Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wpisując kwotę dopłaty np 2,5 pojawia się komunikat o błędzie.
Dopiero kwota 2.5 jest poprawna.
Na potwierdzeniu e-mail widnieje już 2,5 zł, a nie 2.5 zł.
Prawidłowo powinien być "przecinek", a nie "kropka".
@thu_pl Pisz z tym do allegro
bo to zbyt poważna sprawa na te forum. Chyba że Przodująca rozwiązująca nie jaka xyz96 podejmie się i Ci pomoże
@Client:44052296 skoro już wołasz @xyz96 , to rób to tak żeby on cię widział
Po co zaczynasz niepotrzebną pyskówkę?
W dodatku sprawa wcale nie jest błaha. Większość ludzi oddziela grosze od złotówek przecinkami i jeśli wyskakuje błąd, po prostu nie zrobią dopłaty, marnując czas swój i sprzedawcy plus doprowadzając do opóźnienia wysyłki.
Faktycznie przydałaby się pod polem do wpisania kwoty krótka instrukcja w stylu "wpisz kwotę dopłaty w formacie zł.gr" albo coś podobnego.
Przy klawiaturze numerycznej nie ma przecinka.
Przy klawiaturze numerycznej faktycznie jest narysowana "kropka", jednak w 99% przypadków działa on jako "przecinek".
@thu_pl Zawsze możesz to zmienić w ustawieniach regionalnych systemu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@thu_pl przed chwilą testowo spróbowałam dopłacić do zamówienia i po wpisaniu 2,50 połączyło mnie ze stroną banku, nie było problemu z użyciem przecinka. Czy możesz przesłać zrzut ekranu z komunikatem o błędzie?
@thu_pl super! Bardzo dziękuję teraz wszystko jasne, przekażę Twoją i @Kasiulki2 sugestię do odpowiedniego działu.
@la_nika Tak przy okazji (bez otwierania oddzielnego wątku) czy możesz powiedzieć jak można sprawdzić, że wysłano do kupującego prośbę o dopłatę?
Zawsze mamy z tym problem, gdzie sprawdzić, że wystąpiliśmy o dopłatę do ponownej przesyłki zwróconych paczek.
Zawsze mamy z tym problem, jak sprawdzić, że skutecznie wystąpiliśmy do kupującego o dopłatę. Konieczność wystąpienia o dopłatę występuje z reguły przy ponownej wysyłce po zwrocie przesyłki (błędny adres doręczenia, nieodebranie w terminie z paczkomatu, itp.).
Jeżeli jest taka możliwość, będę wdzięczny za wskazanie .
@annas14-firma Dam znać i wrócę do Ciebie z informacją czy jest taka możliwość, ale poproszę jeszcze o cierpliwość. Konsultuję już to pytanie z ekspertami od tej zakładki, ale wciąż czekam na odpowiedź.
Dzięki zachowuje cierpliwość i codziennie po kilka razy sprawdzam czy klienci do ponownej wysyłki zrobili dopłatę. Dołączam wiec nowe pytanie.
Pierwsze brzmi:
Czy jest jakieś potwierdzenie wysłania prośby o dopłatę?
Nowe:
Czy jest komunikat po zrobieniu dopłaty przez kupującego?
@annas14-firma Mam już potwierdzoną odpowiedź dla Ciebie. Generalnie nie można złożyć 2 razy prośby o dopłatę do tego samego zamówienia, więc jeżeli nie masz dostępnej tej opcji przy danym zakupie oznacza to, że w tym zamówieniu już złożyłeś taką prośbę. Niestety na tę chwilę nie ma innego sposobu, aby to sprawdzić, ale przekazałam Twoją sugestię w tej sprawie.
W drugiej sprawie, jako Sprzedający informację o opłaconej przez Kupującego dopłacie znajdziesz w:
1. Zamówieniach
2. W wiadomości mailowej
@_HolaOla_ Dzięki za informację.
Co do "Generalnie nie można złożyć 2 razy prośby o dopłatę do tego samego zamówienia" to chyba jeżeli ta pierwsza prośba o dopłata została wykonana. Sprawdziłem na kliencie, do którego dziś rano ponownie "upomniałem "się o dopłatę. Przed chwilą sprawdziłem, że mogę złożyć kolejną prośbę.
Co do potwierdzenia dokonania dopłaty, to wiedziałem, że mogę to sprawdzać w płatnościach. Ale wiadomość, którą załączyłaś widzę po raz pierwszy. Sprawdziłem w swojej skrzynce odbiorczej, na 11 tys. otrzymanych wiadomości taka nie występuje, a dopłat było kilkanaście w tym okresie.
Czy muszę coś skonfigurować, żeby taką otrzymać?
@annas14-firma W pierwszym temacie podeślij proszę screeny i numer tego zamówienia. Jeśli chodzi o powiadomienia, to też poproszę o przykłady numerów zamówień z dopłatami. Sprawdzimy obie sytuacje, ale potrzebujemy do tego konkretnych informacji.
Do tego zamówienia, które już i tak wysłaliśmy ponownie, występowałam o dopłatę 5 PLN już 3 razy. Klient nie zapłacił do dizis, ale nie mam jak mu udowodnić, ze wystąpiliśmy o dopłatę.
NUMER ZAMÓWIENIA: 53116221-7525-11eb-88cd-d53bd2e7bda8
Przed chwila wysłałem 4 raz:
Przykład ostatniej dopłaty otrzymanej - brak potwierdzenia email:
NUMER ZAMÓWIENIA63c507e0-8d4c-11eb-8b7f-f5a8cfa80738