anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Listy przewozowe i błędne naliczanie opóźnień

virtualeye
#10 Popularyzator

Witam,

Mam pewien asortyment, który wysyłając muszę przesłać na swoim wygenerowanym liście. Dokładnie to tworzę list u producenta dodając adres wysyłki. Problem jest taki, że nie jestem w stanie podać adresu email który został wygenerowany w Allegro bo po podaniu tego adresu Allegro blokuje przesłanie informacji ze skrzynki producenta. Oczywiście próbowałem dodawać różne adresy ale bezskutecznie.

Podpinam więc każdy list z ręki. Sumiennie, codziennie a w efekcie okazuje się że niezależnie czy list jest czy nie jest podpięty naliczane mi są punkty karne za brak wysyłki. Jak mam więc przekazać nr. listu jeżeli podpinając list bezpośrednio pod aukcję i tak nic się nie zmienia.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Pozdrawiam Jacek

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @virtualeye, widzę, że skontaktowałeś się z nami w tej sprawie w zgłoszeniu o numerze 55660005, oraz że nasi doradcy odpowiadają w Twojej sprawie. Sprawa jest weryfikowana, zaczekaj proszę na dalsze odpowiedzi z ich strony.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

virtualeye
#10 Popularyzator

Cześć, jeżeli jest dalej weryfikowana to oczywiście nie ma żadnego problemu. Staram się także ze swojej strony zamknąć temat i ostatnie 3 zamówienia wysłałem w inny sposób.

Prośba o weryfikację moich wysyłek w celu usunięcia negatywnych punktów za wysyłkę w terminie.

Jeszcze raz dzięki

oznacz moderatorów

virtualeye
#10 Popularyzator

Sprawa została zweryfikowana w następujący sposób:

Jak wspomnieliśmy wielokrotnie, aby zamówienie było poprawnie wliczane do Państwa jakości sprzedaży konieczne jest przekazanie adresu email kupującego, oraz nadanie zgodnie z metodą dostawy wybraną przez klienta. 

W innym przypadku nie będziemy zaczytywać statusów przesyłek. 

Jak zwykle rozwiązanie problemu jest jedno - albo tak albo wypad.

Szukanie rozwiązań to jednak macie we krwi.

Teraz powinienem napisać - Szanowne Allegro sugeruję żebyście przychylili się do sugestii Sprzedającego.
Pamiętaj zawsze możesz wykorzystać Allegro Protect niezależnie czy masz czy nie do tego prawo.

Niech  żyje Allegro!

Pozwoliłem sobie na ten przydługawy tekst bo mam już dość kopania się z koniem. 

Życzę wszystkiego dobrego i dużo bardziej cierpliwych Sprzedających

Prośba o zweryfikowanie wysyłek w ogóle została zignorowana bo przecież to spowoduje więcej pracy a to przecież jest Sprzedający więc można z nim wszystko zrobić.

Serdecznie pozdrawiam Jacek 

oznacz moderatorów