Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wpisując kwotę dopłaty np 2,5 pojawia się komunikat o błędzie.
Dopiero kwota 2.5 jest poprawna.
Na potwierdzeniu e-mail widnieje już 2,5 zł, a nie 2.5 zł.
Prawidłowo powinien być "przecinek", a nie "kropka".
@_HolaOla_ Trochę się zeszło. Rozumiem, że były Święta, ale może już ktoś tym się zajmie. Paru klientów mi nie dopłaciło za ponowną wysyłkę, a nie mam jak potwierdzić, że tak prośba została do nich skierowana.
@annas14-firma Bardzo Cię przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź. Sprawdzamy już co się wydarzyło we wskazanych przez Ciebie zamówieniach. Jak tylko będę miała więcej informacji w Twojej sprawie, od razu wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@annas14-firma Mam już informacje w Twojej sprawie:
1. Jeśli chodzi o zamówienie, w którym kilka razy wysyłałeś prośbę o dopłatę, to niestety nie mamy możliwości, abysprawdzić tę sytuację, ponieważ zamówienie było złożone w lutym. Szczegóły dotyczące opłat w ofertach możemy sprawdzić do 30 dni wstecz, więc jeśli masz jakiś inny przykład, podeślij mi go proszę.
2. Jeśli chodzi o zamówienie numer 63c507e0-8d4c-11eb-8b7f-
Dziękuję za informacje. Nie mam podstaw by sądzić, że nie starasz się odpowiadać z najlepszą starannością, ale mam nadzieję, że rozumiesz moje rozczarowanie.
Nie chodzi przecież o te konkretne przypadki, ale o dążenie do znalezienie rozwiązań pozwalających nam wszystkim lepiej pracować.
Sytuacja taka, że jako użytkownicy systemu nie jesteśmy w stanie potwierdzić istotnego zdarzenia (w tym przypadku wystąpienie z prośbą o dopłatę) jest błędem. Chciałbym w pierwszej kolejności ustalić gdzie jest ten błąd. Jeżeli system nie rejestruje takiego zdarzenia to nie ma możliwości potwierdzenia. Jeżeli jest generowane potwierdzenie, to kto je może odbierać i po spełnieniu jakich warunków. Itd. ... Może okazać się że to ja robię błąd i nie mam tego co by mi ułatwiło pracę.
Nie oczekuję odpowiedzi "sprawdź proszę ponownie wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej" bo to zrobiłem przed zadaniem pytania. Ostatnia wiadomość zawierająca frazę ".. nowa wpłata od .." jest z lipca 2016 roku. Od zawsze musimy sprawdzać czy klient już zrobił dopłatę szukając w historii wpłat.
Oczekuję odpowiedzi: wiadomości takie są wysyłane pod warunkiem że ...
@_HolaOla_ Wracam do tematu, bo dziś znowu zgłosiłem prośbę o dopłatę do ponownej wysyłki i jak zwykle nie mam żadnego potwierdzenia. Ani czy wysłano, ani czy ne wysłano.
Chodzi o zamówienie: 28e99c01-a131-11eb-98b7-e7156f4515c9
Proszę o potwierdzenie stanu.
@annas14-firma Nie do końca się zrozumieliśmy, więc już tłumaczę. Wiadomość mailową z potwierdzeniem dopłaty, którą pokazywałam Ci w tym wpisie otrzymujesz dopiero, gdy Kupujący rzeczywiście dokona takiej dopłaty. Nie wysyłamy potwierdzenia dla Sprzedającego w chwili wysłania takiej prośby. W sytuacji gdy ją wyklikasz jako Sprzedający, tylko Kupujący otrzyma maila z taką informacją. Samej informacji typu "Zleciłeś Klientowi prośbę o dopłatę w wysokości x zł" nie dostaniesz.
Natomiast sprawdziliśmy dokładnie zamówienie, które wskazałeś i wszystko jest w porządku. Kupujący otrzymał od nas wiadomość mailową z powiadomieniem dotyczącym wysłanej przez Ciebie prośby o dopłatę 24.03.2021 o godz. 16:27.
@_HolaOla_ Dziękuję za informację. Jest ona właśnie tym, co generowane automatycznie,, np tu:
byłoby bardzo wygodne. Takiej informacji nie ma nigdzie, wiec trzeba to pamiętać. Nie musi być email, ale zmiana statusu lub flaga na informacji o płatności.
@_HolaOla_ Wracam do tematu, bo znowu jesteśmy bezradni nie mając potwierdzenia, że zgłosiliśmy wniosek o dopłatę. Sprawa jest w trakcie dyskusji założonej przez kupującego do zamówienia bc5f0951-fa98-11eb-b8a2-6da5140aae6e
Kupujący zgłaszał dwukrotnie, że nie otrzymał przesyłki (zwykły list Poczty Polskiej) a w efekcie trzymał trzy przesyłki płacąc raz. Bez żadnych sugestii zadeklarował chęć zatrzymania dwóch sztuk oraz zwrotu jednego.
Zgłosiliśmy dopłatę jak na załączonym zrzucie:
No i czekamy.
Na przypomnienie po kilku dniach kupujący: " .... ja tego nie widzę. Proszę wysłać mi ponowie"
My też bo nie ma żadnego potwierdzenia, a ponoć nie można złożyć ponownie. Dziś złożyłem ponownie dwa razy. Oczywiście brak jakiegokolwiek potwierdzenia.
Przepuszczam, że lada dzień kupujący się zirytuje i stwierdzi że dyskusja nie została rozwiązana.
@_HolaOla_ Czy możesz zdradzić dlaczego nie chcecie udostępnić potwierdzenia złożenia wniosku o dopłatę? Mamy to robić poza Allegro? To dla nas kłopot, ale taką polityką skłaniacie sprzedających do działań niezgodnych z własnym regulaminem.
@annas14-firma Ola przekazała Twoją sugestię do zespołu pracującego przy tej funkcji i być może takie powiadomienie zostanie wprowadzone, jednak nie mogę niczego obiecać. Natomiast w tej sytuacji możesz poprosić kupującą, aby samodzielnie dopłaciła wskazaną przez Ciebie kwotę (15 zł). Zrobi to (tylko nie w aplikacji mobilnej) w zakładce Moje zakupy po wejściu w szczegóły zakupy > rozwiń szczegóły zakupu, tak jak widać na zrzucie poniżej:
@la_nika Dziękuję za podpowiedź, spróbujemy opisać klientom sposób dojście do dopłaty.
Witam serdecznie,
Czy istnieje możliwość otrzymywania powiadomień o dopłatach do zamówienia? Nie znalazłem takiej opcji w ustawieniach powiadomień, a przydałaby się.
Pozdrawiam
@PRZESZUKAJ_NET Zgłoś swój pomysł, jest taka możliwość.
@PRZESZUKAJ_NET Kiedy klient wykona dopłatę przez Allegro Finanse, taka wiadomość powinna do Ciebie trafić. Nie otrzymałeś powiadomienia?
Problem był już zgłaszany i wyjaśniany tu.
Ja nadal nie otrzymuję wiadomości o wykonanej dopłacie i nie uzyskałem informacji co mam zrobić aby je otrzymywać.