anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam pytanie do Allegro w sprawie nowej miary: "Brak zwrotów".

Mott_Coffee
#8 Zapaleniec

Mam pytanie do Allegro w sprawie nowej miary: "Brak zwrotów".
Wg nowej definicji:

„Punkty w tej mierze zdobędziesz, jeśli w ciągu ostatnich 30 dni żaden z Twoich kupujących nie zwrócił zamówienia.”

Pytanie 1:

Czy chodzi o samo zgłoszenie zwrotu czy fizyczny zwrot towaru?
Bo zdarza się bardzo często, że klient zgłasza chęć zwrotu, a potem nigdy paczki nie odsyła.
Czy takie „puste zgłoszenia” będą dyskwalifikować sprzedawcę z tej miary?

Pytanie 2:

Czy planujecie zacząć informować oficjalnie o takich zmianach, czy nadal będziecie je wprowadzać po cichu i liczyć, że nikt nie zauważy?
To już kolejna zmiana jakości sprzedaży w ostatnich tygodniach, która wpływa bezpośrednio na widoczność ofert, a nie została odpowiednio ogłoszona w sposób przejrzysty dla wszystkich sprzedawców.

 

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

NipponShorty
#16 Inspirator

Eee jaki wpływ będą mieć sprzedający na brak zwrotów skoro na forum opisywane są masowe przypadki gdzie kupujący kupują kilka rzeczy po to by zostawić sobie najtańszą i resztę odsyłają bo mają "darmową wysyłkę"?

oznacz moderatorów

ja_Nitka
#13 Ambasador

@Mott_Coffee to nie jest nowa miara,
jest to miara wymienna z 'Szybkie zwroty wpłat' , dostaniesz w niej punkty jak nie masz zwrotów przez ostatnie 30 dni,
nie masz wpływu na liczbę punktów - punkty tu zależą od liczby zamówień i jak masz mało zamówień, to są mniej korzystne niż punktacja w 'szybkie zwroty wpłat'

Tu masz szczegółowy opis: https://help.allegro.com/pl/sell/a/jak-przyznajemy-punkty-w-kazdej-z-miar-jakosci-sprzedazy-k1wmx7KY...

I informacje o tej zmianie były, jak była wprowadzana już dość dawno... jakiś rok temu (?)

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Mott_Coffee! Miara "Brak zwrotów od klientów" - nie jest nową miarą i punkty liczymy do momentu odebrania przez Ciebie przesyłki zwrotnej (czyli, w momencie kiedy odbierzesz przesyłkę zwrotną - punkty przyznamy w mierze Szybkie zwroty wpłat do klientów i nie otrzymasz już ich w mierze Brak zwrotów od klientów). W tym artykule, przeczytasz jak dokładnie liczymy punkty dla tej miary. 

O wszystkich zmianach informujemy was, z odpowiednim wyprzedzeniem. Wszystkie aktualności znajdziesz tutaj.  

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mott_Coffee
#8 Zapaleniec

okej tu nie będę się kłócił, bo nie mam dowodów, ale mógłbym się założyć, że mieliśmy inną nazwę tej miary coś z "szybkie zwroty wpłat do klientów", i to całkiem nie dawno 🙂 

oznacz moderatorów

ja_Nitka
#13 Ambasador

@Mott_Coffee no i zgadza się, tak to działa,
jak masz zwroty, masz punkty w miarze 'szybkie zwroty wpłat'
nie masz zwrotów dostajesz punty w mierze 'brak zwrotów od klientów'
wymiennie

widocznie w ostatnich 30 dniach nie miałeś zwrotów i dlatego Ci się to zmieniło

oznacz moderatorów