Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie do Allegro w sprawie nowej miary: "Brak zwrotów".
Wg nowej definicji:
„Punkty w tej mierze zdobędziesz, jeśli w ciągu ostatnich 30 dni żaden z Twoich kupujących nie zwrócił zamówienia.”
Czy chodzi o samo zgłoszenie zwrotu czy fizyczny zwrot towaru?
Bo zdarza się bardzo często, że klient zgłasza chęć zwrotu, a potem nigdy paczki nie odsyła.
Czy takie „puste zgłoszenia” będą dyskwalifikować sprzedawcę z tej miary?
Czy planujecie zacząć informować oficjalnie o takich zmianach, czy nadal będziecie je wprowadzać po cichu i liczyć, że nikt nie zauważy?
To już kolejna zmiana jakości sprzedaży w ostatnich tygodniach, która wpływa bezpośrednio na widoczność ofert, a nie została odpowiednio ogłoszona w sposób przejrzysty dla wszystkich sprzedawców.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Eee jaki wpływ będą mieć sprzedający na brak zwrotów skoro na forum opisywane są masowe przypadki gdzie kupujący kupują kilka rzeczy po to by zostawić sobie najtańszą i resztę odsyłają bo mają "darmową wysyłkę"?
@Mott_Coffee to nie jest nowa miara,
jest to miara wymienna z 'Szybkie zwroty wpłat' , dostaniesz w niej punkty jak nie masz zwrotów przez ostatnie 30 dni,
nie masz wpływu na liczbę punktów - punkty tu zależą od liczby zamówień i jak masz mało zamówień, to są mniej korzystne niż punktacja w 'szybkie zwroty wpłat'
Tu masz szczegółowy opis: https://help.allegro.com/pl/sell/a/jak-przyznajemy-punkty-w-kazdej-z-miar-jakosci-sprzedazy-k1wmx7KY...
I informacje o tej zmianie były, jak była wprowadzana już dość dawno... jakiś rok temu (?)
Cześć, @Mott_Coffee! Miara "Brak zwrotów od klientów" - nie jest nową miarą i punkty liczymy do momentu odebrania przez Ciebie przesyłki zwrotnej (czyli, w momencie kiedy odbierzesz przesyłkę zwrotną - punkty przyznamy w mierze Szybkie zwroty wpłat do klientów i nie otrzymasz już ich w mierze Brak zwrotów od klientów). W tym artykule, przeczytasz jak dokładnie liczymy punkty dla tej miary.
O wszystkich zmianach informujemy was, z odpowiednim wyprzedzeniem. Wszystkie aktualności znajdziesz tutaj.
okej tu nie będę się kłócił, bo nie mam dowodów, ale mógłbym się założyć, że mieliśmy inną nazwę tej miary coś z "szybkie zwroty wpłat do klientów", i to całkiem nie dawno 🙂
@Mott_Coffee no i zgadza się, tak to działa,
jak masz zwroty, masz punkty w miarze 'szybkie zwroty wpłat'
nie masz zwrotów dostajesz punty w mierze 'brak zwrotów od klientów'
wymiennie
widocznie w ostatnich 30 dniach nie miałeś zwrotów i dlatego Ci się to zmieniło