przyjeżdżają po przesyłki zlecone w dniu odbioru. Czy mogę złożyć odwołanie aby nie utracić punktów sprzedaży?
Możesz , jeśli jest to wina dostawcy to mogą wycofać te oferty z punktacji. Zgłoś do allegro.
Jak można to zgłosić?
@GoodBreathPL podaj proszę numery zamówień, których dotyczą te podjazdy, a wykluczymy je z jakości Twojej sprzedaży.
3402bd70-4f1f-11ef-bb0c-2fcdb368be80 , 039360d0-4e5d-11ef-a8b8-3543f0958121, e7aa7410-4e2c-11ef-bdb1-35704bab3be7, f06880c0-4db3-11ef-8e30-8989a550e1c3, e80e7501-4d87-11ef-bbdb-030029c3c518, f20ff6e0-44fa-11ef-b489-2b9e170327b1 oraz e7a25580-4a41-11ef-a241-fd17a89967fb - tutaj nadałem paczkę w punkcie i nie została ona odebrana, co w takiej sytuacji?
@GoodBreathPL W przypadku braku podjęcia paczki z punktu (która została nadana przed godziną graniczną) takie zamówienie również możemy wykluczyć. Przekazałam odpowiednie zgłoszenie do zespołu, który się tym zajmuje.
Proszę o wykluczenie z oceny sprzedaży również transakacji
@GoodBreathPL żadne z podanych przez Ciebie zamówień nie jest opóźnione. Zamówienia możemy wykluczyć z jakości pod warunkiem, że są opóźnione.
MI WYKLUCZALI JEDNO ZAMÓWIENIE BO KURIER NIE PRZYJECHAŁ 2 TYGODNIE MIMO 3 INTERWECJI, A JAK BYBYŁO ŻE NIE WYSZŁO 20 PRZESYŁEK W TERMINIE, PONAD 2 TYGODNIE MIAŁBYM WYDŁUŻONY CZAS DOSTARCZENIA, TO JEST JAWNE DZIAŁANIE ALLEGRO NA SZKODĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeżeli tak, to czemu ciągle spada mi miara "Wysyłka w terminie" oraz "Szybka wysyłka"? Wszystkie paczki realizujemy w terminie, jedynie te, po które notorycznie nie zjawiają się kurierzy obniżają mi jakość sprzedaży. Wczoraj ponownie zamówiłem podjazd kuriera, który się nie zjawił i dalej powoduje to spadek mojej oceny sprzedaży. Jak ma to być fair? Zamówienie c66c20d0-53f6-11ef-aab9-e310f093ce26
Po co jest opcja zamówienia kuriera, skoro żaden z kurierów nie przyjeżdża i moja jakość sprzedaży przez to spada?
@GoodBreathPL zamówienie które teraz podałeś jest opóźnione i poprosiłam o wykluczenie go z Twojej jakości sprzedaży. Możesz pobrać raport z zakładki Jakość mojej sprzedaży i sprawdzić, które zamówienia obniżają wyniki dla każdej z miar.
Przejrzyj zatem proszę wszystkie zamówienia i wyklucz te, które były opóźnione z winy braku podjazdu kuriera: 3402bd70-4f1f-11ef-bb0c-2fcdb368be80 , 039360d0-4e5d-11ef-a8b8-3543f0958121, e7aa7410-4e2c-11ef-bdb1-35704bab3be7, f06880c0-4db3-11ef-8e30-8989a550e1c3, e80e7501-4d87-11ef-bbdb-030029c3c518, f20ff6e0-44fa-11ef-b489-2b9e170327b1, e7a25580-4a41-11ef-a241-fd17a89967fb, 86cdb251-50a8-11ef-88e5-071a49fde78d, 3402bd70-4f1f-11ef-bb0c-2fcdb368be80, 039360d0-4e5d-11ef-a8b8-3543f0958121
@GoodBreathPL wszystkie zamówienia, które podałeś albo nie są opóźnione, albo są już wykluczone z Twojej jakości. Tak jak pisałam, to które zamówienia obniżają Twoją jakość, możesz sprawdzić w raporcie, jest to np. zamówienie nr 1335dc61-5246-11ef-aab9-e310f093ce26.
Podaj mi proszę takie zamówienia.
Okej, wygląda na to, że powinny być to następujące zamówienia:
1335dc61-5246-11ef-aab9-e310f093ce26
c66c20d0-53f6-11ef-aab9-e310f093ce26
2646bdd0-5118-11ef-86c8-e94d0c50d90f
e4b5f7c0-5304-11ef-9867-c97747103e77
Dzięki za pomoc.
@GoodBreathPL Ze wskazanych jedynie zamówienie nr c66c20d0-53f6-11ef-aab9-e310f093ce26 jest opóźnione i zostało już wykluczone ze statystyk.