Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Od ponad miesiąca oczekuję na udostępnienie materiału zdjęciowego z przyjęcia dostawy oznaczonej numerem awizo A-250915-0000247.
W przedmiotowej dostawie odnotowano brak 12 sztuk produktu:
Lattafa Ramz Silver 100 ml, woda perfumowana unisex EDP, EAN: 6291106066722.
Zagraniczny dostawca kwestionuje przedstawiony mu raport z przyjęcia, dlatego materiał zdjęciowy z momentu odbioru jest mi niezbędny do uzupełnienia dokumentacji reklamacyjnej i dalszego procedowania sprawy.
Proszę o pilne udostępnienie zdjęć lub jednoznaczną informację, dlaczego nie mogą zostać przekazane. Brak odpowiedzi znacząco wydłuża proces reklamacyjny i może mieć wpływ na dalszy bieg sprawy.
Podaj proszę konkretne informacje np. numer zamówienia czy numer sprawy?
Numer awizo nie wiele mi podpowiada.
zgłoszenie nr 53770276
@perfumyplaza przepraszam, że Twoje zgłoszenie przeciąga się w czasie. Sprawdziłam zgłoszenie i widzę, że została wczoraj przesłana prośba z interwencją do magazynu, dodatkowo poprosiłam o priorytetowe zajęcie się Twoim zgłoszeniem. Czekamy aktualnie za odpowiedzią, w Twojej sprawie.
Dzień dobry,
21 listopada otrzymałem informację, że zgłoszenie zostało przekazane do magazynu z prośbą o pilną interwencję. Dziś jest 30 listopada i nadal nie mam żadnej aktualizacji.
Proszę o informację, na jakim etapie znajduje się moja sprawa i kiedy mogę oczekiwać rozwiązania.
@perfumyplaza Poprosiłam odpowiedni zespół o sprawdzenie na jakim etapie jest wyjaśnianie Twojej sprawy. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.
@perfumyplaza dla Allegro pilne, albo priorytetowe, oznacza do 30dni😉, no chyba, że ten termin jest kierowany do sprzedającego, wówczas zmienia znaczenie😁