anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kwota dopłaty

thu_pl
#8 Zapaleniec#

Wpisując kwotę dopłaty np 2,5 pojawia się komunikat o błędzie.

Dopiero kwota 2.5 jest poprawna.

Na potwierdzeniu e-mail widnieje już 2,5 zł, a nie 2.5 zł.

Prawidłowo powinien być "przecinek", a nie "kropka".

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33

Client:44052296
#21 Demiurg#

@thu_pl  Pisz z tym do allegro

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

bo to zbyt poważna sprawa na te forum. Chyba że Przodująca rozwiązująca nie jaka xyz96 podejmie się i Ci pomoże

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@Client:44052296 skoro już wołasz @xyz96 , to rób to tak żeby on cię widział

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Client:44052296 

Po co zaczynasz niepotrzebną pyskówkę?

W dodatku sprawa wcale nie jest błaha. Większość ludzi oddziela grosze od złotówek przecinkami i jeśli wyskakuje błąd, po prostu nie zrobią dopłaty, marnując czas swój i sprzedawcy plus doprowadzając do opóźnienia wysyłki.

Faktycznie przydałaby się pod polem do wpisania kwoty krótka instrukcja w stylu "wpisz kwotę dopłaty w formacie zł.gr" albo coś podobnego.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Przy klawiaturze numerycznej nie ma przecinka.

oznacz moderatorów

thu_pl
#8 Zapaleniec#

Przy klawiaturze numerycznej faktycznie jest narysowana "kropka", jednak w 99% przypadków działa on jako "przecinek".

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@thu_pl Zawsze możesz to zmienić w ustawieniach regionalnych systemu.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@thu_pl przed chwilą testowo spróbowałam dopłacić do zamówienia i po wpisaniu 2,50 połączyło mnie ze stroną banku, nie było problemu z użyciem przecinka. Czy możesz przesłać zrzut ekranu z komunikatem o błędzie?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

thu_pl
#8 Zapaleniec#

Zrzut ekranu 2021-03-05 091759.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@thu_pl super! Bardzo dziękuję teraz wszystko jasne, przekażę Twoją i @Kasiulki2 sugestię do odpowiedniego działu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@la_nika Tak przy okazji (bez otwierania oddzielnego wątku) czy możesz powiedzieć jak można sprawdzić, że wysłano do kupującego prośbę o dopłatę?

Zawsze mamy z tym problem, gdzie sprawdzić, że wystąpiliśmy o dopłatę do ponownej przesyłki zwróconych paczek. 

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Zawsze mamy z tym problem, jak sprawdzić, że skutecznie wystąpiliśmy do kupującego o dopłatę. Konieczność wystąpienia o dopłatę występuje z reguły przy ponownej wysyłce po zwrocie przesyłki (błędny adres doręczenia, nieodebranie w terminie z paczkomatu, itp.).

Jeżeli jest taka możliwość, będę wdzięczny za wskazanie . 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Dam znać i wrócę do Ciebie z informacją czy jest taka możliwość, ale poproszę jeszcze o cierpliwość. Konsultuję już to pytanie z ekspertami od tej zakładki, ale wciąż czekam na odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Dzięki zachowuje cierpliwość i codziennie po kilka razy sprawdzam czy klienci do ponownej wysyłki zrobili dopłatę. Dołączam wiec nowe pytanie.

Pierwsze brzmi:

Czy jest jakieś potwierdzenie wysłania prośby o dopłatę?

Nowe:

Czy jest komunikat po zrobieniu dopłaty przez kupującego?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Mam już potwierdzoną odpowiedź dla Ciebie. Generalnie nie można złożyć 2 razy prośby o dopłatę do tego samego zamówienia, więc jeżeli nie masz dostępnej tej opcji przy danym zakupie oznacza to, że w tym zamówieniu już złożyłeś taką prośbę. Niestety na tę chwilę nie ma innego sposobu, aby to sprawdzić, ale przekazałam Twoją sugestię w tej sprawie. 

W drugiej sprawie, jako Sprzedający informację o opłaconej przez Kupującego dopłacie znajdziesz w:

1. Zamówieniach

Dopłata_odp.png

2. W wiadomości mailowej

Dopłata_odp2.png

 

 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@_HolaOla_  Dzięki za informację. 

Co do "Generalnie nie można złożyć 2 razy prośby o dopłatę do tego samego zamówienia" to chyba jeżeli ta pierwsza prośba o dopłata została wykonana. Sprawdziłem na kliencie, do którego dziś rano ponownie "upomniałem "się o dopłatę. Przed chwilą sprawdziłem, że mogę złożyć kolejną prośbę.

Co do potwierdzenia dokonania dopłaty, to wiedziałem, że mogę to sprawdzać w płatnościach. Ale wiadomość, którą załączyłaś widzę po raz pierwszy. Sprawdziłem w swojej skrzynce odbiorczej, na 11 tys. otrzymanych wiadomości taka nie występuje, a dopłat było kilkanaście w tym okresie.

Czy muszę coś skonfigurować, żeby taką otrzymać?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma W pierwszym temacie podeślij proszę screeny i numer tego zamówienia. Jeśli chodzi o powiadomienia, to też poproszę o przykłady numerów zamówień z dopłatami. Sprawdzimy obie sytuacje, ale potrzebujemy do tego konkretnych informacji. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Do tego zamówienia, które już i tak wysłaliśmy ponownie, występowałam o dopłatę 5 PLN już 3 razy. Klient nie zapłacił do dizis, ale nie mam jak mu udowodnić, ze wystąpiliśmy o dopłatę.

NUMER ZAMÓWIENIA: 53116221-7525-11eb-88cd-d53bd2e7bda8

Przed chwila wysłałem 4 raz:

Capture.JPG

Przykład ostatniej dopłaty otrzymanej - brak potwierdzenia email:

NUMER ZAMÓWIENIA63c507e0-8d4c-11eb-8b7f-f5a8cfa80738

Capture.JPG

 

oznacz moderatorów