anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw na trzech kontach.

Beforya-Paris
#9 Pomysłodawca#

Witam wszystkich.

Posiadamy 3 konta na Allegro na 3 różne firmy.

Na wszystkich kontach same pozytywne komentarze po około 2 tysiące.

I wpada klient i na każdym koncie kupuje po 1 rzeczy , i wystawia negatywny komentarz o tej samej treści.

Podejrzewam że jest to konkurencja lub też ktoś niespełna rozumu.

W poniedziałek udam się do prawnika ponieważ jest to moim zdaniem celowe działanie na szkodę w/w firm.

Nie jest to sytuacja normalna.

Czy mieliście do czynienia z czymś takim ? 

Wydaje mi się że to z urzędu sprawa w sądzie.

Co myślicie?

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
66 ODPOWIEDZI 66

LEW433
#21 Demiurg#

Wiesz nie jest to ładne jak tak jest jak piszesz ale mówiąc że kupujący jest  niespełna rozumu, dziwię się że nie macie więcej negatywów.😒

oznacz moderatorów

Beforya-Paris
#9 Pomysłodawca#

A myślisz że ma robiąc coś takiego ?

 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Beforya-Paris  Na pewno to nie jest ktoś taki, jak go określiłeś. Przyhamuj trochę, na razie to on pokazał  że jest  sprytniejszy od ciebie.

Zgłoś do Allegro poprzez Kontakt. Może go namierzą.

oznacz moderatorów

Beforya-Paris
#9 Pomysłodawca#

Allegro nic z tym nie zrobi. 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Beforya-Paris  " Allegro nic z tym nie zrobi. "

No dobrze jeśli tak uważasz to po co piszesz?

oznacz moderatorów

Beforya-Paris
#9 Pomysłodawca#

Przeczytaj pytanie z uwagą i zrozumieniem. 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak kupujący przeczyta co o nim piszesz to nie sądzę żeby to ci pomogło wygrać w sądzie.

oznacz moderatorów

Beforya-Paris
#9 Pomysłodawca#

Sprawa będzie dotyczyła tego co zrobił , a nie tego co o nim napisano. Zresztą zadałem pytanie jeśli nie znasz odpowiedzi nie umoralniaj innych. 

 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Beforya-Paris  "I wpada klient i na każdym koncie kupuje po 1 rzeczy , i wystawia negatywny komentarz o tej samej treści."

Rozumiem że to sprawdzaliście że to ten sam klient.

Co do komentarza: jeśli nie obraził,jeśli nie ma opisu lub jest on na tyle lakoniczny że nie udowodnisz że klient pisze nieprawde to tak naprawde nic nie zrobisz poza wpisaniem na liste nieaktywnych kupujących

Kupujacy ma prawo do subiektywnej oceny

Moim zdaniem szanse w sądzie miałbyś tylko wówczas jeśłi bys potrafił udowodnic powiązania kupującego z konkurencyjna firmą. Masz dane, poszukaj informacji w necie na portalach społecznosciowych i gdzie sie da.

Jesli  wykarzesz powiązania z konkurencja niewykluczone że samo allegro usunie komentarze a i w sądzie Twoje szanse wzrosna. Jełsi ich nie bedziesz w stanie wykazać raczej nie masz po co iśc do sądu.

oznacz moderatorów

Beforya-Paris
#9 Pomysłodawca#

W tym wypadku nawet nie wiemy czy nazwisko jest prawdziwe. Znamy tylko miasto i kod z paczkomatu. Prawdziwymi danymi dysponuje Allegro.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Beforya-Paris Niekoniecznie prawdziwymi. Był przypadek, że sprzedawca wystąpił do Sądu, Sąd zwrócił się do Allegro o podanie danych kupującego, a te nie były prawdziwe. Potem sprzedawca na własną rękę musiał wskazać te dane i nie wskazał. Sprawę umorzono. Kto poniósł koszty? 

oznacz moderatorów

Beforya-Paris
#9 Pomysłodawca#

Koszty ? Dla mnie są cenniejsze rzeczy niż pieniądze. Każdy ma inne wartości. 

oznacz moderatorów

obslugana100-pl
#10 Popularyzator#

Witaj. Podał jakąś treść komentarza? Zaniżył oceny na gwiazdkach? Kupił to samo na trzech kontach? Czy jego komentarze są zasadne? Dzwoniłeś lub pisales (wybacz, ze na Ty, ale tak jest szybciej) do Kupującego?

oznacz moderatorów

Beforya-Paris
#9 Pomysłodawca#

Dzwoniłem kilka razy , pisałem przez Allegro , asortyment mamy bardzo podobny i mógł kupić na jednym a kupił na trzech , są 3 różne firmy w tym samym biurowcu , jesteśmy spokrewnieni. Wystawił komentarze tej samej treści. Komentarze nie są zasadne. Są absurdalne. Kogoś ewidentnie bolało że obsługa jest na wysokim poziomie w tych trzech firmach. Albo konkurencja . 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Beforya-Paris "asortyment mamy bardzo podobny i mógł kupić na jednym a kupił na trzech , są 3 różne firmy w tym samym biurowcu , jesteśmy spokrewnieni. Wystawił komentarze tej samej treśc"

A może macie identyczne lub bardzo podone opisy. I we wszystkich trzech jest ten sam błąd.

Szczerze mówiąc też bym sie zdenerwował jesłi bym kupił u trzech sprzedających i wszedzie wystąpiłaby ta sama niezgodność.

oznacz moderatorów

Beforya-Paris
#9 Pomysłodawca#

Wiesz może to nic nie znaczy ale jestem na Allegro od 2006 r. To by oznaczało że kilka tysięcy klientów nie widziało niedogodności ? Poza tym jakby była niedogodność klient , ma bezpłatny zwrot prawda? Może się porozumieć , odebrać telefon , odpisać ? A tu nic. Na allegro się loguje i cisza. Jest to celowe działanie. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie ma obowiązku zwracania lub reklamowania. Komentarz mimo to można wystawić. 

oznacz moderatorów

obslugana100-pl
#10 Popularyzator#

Rozumiem ze kupujący nie odbiera i nie odpisuje. Wykonaj telefon za kilka dni z innego numeru. Nie odpowiadaj jeszcze na negatywa, chwile musisz być cierpliwy. Wyszukaj informacje w sieci i sprawdź czy są jakieś powiązania z konkurencja. Jeśli masz obsługę prawna, to pismo od prawnika do Kupującego. 
Pismo musi być dobrze napisane. Dobrze by było, gdyby pisał je ktoś, kto ogarnia transakcje i zasady Allegro.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

O zastraszaniu pismami od prawników już było tu wspominane wielokrotnie. Strachy na lachy. 

oznacz moderatorów