Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy takie oceny są sprawiedliwe?
"kurjer beznadziejny Nie raczy poinformować Im sie zdaje ze osoby kupujace biegajoą od okna do okna bo kurjej z dpd jedzie To są kpiny "
Oczywiście za zgodność i obsługę po jednej gwiazdce, a kupujący jeszcze nie odebrał przesyłki.
@sklepbazalux zgłoś to do allegro i poproś o wykluczenie tej oceny, postaraj się nie usuwać bo wtedy kupujący może wystawić ponownie i jak nie opisze za co to nic z nim już nie zrobisz 🙂 Nie męcz klienta bo czasem robią po złości 🙂
@kostas11 Do klienta nie dzwoniłem i nie wysyłałem prośby o usunięcie. Naczytałem się wielu wątków na ten temat i wiem czym może się to skończyć. W niewielu przypadkach (takich jak negatyw za gazetkę w paczce 😂) kupujący usuwa swoje oceny.
@sklepbazalux dlatego zapomnij o kliencie, napisz do allegro z prośbą o wykluczenie tej opinii, to nie jest miejsce na karanie sprzedawcy za błędy przewoźnika 🙂
Taką dostaliśmy odpowiedź na zgłoszenie wykluczenia "subiektywnej" oceny:
"Dzień dobry,
dziękuję za kontakt.
Kupujący oceniają zakup na podstawie swoich doświadczeń na każdym etapie transakcji. Jest to indywidualna opinia, a nam zależy, aby komentarze były zgodne z odczuciami kupujących.
W tym przypadku komentarz nie narusza naszych zasad i nie będę mógł usunąć komentarza.
Mogą Państwo skorzystać z opcji prośby o usunięcie komentarza. Dzięki temu Kupujący będzie mógł edytować lub usunąć komentarz. Dodatkowo mogą Państwo skorzystać z opcji odpowiedzi na komentarz. Dzięki temu inni Kupujący będą mogli poznać Państwa punkt widzenia.
Aby to zrobić, proszę przejść na stronę Otrzymane oceny.
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/moje-oceny
Komentarze możemy usuwać jedynie w ściśle określonych sytuacjach. Wszystkie takie przypadki opisujemy w poniższym artykule.
https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kiedy-mozemy-ingerowac-w-opinie-kupuja...
Pozdrawiam
// ****** ******
Zespół Allegro"
sklepbazalux hahaha.......... kpiny.......... "zespół Allegro" pewnie nawet nie przeczytał o co Ci chodzi tylko wkleił randomową odpowiedź z szablonu
ja od kilu tygodni próbuję uzyskać pomoc w innej sprawie i dostaję odpowiedzi wybrane przez "maszynę losującą"
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ a miało być tak pięknie ...amerykaaańsko .
@sklepbazalux Nie zawsze jest tak że za winy innych nie ponosimy konsekwencji, kupujący skorzystał z dostępnych narzędzi.
@LEW433 Ty i te twoje złote myśli... Może zaproponuj kupującemu, żeby jeszcze dyskusje otworzył i najlepiej zakończył ją jako nierozwiązaną.
Przesyłka została wysłana zgodnie z terminem. Następnego dnia wg statusu przewoźnika o godzinie 09:05 została wydana do doręczenia. Następnie widnieje informacja z godziny 10:46 "Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny". Następnie dostajemy negatywa od sfrustrowanego kupującego, w którym wylewa żale, że "Im sie zdaje ze osoby kupujace biegajoą od okna do okna bo kurjej z dpd jedzie"
Dodatkowo wątek utworzyłem na tablicy "zaawansowani sprzedawcy", a Ty do tego grona nie należysz. Robisz kolejny wpis dla statystyk
Naprawdę to schowaj się przed słońcem....bo. ale co ma kupujacy biegać za kurierem? to wam by odpowiadało, wam (sprzedającym) to się już w głowie przewraca. 😙
@LEW433 Mnie się wydaje że za dużo "ryczysz" na tych sprzedawców . Sprzedawca ma narzucanych kurierów i za ich podejście do pracy nie odpowiada i tak samo nie może być karany za ich podejście do pracy. Allegro nie usuwając takich opinii samo daje sygnał jakie znaczenie mają dla nich sprzedawcy jak i ich problemy spowodowane stworzonymi przez nich zasadami.
raczej "miauczy"
Ty naprawdę klepiesz te "twórczości" dla statystyk, niczym gwiazdeczki i celebryci, influencerzy na Instagramie ?
