anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mailowe powiadomienia od allegro o sprzedaży

davis-SS
#9 Pomysłodawca#

Powiedzcie mi proszę czy u was również występuje ten problem. 

Tak już może od tygodnia powiadomienia email o sprzedaży na allegro przychodzą mi w dziwnej kolejności. Są powiadomienia które przychodzą od razu a są zamówienia które w panelu sprzedaży np są złożone o 14:00 a ja powiadomienie dostaję kilka godzin później. I w sumie to nie ma na to żadnej reguły. W panelu sprzedaży mam dzisiaj np zamówienia złożone o 14:24 i 14:59 na które jeszcze nie dostałem powiadomień mailowych a  z zamówienia o 15:13 powiadomienie normalnie wskoczyło na maila. 

Już myślałem że to może problem poczty ale na innym prywatnym koncie na którym czasami coś tam sobie sprzedaję na allegro lokalnie dzisiaj również miałem sprzedaż i do teraz jeszcze nie otrzymałem powiadomienia mailowego

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@davis-SS Cześć! Czy możesz podać mi przykładowe numery zamówień, dla których powiadomienia mejlowe dotarły z dużym opóźnieniem? 

oznacz moderatorów

davis-SS
#9 Pomysłodawca#

73c0d5b0-893a-11ee-9e14-63b6abf2c9b7

50c66bb0-893f-11ee-bb79-0bc2722fe175

oznacz moderatorów

lottoys
#11 Animator#

@ko_alka 

Tak jest od kilku dni, wielogodzinne opóźnienia z powiadomieniami.

Gdy  wysyłam testowo do siebie maile z innych skrzynek pocztowych dochodzą w sekundę, od Was po kilka godzin więc wykluczam powód po stronie mojej poczty.

Teraz dostaje powiadomienia z zakupu 22 lis 2023, 13:51 weszła na pocztę 17.35

Przykładowy numer zamówienia b80bff10-8935-11ee-b2e4-ab87202094bd

Nie pierwszy raz już ktoś o tym tu wspominał i problem nadal istnieje

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@davis-SS @lottoys  sprawdziłam to i od nas powiadomienia wychodzą od razu, ale są dostarczane dopiero po kilku godzinach. Wyjaśniam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@davis-SS @lottoys otrzymałam odpowiedź, że mieliśmy opóźnienia w dostarczaniu powiadomień, a teraz wszystko wróciło do normy. Bardzo Was proszę, jeśli sytuacja się powtórzy, podeślijcie numery zamówień. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

davis-SS
#9 Pomysłodawca#

Problem nadal występuje , np zamówienie 770605a0-89ea-11ee-b5da-8d2e1e5a0632 , otrzymałem tylko maila że kupujący wybrał sposób dostawy , nie otrzymałem maila w ogóle że sprzedałem produkty oraz że kupujący zapłacił ( chociaż w panelu widzę że jest opłacone)

zamówienie ce99a971-89ef-11ee-bb79-0bc2722fe175 , w panelu sprzedaży widnieje , maila z powiadomieniem brak

 

Ogólnie widać że ten problem nasila się najbardziej tak między 11:00 a 17:00

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

davis-SS
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

i kolejne zamówienia bez powiadomień mailowych: 

614b2cd0-89fa-11ee-9de3-c17d35a323c0

155efcc0-89fa-11ee-b2e4-ab87202094bd

8b281730-89f4-11ee-9de3-c17d35a323c0

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@davis-SS Proszę Cię o doprecyzowanie czy powiadomienia pojawiły się z opóźnieniem czy wciąż ich nie masz.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

davis-SS
#9 Pomysłodawca#

Niektóre dotarły , niektórych nadal nie mam

oznacz moderatorów

davis-SS
#9 Pomysłodawca#

Minęły 4 godziny od czasu gdy zgłosiłem że problem nadal występuje i dopiero teraz ktoś raczył się w ogóle odezwać. Rychło wczas. Może warto zainteresować się zgłaszanym problemem od razu a nie po kilku godzinach. 

