anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

MOŻE BLOKUJMY WSZYSTKIM KONTA DO MOMENTU KIEDY NIE ROZPATRZĄ REKLAMACJI!

MIRO19777
#8 Zapaleniec#
 

A takie tam od mistrzów świata z działu bezpieczeństwa

Pilnie rozwiąż problem opisany w dyskusji z kupującym Client:0000000 w sprawie oferty 15817294626.

Dyskusje z kupującymi znajdziesz tutaj

Na Twoje konto nałożyliśmy ograniczenia sprzedaży, ponieważ nie otrzymaliśmy Twoich wyczerpujących wyjaśnień w dyskusji.

Obecnie nie masz możliwości wystawiania nowych przedmiotów na sprzedaż, nie zostaną też wystawione te oferty, dla których planowane było ich automatyczne wznowienie. Sankcje nałożyliśmy zgodnie z art. 2.12. i 8.4. Regulaminu Allegro.

Po wyjaśnieniu sprawy zgłoszonej przez kupującego w dyskusji, skontaktuj się z nami w celu anulowania ograniczeń na koncie:

A  TERAZ PRZYCZYNA BLOKADY

Witam serdecznie! Szanowni Państwo,dlaczego zostały nałożone sankcje na moje konto??? Przecież mam z godnie z ustawą 14 dni na rozpatrzenie reklamacji... Zgłoszono zwrot 19 lipca,paczka dociera do mnie 23 lipca,dziś jest 25 lipca,zgodnie z prawem nie minął jeszcze zaden termin przewidziany przez ustawodawcę! to jest 5 dni od zgłoszenia i 2 dni jak mam go fizycznie! Co to za nowe standardy???

GENIALNA KATARZYNA Z DZIAŁU BEZPIECZEŃSTWA SWOJE

Dzień dobry,

kontaktuje się z Panem w sprawie nałożonej blokady na koncie.

sprawdziłam, że nałożyliśmy blokadę na konto w związku z dyskusją z kupującym Client:48301824 (zgodnie z regulaminem Allegro pkt. 10.2).

 Proszę, aby w każdej trwającej dyskusji załączyć w zależności od problemu:
- potwierdzenie nadania przesyłki,
- skan zwrotu pieniędzy,
- warunki reklamacji lub decyzję reklamacyjną.
-otrzymanie dowodu zakupu.

Po rozwiązaniu dyskusji z wszystkimi kupującymi - proszę do mnie napisać w celu sprawdzenia, czy wszystko się zgadza, aby odblokować konto.



Z pozdrowieniami
Katarzyna

Zespół Allegro

Zaznaczam ,iz w dyskusji jest ciągłość i kontakt z klientem!!!

MOŻE BLOKUJMY WSZYSTKIM KONTA DO MOMENTU KIEDY NIE ROZPATRZĄ REKLAMACJI!

 

 
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

MIRO19777
#8 Zapaleniec#

mija 5 dni od zgłoszenia reklamacji ,jest w trakcie rozpatrywania a oni twierdzą iż moje wyjaśnienia nie są wystarczające...Mają w dup.e obowiazujące w kraju prawo !

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ręce opadają, niektórym każą czekać długo i nie rozwiązują problemu, innym po 5dniach zawieszają konto: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@MIRO19777 podaj datę otwarcia dyskusji , to parametr kluczowy

oznacz moderatorów

MIRO19777
#8 Zapaleniec#

Zgłoszono zwrot 19 lipca,paczka dociera do mnie 23 lipca,dziś jest 25 lipca,zgodnie z prawem nie minął jeszcze zaden termin przewidziany przez ustawodawcę! to jest 5 dni od zgłoszenia i 2 dni jak mam go fizycznie! Co to za nowe standardy??

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

jak jesteś tu 20lat to wiedz, że to typowe działanie kupującego mające na celu wymuszenie zwrotu wpłaty lub allegro protect

stąd założenie dyskusji i celowe opóźnienie w odesłaniu towaru

moderatorzy mają gdzieś polskie przepisy - działają wg gotowych regułek, których często nie rozumieją, a tak naprawdę

ograniczają prawa konsumenta i to nadaje się to do uokik

zauważ, że masz przedstawić natychmiast decyzję reklamacyjną i nie musi to być decyzja pozytywna dla kupującego

przepisy mówią wyraźnie - sprzedawca ma rzetelnie rozpatrzyć reklamację i dajemy mu tyle a tyle czasu - allegro mówi zrób to szybko po łebkach

prowadzi to do patologii typu odmowy reklamacji z powodu błahych przyczyn

https://www.purepc.pl/microsoft-polska-anulowanie-gwarancja-notebook-surface-studio

 

 

 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@MIRO19777 a odpowiadałeś na każdą wiadomość w dyskusji do 24h  ? 

Kluczowa informacja "Po rozwiązaniu dyskusji z wszystkimi kupującymi" pewnie więcej jest problemów więc Cię zablokowali i słusznie, trzeba dbać o standardy 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

MIRO19777
#8 Zapaleniec#

No właśnie tak ,kupujacy 25 lipca prosi o pomoc a konsultant pół godziny później zawiesza konto a wdyskusji bot pisze ze mam czas na rozpatrzenie reklamacji do 2 sierpnia...absurd co ?

oznacz moderatorów

MIRO19777
#8 Zapaleniec#

Dokładnie,kopiuj wklej bez refleksji...

oznacz moderatorów

MIRO19777
#8 Zapaleniec#

przyjacielu jestem tu już prawie od 20 lat i znam zasady jakie panują...Tylko szanowni konsultanci nie do końca przestrzegają prawa które obowiazuje a co ciekawe nawet regulamiu ,który sami ustalili,  bo mają się za panów życia i śmierci

co do sporów to tak jak pisałem już poprzedniemu koledze

6 z tą felerna ,gdzie 3 tematy są ogarnięte tylko kupujacy mają gdzieś zamkiecie i 2 czekam ma zwroty....

i to wszystko na czas i zgodnie z obowiązującym prawm jeżeli chodzi o ustawowe terminy...

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@MIRO19777 zgłoś oficjalną skargę do allegro o działania nieregulaminowe

nie licz, że ktoś tam przyzna się do błędu 😞

 

oznacz moderatorów

brakestop
#15 Entuzjasta#

@MIRO19777 w ilu dyskusjach na raz bierzesz udział ?

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
50% kupujących nie czyta... kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce...
oznacz moderatorów

MIRO19777
#8 Zapaleniec#

6 z tą felerna ,gdzie 3 tematy są ogarnięte tylko kupujacy mają gdzieś zamkiecie i 2 czekam ma zwroty....

oznacz moderatorów