@sklepbazalux działam w Twojej sprawie z zespołem i ustalę, czy możemy tutaj coś zdziałać. Wrócę do Ciebie z informacjami jak tylko dostanę odpowiedź.
@sklepbazalux jak obiecałam, działam w Twojej sprawie, ale niestety nie mam dobrych wieści. Nie możemy usunąć tego komentarza, bo jedyne sytuacje odnoszące się do oceny przewoźnika, które kwalifikują ją do usunięcia to:
"Ocena ma związek wyłącznie z opóźnieniami po stronie przewoźnika – taką ocenę możemy wykluczyć ze statystyk, gdy zostaną spełnione dwa warunki:
zamówienie, którego dotyczy ocena:
W Twojej sytuacji kupujący nie odnosi się do opóźnienia w dostawie, a my moglibyśmy wykluczyć jego ocenę ze statystyk tylko jeśli dotyczyłaby rozbieżności między przewidywanym, a realnym czasem dostawy. Jeśli komentarz dotyczy samego przewoźnika to jego ocena to również część transakcji, więc zgodnie z zasadami kupujący ma prawo go ocenić.
@_HolaOla_ Przecież to jest paranoja 🙈 Wymagacie określonej ilości kurierów (wymagania smarta) z którymi to wy podpisujecie umowy np. "allegro kurier DPD" co po części zmusza sprzedających do korzystania z ich usług. A następnie za niekompetencje kuriera (choć w tym przypadku podejrzewam klienta "królewicza", któremu najlepiej dostarczyć paczkę na czerwonym dywanie z całym komitetem powitalnym i to najlepiej w 5 minutowym okienku pomiędzy kawą a toaletą) obrywają sprzedający dostając ocenę 1/5 - zgodności z opisem i 1/5 - obsługi kupującego a w opisie same słowa o "beznadziejnym kurjerze". Jeśli kupujący daje 1/5 gwiazdek zgodności z opisem to powinien być zmuszony do odniesienia się do tej oceny. Każdy wie, że system oceniania i przypadki w których allegro może je usunąć jest do poprawy bo sprawiedliwości to szukać w nim na próżno. A sytuacje, w których kupujący wylewa żale na "kurjera" powinny być kasowane z automatu.
Państwo w Państwie. Tam u Was chyba faktyczni rządzi ktoś z jedynie słusznej partii.
@_HolaOla_ Dziękuję, że zajęłaś się moją sprawą.
W Twojego wpisu wynika, że możecie usunąć ocenę, która dotyczy przewoźnika w przypadku gdy z jego winy przesyłka się opóźnia, a komentarz kupującego ewidentnie na to wskazuje. Czyli za pozostałe sytuacje spowodowane przez kuriera jak np. zostawienie paczki pod drzwiami, nie wniesienie do mieszkania "starszej pani" dwudziestokilogramowej paczki, które nie spodobają się kupującym może oberwać sprzedający negatywną oceną z przebiegu transakcji:)
Rozwiej proszę moje wątpliwości i wyjaśnij mi czego dotyczy ten komentarz:
"kurjer beznadziejny Nie raczy poinformować Im sie zdaje ze osoby kupujace biegajoą od okna do okna bo kurjej z dpd jedzie To są kpiny "
Wg mnie dotyczy niezadowolenia z kuriera, który wg statusu DPD podejmuje próbę dostarczenia przesyłki o 10:46 i nie zastaje odbiorcy, a ten urażony, że kurier nie raczył go poinformować o dostawie, ocenia negatywnie sprzedawcę.
Na tym przykładzie ładnie widać, że potrzebne są w Allegro oceny gwiazdkowe dla kurierów. Drodzy projektanci! Zróbcie w końcu kategorię gwiazdkową "ocena przewoźnika", nie wpływająca na oceny jakości pracy Sprzedawców. Taką ocenę przewoźnika do niczego nie służącą, ale pozwalającą rozładować złe emocje i uniknąć wyżywania się na Sprzedawcy za winy kurierów.
@nikl przeciez kupujacemu sie nalezy wpierdzieli ocene gdzie popadnie bo tak i chun