Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Producent zmienił parametry produktu zostawiając ten sam kod EAN.
Zmiana dotyczy pojemności produktu z 1 litra na 1kg.
Czy można zmienić jakoś tytuł aukcji (dodam, że sprzedaż już była na tej aukcji dokonana).
Dodam, że jest to zmiana dość znacząca gdyż teraz klienci mogą mieć pretensje, że nie ma tyle produktu co w opisie.
@Firma-Polmer musisz pisać przez ,, pomoc,, zakończą Ci ofertę z możliwością wznowienia oraz edycji tytułu , zwróć przy tym uwagę na parametry w katalogu , mogą wprowadzać klientów w błąd
@Firma-Polmer poproszę o numer oferty, której to dotyczy.
Będą 3 oferty z tym samym problemem
11744185535
11833113293
11744127430
@Firma-Polmer pamiętaj o katalogu , kiedyś prowadziłem batalię z supportem bo twierdzili z uporem maniaka ,że 75 ml pasty do zębów to to samo co 75g
@Firma-Polmer najpierw konieczne jest zgłoszenie błędu w produkcie i podanie poprawnej wartości tak jak zrobiłeś w przypadku oferty nr 11744185535 i tam w nazwie produktu jest prawidłowa wartość.
Następnie jedyną możliwością edycji danych w ofercie przypisanej do produktu jest zakończenie oferty z możliwością wznowienia oraz edycji tytułu. W tej sprawie napisz proszę do nas za pomocą tego formularza. Tylko najpierw trzeba poprawić dane w tych dwóch produktach.
Dziękuję za informację.
No i zaczyna się dodatkowa walka z udowadnianiem, że to my mając produkt w ręku i mając odpowiedzialność za ten produkt, mamy rację. Zgłaszamy do zmiany parametry a tam są notorycznie odrzucane.
Tak jak @mdrogeria udowadniać trzeba że 1 litr to nie 1 kg produktu.
@la_nika to rzeczywiścia jekiś bład proceduralny. Wczoraj także pisałem konsultantowi gdzie
1) stworzony produkt ma prawidłwe zdjęcie, prawidłowy opis, prawidłowy EAN lecz błędną nazwe odmiany ( chodziło o nasiona warzyw)
2) pod ten produkt podpietych jest kilkanascie ofert z prawidłową odmianą lecz nazwa w katalogu wprowadza w błąd
3) zgłosiłem zmiane odmiany ( nazwy produktu) w katalogu
4) odrzucono -kazano mi udowodnić że to co mówie jest prawidłowe - szukać na stronach producent. GS1, czy robić zdjęcia aby udowodnić prawdziwość eanu czyli tego co zgłaszam
Z całym szacunkiem - to jast KATALOG ALLEGRO i jeśłi zgłaszam błąd w katalogu to ALLEGRO powinno to sprawdzić a nie zgłaszającemu kazać odwalać całą prace. W moim przypadku wystarczyło wejsc na strone producenta w katalog i sprawdzic EAN . Lecz to nie powinna być moja praca , to allegro powinno weryfikowac zgłaszane zmiany.
A dzieki tej całej sytuacji odechciało mi sie pracowac i poprawiac błedy w katalogu. Skoro allegro jako własciciel katalogu każe mi poswiecac czas i odwalać całą prace - to niech kupujacy widzą jedno a dostają drugie.
A wystarczyło aby konsultan allegro wpisał podany przeze mnie EAN na stronie GS1 . No ale skoro nie......... to trudno niech bedzie jak jest
@_Likos_ @la_nika @mdrogeria oraz @k_owczarek1 a czy przy takim odrzuceniu nie powinno być formułki : "Odrzuciliśmy Twój wniosek o zmianę w danych produktu. W związku z tym bierzemy całą odpowiedzialność za brak zmiany i ew. wprowadzenie konsumenta w błąd. W razie problemów transakcyjnych usuniemy negatywne opinie oraz dane wpływające na jakość sprzedaży gdyż powstały z naszej winy. Poinformujemy również kupującego iż to nasz błąd wpłyną na jego niezadowolenie"
@pinsplash to nie jest informacja że odrzucilismy i koniec. To jest informacja : odrzuciliśmy ake możesz do nas napisać i udowodnić że masz racje - ergo Ty sprzedawco zrób całą robote a my łaskawie klikniemy i zaakceptujemy.
