anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nakaz Wysyłki tego samego dnia.

991221
#8 Zapaleniec#

Witam, znów mam problem z wysyłką. 

W ustawieniach dostawy mam zaznaczone, że wysyłka tego samego dnia dla InPostu jest w przypadku, gdy klient złoży zamówienie do godziny 9.30. 

Klientka złożyła zamówienie o godzinie 10.21. Wy nakazujecie mi wysłać jeszcze dzisiaj. Proszę o interwencję. 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

matt_rose
Moderator
Moderator

@KIKOPIKO Podeślij proszę zrzut ekranu z widocznym numerem zamówienia.
Tak jak wspomniałem, u nas w systemie widnieje zadeklarowany czas wysyłki do 14.03.2025

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

KIKOPIKO
#12 Orędownik#

Zrzut ekranu 2025-03-13 162258.png

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@KIKOPIKO dziękuję - wyjaśniam kwestię tej rozbieżności i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KIKOPIKO
#12 Orędownik#

I jak coś wiadomo  ? 

Bo dzisiaj miałam podobnom sytuacje musiałam sie ratować i zmieć czas wysyłki na 2 dni 😔

oznacz moderatorów

KIKOPIKO
#12 Orędownik#

o co to tu chodzi o 13:40 DHL dostawa w poniedziałek ? Zrzut ekranu 2025-03-14 134139.png @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KIKOPIKO nie nakazujemy wcześniejszej wysyłki, ale pokazujemy jaki czas dostawy widział kupujący podczas składania zamówienia. Ten czas wynika z obliczeń algorytmu, który powstaje na podstawie m.in. historycznych danych na temat czasu nadawania Twoich przesyłek. Z naszej strony sprzedający jest zobowiązany nadać przesyłkę zgodnie ze swoją deklaracją, czyli w przypadku zamówienia nr 7f7d5ef0-0003-11f0-bf4d-87d2f28c15fb do 14 marca, jednak przewidywany czas dostawy wskazał dostawę 14 marca, a żeby to było realne, powinnaś nadać zamówienie 13 marca.
Jeśli nadasz zgodnie z deklaracją (14 marca), nie otrzymasz za to ujemnych punktów w jakości sprzedaży. 
Jeśli chodzi o dzisiejsze zgłoszenie, sprawdź proszę, jakie masz ustawione godziny wysyłki tego samego dnia dla tego przewoźnika. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KIKOPIKO
#12 Orędownik#

Mam ustawioną godzinę graniczną na 00:01 i tak pokazuje wysyłka tego samego dnia 

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

Klient kupił u mnie w niedzielę. Nadałem w poniedziałek. On dostL od ONE w środę. Ja dostałem negatywa. 

 

Kupujący też widzą te bzdury i piszą później, że mieli dostać następnego dnia. Czyli ...w poniedziałek 🤣

 

W sumie racja. Po niedzieli jest poniedziałek. 

***(...domowe przedszkole wszystkie dzieci kocha ...)
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@bosek_2804 allegro ukrywa przed kupującymi informacje o czasie wysyłki, do tego wysyła im info, że dostawa jest opóźniona - sugerując błędy po stronie sprzedawcy, nie samego serwisu

oznacz moderatorów

petscenter
#10 Popularyzator#

@mdrogeria Zanim zmieniliśmy siedzibę to u nas też był taki sam problem. Jedyną różnicą był kod pocztowy bo na tym godziny graniczne Inpostu i One są późniejsze

oznacz moderatorów