Nadal nie mam w w ogóle powiadomienia dotyczącego zamówienia 36854532-8a04-11ee-9c42-a5158cd41c04

Nie mam powiadomienia że zamówienie opłacono ( mimo że jest dawno opłacone) c512cef0-89ee-11ee-8953-a3afe87774bb

 

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@davis-SS Przekazałam już sprawę do naszego Działu Technicznego, który zajmuje się weryfikacją problemu.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lottoys
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Nadal są opóźnienia, najgorsze to jak klient zada pytanie - do Centrum  W - wchodzi natychmiast ale na maila długo

Ostatnie pytanie 15,36 a na mailu 17,12

oznacz moderatorów

sklepRTVanteny
#10 Popularyzator#

U mnie występuje identyczny problem od kilku dni. Postanowiłem zgłosić do allegro i otrzymałem odpowiedź że po stronie allegro wszystko jest ok, i że wina jest po stronie operatora pocztowego! allegro standardowo przed świętami ma problemy których nie widzą i za wszystko winę zganiają na sprzedawcę. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@davis-SS @sklepRTVanteny @lottoys otrzymałyśmy odpowiedź, że wynika to z korzystania z poczty Interii. Interia ogranicza nam wysyłkę powiadomień mailowych. Mamy teraz większy ruch, wiec przez te ograniczenia osoby korzystające ze skrzynek pocztowych Interii mogą zauważać spore opóźnienia w dostarczaniu powiadomień mailowych.

Rozwiązaniem jest wyłącznie zmiana skrzynki pocztowej np. na Gmaila.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

grazas12
#10 Popularyzator#

Witam od wczoraj nie dostaję maili od Alllegro z informacja o sprzedazy a sa widoczne w zamowieniach pracuję na poczcie Interii do tej pory było wszystko Ok .Widze na Allegro gadane że sporo jest zapytań na ten temat i osoby maja problem na gmailu i rowniez na innych pocztach . powiadomienia o sprzedazy przychodzą po kilku godzinach od zakupu  . @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Iron-Bike
#9 Pomysłodawca#

Mi na Gmailu przychodzą normalnie, ale zamiast w głównych zaczęły lądować w zakładce Oferty. Przerzucam ręcznie z nadzieją że algorytm się w końcu nauczy. Nie wiem czemu nagle się to zmieniło, jak widzę nie tylko na Gmailu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@grazas12 te problemy wynikają z poczty z której korzystasz. Jedynym rozwiązaniem pozostaje zmiana poczty. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

grazas12
#10 Popularyzator#

Niestety tak nie jest bo przegladam Allegro gadane i od dwóch dni ten sam problem mają osoby ,które korzystają również z gmaila ktoś też napisał że na  ehost ma problem .to proste wyjasnienie zmien pocztę na gmaila ? bedzie to samo 

oznacz moderatorów

davis-SS
#9 Pomysłodawca#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Trochę dziwne to tłumaczenie. Problem z pocztą interii nigdy taki nie występował i teraz przez to  że ruch na allegro jest większy to nagle problem jest po stronie tylko poczty interii. Coś mi się nie chce w to wierzyć. Najłatwiej gdy nie można naprawić problemu to zwalić winę na problem z zewnątrz a nie ze strony allegro. I co zmienimy pocztę na gmail ( chociaż ktoś wyżej pisał że też jest problem) i jak to nie pomoże to co wtedy? Może allegro wtedy założy swoją własną pocztę i zasugeruje że najlepiej korzystać z tej od nich to wtedy wszystko będzie cacy a koniec końców zrobi tak jak z zielonymi paczkomatami czyli "zmusi" do ich korzystania.  Przypominam że już był niedawno problem gdy przychodziły powiadomienia mailowe zaszyfrowane jakimiś dziwnymi certyfikatami i wtedy też w pierwszej kolejności pisano że to nie wasza wina tylko problem usługodawcy poczty a na końcu jednak się okazało że problem był po waszej stronie. Jeśli allegro uważa że interia blokuje maile allegro z powiadomieniami i na pewno macie tysiące użytkowników którzy korzystają z tej poczty to w waszym interesie jest kontakt z interią w celu wyjaśnienia tego problemu aby przestał występować. Nigdzie w regulaminie allegro nie widzę informacji że muszę wybrać jakąś konkretną skrzynkę mailową aby w pełni korzystać z usług allegro.

oznacz moderatorów