Mi po wczorajszej przeprawie sie odechaciało. Nikt mi nie zrekompensuje czasu wiec niech idzie tak jak idzie.
@Firma-Polmer miałem to samo , dopiero tu po interwencji Dziewczyn @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ oraz wielu wpisów Gaduł problem został rozwiązany i tytuł oraz parametry w katalogu zmienione .
@Firma-Polmer nie widzę w systemie, abyś zgłosił sugestie zmian dla produktów połączonych z ofertami nr 11833113293 i nr 11744127430.
Czy możesz podesłać mi zrzut ekranu z zakładki Zgłoszenia zmian, żebym mogła to zweryfikować?
Jeśli chodzi o zgłoszenia zmian, to muszę wyjaśnić jedną kwestię. W komunikacji działa automat, ale zgłoszenia weryfikuje człowiek, konsultant lub konsultantka. Jeśli zgłoszenie nie jest zaakceptowane 1:1, to w zakładce Zgłoszenia zmian dostajemy komunikat o odrzuconej sugestii, ale de facto zmiana jest wprowadzana tylko np. trochę inaczej, inaczej jest coś sformułowane lub ma inną kolejność, więc po sprawdzeniu zakładki Zgłoszenia zmian, warto sprawdzić czy nazwa produktu czy parametr, który chcieliśmy zmienić nie jest rzeczywiście poprawiony.
Witam.
Tak do tych dwóch podanych ofert zmian jeszcze nie robiłem bo szkoda mi fizycznie czasu na walkę z katalogiem. Żeby nie było nie mam pretensji do Was pracowników o to jak to się wszystko odbywa - ale cała procedura zmian w katalogu to jakaś udręka. Żeby jedną ofertę zmienić trzeba naprawdę dużo czasu poświęcić i bardzo często wręcz wykłócać się o swoje racje. W sprawie zmiany w katalogu oferty nr 11744185535 wychodzą kwiatki. Faktycznie zmieniona została nazwa w katalogu i poprawnie jest że produkt ma 1KG ale już parametr pojemności nie został zmieniony - producent w tym przypadku zmienił opis i nie podaje już ile litrów ma dany produkt a jedynie ile waży.
Co do zakładki zgłoszenia zmian - jeśli faktycznie tak to działa to działa bardzo źle. Jeśli otrzymujemy informację poprzez zakładkę że zmiany zostały odrzucone a zmiana w katalogu w jakimś tam stopniu zostaje zostajemy wprowadzani w błąd. Trzeba to zgłosić i popracować nad jakimś sensownym rozwiązaniem.
Naprawdę tłumaczenie się klientom, że niezgodności w opisach w dużej mierze są winą błędnych danych w katalogu jest nie fer. To myt jako sprzedawcy mamy pełną odpowiedzialność za sprzedawane swoje produkty i to my za to jesteśmy oceniani, a katalog, który rzekomo miał ułatwić pracę znacznie ją utrudnia.
Poniżej zrzut ekranu odrzuconych zmian do oferty 11744185535. Notabene dzisiaj odczytałem meila od Waszego suportu, że chętnie przyjrzą się sprawie ale ja mam dalej udowadniać swoje racje. I pewnie tak zrobię. Ale zapewne do następnego upartego sprzedawcy, który zgłosi znowu zmiany w tym produkcie i tak w kółko.
@Firma-Polmer zdaję sobie sprawę, że nie jest to idealne rozwiązanie, chciałam tylko wyjaśnić, że to nie zawsze znaczy, że sugestia jest odrzucona. Pracowników zespołu katalogu produktów, którzy zmieniają dane, obowiązują procedury i właśnie to, że proszą o udowodnienie tej zmiany, czyli w twoim przypadku przekazanie informacji o zmianie producenta, ma na celu właśnie uniknięcie tego, że kolejny sprzedający zmieni ponownie na litry.