Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej. Mam taki problem z kupującym.
Kupił koła (felgi z oponami) 11.01.24. Problem pojawił się 20.02.24, kupujący stwierdził, że 2 opony sa uszkodzone (to był towar używany, gwarancja 30dni), po krótkiej wymianie zdań telefonicznie, uzgodniliśmy że zwróce mu 450PLN za zakup 2 opon i będzie okay. Przelew zrobiłem (w tytule "zwrot za uszkodzone opony"), niestety kupujący nie zamknął sporu na allegro i domaga sie zwrotu kolejnych pieniędzy. Co dalej w takiej sytuacji?
Rozpatrzyć ją, rozumiem że to reklamacja, masz argumenty np zwróciłeś zgodnie z umową 450zł, więc odrzuć obecne żądania, ale czym kupującym argumentuje obecne żądania?
No właśnie niczym nie argumentuje, wypisuje ( w sporze allegro) jakieś bzdury o mojej nie kompetencji, odpisuje że chciał 450pln zwrotu i mu zwróciłem. Wystąpił o zwrot pieniędzy za całe koła, napisałem aby mi je odesłał ale nie chce tego zrobić.
Wiec napisz ze odrzucasz reklamację, żądania ze względu na brak odesłania, Tego się trzymaj- pamiętaj że takie żądania reklamacja musi być rozpatrzona w 14dniach od zgłoszenia. Napisz więc np w 13dniu ze ją odrzucasz z powodu braku odesłania towaru.
To jeszcze kilka dni musi w Wiśle upłynąć, ale już wiem co robić. Dziękuje
W dyskusji wklej potwierdzenie przelewu za opony nie dostanie ap
Wkleiłem screen z rozmowy z nim, oraz potwierdzenie przelewu. Ale Allegro nadal mi grozi obciążeniem rachunku i zwrotem pieniędzy dla niego. Chyba pora opuścić Allegro po 15 latach.
A nie odpisuje ci bot? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Tak, bot odpisuje.
Spokojnie, nie tak sie to skończy. Oni mają tam tylko BOTy ale przyjdzie czas na człowieka: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Oby. Bo gościu ewidentnie chce chyba jeszcze dodatkowo poprzez AP coś wyłudzić.
@KALI_DEBNO Cześć. Zgłoszę tę sytuację do odpowiedniego zespołu i poproszę o interwencję w dyskusji.