anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Możliwość wykluczenia kuriera ze smart

petinek_pl
#13 Ambasador

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   co mogę zrobić aby mieć możliwość wykluczenia wybranego kuriera z dostawy Allegro one a nie utracić smarta. Większość klientów kupuje ze smartem nie chcę go stracić ale zmuszacie do posiadania w dostawie wszystkich film kurierskich. Z niektórymi mam naprawdę duże problemy. Obecnie DHL nie odbiera paczek ani nie doręcza w związku ze złożoną skargą kurier robi mi teraz na złość. Chwilowo mam mniej zamówień z DHL ale jak zacznie wpadać więcej nie będą odbierane a ja będę otrzymywać negatywy i spadnie jakoś sprzedaży. Jestem dobrym sprzedawcą i zależy mi na smart ale nie jestem w stanie korzystać z usług każdej firmy kurierskiej. Sytuacja analogiczna z DPD od nowego roku zacznie być obowiązkowy a specjalnie z niego zrezygnowałam bo kurier również nigdy nie odbierał zleceń. I proszę nie pisać mi żeby wam to zgłaszać bo interwencje nic nie dają było ich już dużo. Kierownictwo firm przewozowych się nie przejmuje a kurierzy tym bardziej. Musi być możliwość zrezygnowania z jakiegoś kuriera przecież nie każdy ma możliwość korzystania ze wszystkich firm z różnych powodów. Kiedyś była możliwość korzystania z dwóch lub trzech wybranych usług z listy a teraz jest obowiązek korzystania ze wszystkich bo do usługi Allegro one podłączyliście każdego kuriera. A żeby nie stracić Smart trzeba mieć Allegro one. Proszę o przedstawienie rozwiązania.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@petinek_pl przykro mi, ale nie mam rozwiązania w tej sytuacji innego, niż to które już odrzuciłaś, czyli zgłaszanie interwencji. Nie da się wykluczyć jednego z przewoźników w ramach Allegro Delivery, a udostępnianie metod Allegro Delivery jest konieczne do posiadania Smart. 
Jedyne co mogę zaproponować to zgłaszanie nam takich sytuacji, wysyłamy wówczas interwencję do przewoźników, a zamówienia opóźnione z winy przewoźnika wykluczamy z jakości Twojej sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador

@la_nika co z tego skoro negatywow nie wykluczycie. Nie wiem po co ja do was jeszcze piszę.

oznacz moderatorów