Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ prosimy o skorygowanie miary terminowości wysyłki dla 3 zamówień:
- 76590d00-b96f-11ee-b1ba-35cc4e81b166 - zamówienie wysłane zgodnie z deklaracją (25.01);
- 947e7b50-c2aa-11ee-a81a-5ffa8cf20f17 - proszę wykluczyć z oceny terminowości nadania, kurier UPS przez 2 dni nie podjechał po paczkę AO, nadaliśmy ją w końcu w automacie paczkowym - zlecenie podjazdu w WzA nr 8293493 z dnia 5 lutego;
- e7f7f7e0-b399-11ee-896b-cb253fa9f7e3 - proszę wykluczyć z oceny, przesyłka nadana w punkcie DPD Pickup 15.01, kurier odebrał ją po 2 dniach dopiero (17.01).
Niestety, odpowiedź doradcy w zgłoszeniu nr "40167673" brzmiała:
"Proszę o potwierdzenie, czy problem jest w dalszym ciągu aktualny , ponieważ na Państwa koncie AGD-RTV-IT nie widzę komentarzy do wspomnianych transakcji .".
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
@AGD-RTV-IT Cześć, zgłoszę te zamówienia do wykluczenia, dam znać 🙂
@AGD-RTV-IT Zamówienia 76590d00-b96f-11ee-b1ba-35cc4e81b166, 947e7b50-c2aa-11ee-a81a-5ffa8cf20f17 oraz e7f7f7e0-b399-11ee-896b-cb253fa9f7e3 wykluczyliśmy z jakości, będzie to widoczne na twoim koncie po jutrzejszym przeliczeniu danych.
@ko_alka mamy jeszcze pytanie o jeden wskaźnik na stronie ze skutecznością wysyłki. Konkretnie o ten:
Skąd się wzięło to 19%?
Wyraźnie podane jest w opisie, że powinno to dotyczyć "ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub 1 dzień".
Sprawdziliśmy pobrany raport wysyłek i wygląda to tak:
- przy zamówieniach, gdzie zamówienie było przed godziną graniczną i przewoźnikiem z deklaracją wysyłki tego samego dnia, w terminie zostało wysłanych 12 paczek na 14 zamówień;
- ogólnie wszystkich zamówień z wysyłką 1 dzień/natychmiast mieliśmy 43 (29 to były zamówienia po godzinach granicznych lub od przewoźników, gdzie nie ustawiliśmy wysyłki tego samego dnia).
Państwo podajecie natomiast wysłaną liczbę przesyłek 15 z 79, czyli nie zgadza się ani liczba paczek wysłanych tego samego dnia, ani ogólna liczba przesyłek z deklaracją wysyłki natychmiast lub 1 dzień (36 miało deklarację wysyłki do 3 dni).
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
@AGD-RTV-IT Dopytam o to, tylko daj mi jeszcze znać, czy to dotyczy konta, z którego teraz piszesz, czy Waszego innego konta?
Tak, to jest z tego konta.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
@ko_alka rozumiemy, że odpowiedź na nasze pytanie jest w tym poście?
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/dzisiaj-wprowadzili%C5%9Bmy-zmiany-w-panel...
Tzn. ten wskaźnik punkty liczy za szybkie nadania w stosunku do wszystkich zamówień? I jeśli uda się nadać takie z terminem do 3 dni, to też zaliczy na plus?
To zmienić należy opis pod nim, bo wprowadza w błąd...
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
@AGD-RTV-IT Ten wskaźnik nie jest związany z godziną graniczną. To jest dosłownie ile przesyłek z deklaracją natychmiast lub 1 dzień było wysłanych tego samego dnia. Nie mamy tutaj oczekiwania, żeby miara wynosiła 100%