anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Miniprzesyłka ma status doręczona, a Kupujący twierdzi, że jej nie otrzymał

ComfortArt
#9 Pomysłodawca

Miniprzesyłka ma status doręczona, a Kupujący twierdzi, że jej nie ma w skrzynce, nie jest to coś wartościowego, ale zależy mi, żeby Kupujący jednak otrzymał wszystko.
Napisałem, że może listonosz wrzucił do sąsiedniej skrzynki, bo mógł się pomylić i żeby zapytał sąsiadów i że jak się nie znajdzie, to wyślę mu drugą przesyłkę, a na tamtą będę składał reklamację.
W odpowiedzi dostałem:

- Gdzie moja przesyłka!!!!
Nie ma ją w skrzynce na listy!!¡
Jeżeli nie dostanę dzisiaj do 15- tej to proszę o zwrot kasy !!!¡!!;
Czekam na odpowiedź!!!!

No i proszę teraz moderatorów Allegro o napisanie, jak to rozwiązać, co teraz uczynić, bo widać zdenerwowanie i to spore u Kupującego. Kiedyś Allegro zajmowało się sprawami Miniprzesyłek, a od jakiegoś czasu słychać, że to Sprzedający musi żądać od Poczty wyjaśnień, na co nie ma co liczyć, bo Poczta, jak ma oznaczone "dostarczone" to dla nich wiążące @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ComfortArt
#9 Pomysłodawca

Numer zamówienia: 3d7cfbe1-9b77-11f0-a6cc-b3145592fdde
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@ComfortArt  status wysyłki nie jest wiążący, niestety jedyne co można zrobić, to przejść się na pocztę i zapytać, no ale jak kupującemu się nie chce, to nic nie poradzisz

oznacz moderatorów

ComfortArt
#9 Pomysłodawca

Tak naprawdę z tymi miniprzesyłkami jest tak, że listonosz może byle gdzie ją wrzucić i oznaczyć, jako doręczoną. Jednak Allegro podpisało umowę na mniprzesyłki z Pocztą Polską, więc jakieś warunki doręczenia są, bo po co byłaby wpisywana kwota w polu, które Allegro udostępnia "Dodatkowa ochrona przesyłki". Liczę, że moderatorzy Allegro poważnie podejdą do zagadnienia miniprzesyłek.  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ComfortArt W takiej sytuacji sugeruję złożenie reklamacji. Możesz to zrobić bezpośrednio na stronie przewoźnika. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ComfortArt
#9 Pomysłodawca

Reklamacja, to 3 tygodnie czekania. Odpowiedź poczty jest już mi znana i będzie brzmieć "w systemie przesyłka widnieje, jako doręczona, polecamy usługi niezawodnej Poczty Polskiej". Kiedyś Allegro zajmowało się takimi sprawami i szło to sprawniej.
Proszę o inną sugestię prowadzącą do wyjaśnienia sytuacji. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów