Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przy wystawianiu oferty po podłączeniu do istniejącego produktu nie ładuje się lista pojazdów kompatybilnych z częścią "TecDoc", przez co nie mogę wystawić oferty. Gdy klikam przycisk wystaw ofertę wyskakuje okno takie jak zwykle( czyli taki jak na drugim screenshocie) lecz po wejściu do "moje oferty" wyskakuje błąd przy wystawianiu ofert.
@D-Parts- Czy w zakładce "moje oferty" został już nadany jej numer? Spróbuj proszę ponownie po wyczyszczeniu pamięć podręczną przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, dodaj zrzuty całego ekranu, wraz z widocznym paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną. Dzięki temu będę mogła przekazać zgłoszenie do działu technicznego.
Nadal to samo, lista ładuje się dopiero gdy wcisnę "wystaw podobny".
@D-Parts- Dziękuję Ci bardzo za zrzuty ekranu. Przekazałam je do naszego działu technicznego, który zajmie się weryfikacją problemu. Wrócę do Ciebie z informacją, jak tylko otrzymam odpowiedź w konsultacji.
Jest jakaś odpowiedź ? Nie ukrywam że strasznie jest to uciążliwe w pracy:/
@D-Parts- Rozumiem, że jest to uciążliwe. Niestety otrzymałam informację, że problem jest bardziej złożony i dotknął również innych sprzedających. Nasz zespół wyspecjalizowany w tym obszarze pracuje już nad rozwiązaniem. Poinformuję Cię, gdy uda się wyeliminować ten błąd.
Przybliżony termin kiedy znowu zacznie działać ? Czy temat olany ?
@D-Parts- Niestety nie jestem w stanie wskazać żadnego terminu. Prace wciąż trwają.
Widzę że się nie spieszy 😪
Czy można jeszcze wogóle liczyć na naprawę lub jakie kolwiek informacje czy temat olany jak można się było spodziewać po tak cudownej firmie ?
@D-Parts- Przykro mi, że trwa to nieco dłużej, ale odpowiedni zespół pracuje już nad rozwiązaniem, dlatego proszę o jeszcze chwilę cierpliwości.
Temat się powtórzył
Czy można jeszcze wogóle liczyć na naprawę lub jakie kolwiek informacje czy temat olany jak można się było spodziewać po tak cudownej firmie ?
temat się powtórzył