Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostaliśmy negatywa za to, że klientka nie odebrała zamówienia xD
Czy mogę prosić o usunięcie tak zadanej opinii? Przecież ona jest absurdalna.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@DzieckoExpert w opinię kupującego możemy ingerować tylko w ściśle określonych, wyjątkowych sytuacjach. W tym przypadku zachęcamy do wyjaśnienia sprawy z kupującą i przesłania prośby o zmianę lub usunięcie opinii.
Dobrze, najlepiej pójdę się zabić, będzie jeden sprzedawca mniej, dzięki za pomoc, widać jak byk, że opinia jest absurdalna.
@DzieckoExpert przykro mi czytać, że tak się czujesz. To, co piszesz, brzmi bardzo poważnie i pamiętaj, że w trudnej sytuacji warto szukać pomocy. Istnieją miejsca, gdzie możesz otrzymać natychmiastowe wsparcie i porozmawiać o tym, co czujesz.
Możesz odwiedzić strony: https://liniawsparcia.pl/, http://https://zwjr.pl/, https://stopdepresji.pl/ lub skorzystać z kryzysowego telefonu zaufania dla dorosłych - 116 123 czynnego całą dobę, 7 dni w tygodniu.
rozumiem, że opinie są subiektywne, ale zgodnie z regulaminem Allegro komentarz opisowy powinien dotyczyć przebiegu transakcji lub zgodności towaru z opisem. W moim przypadku klientka wystawiła negatyw wyłącznie z powodu nieodebrania przesyłki, co nie jest ani naszą winą, ani nawet elementem, który można przypisać sprzedającemu.
W regulaminie jasno wskazano, że:
„Możemy usunąć opinię, gdy wynika z niej jednoznacznie, że została wystawiona przez pomyłkę.”
W tej sytuacji komentarz nie opisuje faktycznego przebiegu transakcji (np. kontaktu, wysyłki, jakości produktu), lecz konsekwencje działań klientki. To absurdalne, by sprzedawca był oceniany negatywnie za coś, co leżało całkowicie po stronie kupującej.
Proszę o ponowne rozpatrzenie sprawy. Inaczej każda nieodebrana paczka może prowadzić do bezkarnego „karania” sprzedawców, co podważa sens systemu ocen.
@DzieckoExpert klientka w swojej ocenie oznaczyła nie tylko "Zamówienie nie zostało dostarczone", ale również "Brak reakcji na wiadomość", co wskazuje na przebieg transakcji. Nie jesteśmy w stanie ustalić, jak wyglądał kontakt w trakcie realizacji zamówienia.
Normalnie miała odpisane, więc ?
@DzieckoExpert "...więc ?"
Więc widać że ta komunikacja nie była najlepsza. Nie oceniam czy komentarz był uzasadniony ale skoro został tak napisany to coś musiało być na rzeczy.
Muszę stanowczo zaprotestować. Klientka otrzymała odpowiedź, i to bardzo szybko – dowody załączyłam w formie zrzutów ekranu w poprzedniej wiadomości. Sugerowanie „braku reakcji na wiadomość” jest zwyczajnie nieprawdziwe.
Przesyłka została nadana terminowo i wróciła z powodu braku odbioru – o czym również poinformowaliśmy klientkę. Z naszej strony wykonaliśmy wszystkie kroki zgodnie z regulaminem. Klientka zignorowała powiadomienie o odbiorze, po czym obciążyła nas za błąd, który nie leżał po naszej stronie.
Zgodnie z Waszym własnym regulaminem:
Możemy usunąć ocenę wraz z komentarzem, jeśli jego treść jednoznacznie wskazuje na pomyłkę.
Tutaj mamy jasną sytuację: klientka twierdzi, że nie było kontaktu – mimo że był, i twierdzi, że nie dostała przesyłki – bo jej nie odebrała. Nie widzę żadnej podstawy do tego, aby ta opinia pozostała.
Sugerowanie, że nie jesteście „w stanie ustalić”, jak wyglądał kontakt, gdy zapis rozmowy jest dostępny na wyciągnięcie ręki, może świadczyć o niedokładnej analizie lub braku znajomości zasad, które sami ustaliliście. Mam nadzieję, że to nie jest standard podejmowania decyzji w sprawach ocen.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@DzieckoExpert muszę Cie zmartwić niestety, to jest standard, "to jest subiektywna ocena kupującego, nie narusza naszego regulaminu" itd.. itp...
Czekam na odpowiedź.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@DzieckoExpert Basia odpowiedziała już na Twoją wiadomość. Przykro mi, ale przypadek, który wskazujesz nie zalicza się do tych, w które możemy interweniować i komentarz nie zostanie usunięty. O tym kiedy możemy ingerować w opinię wystawioną sprzedającemu - przeczytasz tutaj.
@Sandra dziękuję, ale niestety odpowiedź ponownie mija się z faktami i regulaminem, na który się powołujecie. Zgodnie z zasadami Allegro:
„Możemy usunąć ocenę wraz z komentarzem, jeśli jego treść jednoznacznie wskazuje na pomyłkę.”
W tej sprawie komentarz zawiera fałszywe stwierdzenie o „braku reakcji na wiadomość”, mimo że kupująca otrzymała odpowiedź, i to w dwóch językach – polskim i słowackim – czego dowodem są załączone zrzuty ekranu. Dodatkowo paczka nie została dostarczona wyłącznie dlatego, że nie została odebrana przez klientkę, mimo poprawnej realizacji z naszej strony.
Regulamin Allegro jasno mówi też, że komentarze powinny dotyczyć przebiegu transakcji, a nie sytuacji wynikających z błędu kupującego czy braku odbioru paczki.
Wasza odmowa sugeruje nieznajomość (lub niechęć do stosowania) własnych zasad. Zasłanianie się ogólnym linkiem zamiast merytorycznej analizy konkretnej sytuacji jest rozczarowujące i stawia rzetelnych sprzedawców w bezbronnej pozycji wobec nieuczciwych ocen.
Proszę o realne odniesienie się do zgłoszenia w świetle faktów i dowodów, a nie formułkową odpowiedź bez analizy treści komentarza.
Czekam na odpowiedź.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
A możecie sprawdzić dlaczego klientka nie dostała informacji, że przesyłka na nią czeka? bo ona napisała, że nie dostała powiadomienia, że przesyłka jest już do odbioru, od razu, że paczka została odesłana do nadawcy.
@DzieckoExpert
@DzieckoExpert innej odpowiedzi nie dostaniesz, bo na podstawie negatywa nie można określić, czy był wystawiony przez pomyłkę, czy z premedytacją, klientka napisała do Ciebie o 23:50 i oczekiwała odpowiedzi jeszcze tego samego dnia, w jej subiektywnym odczuciu oznacza to brak odpowiedzi
@DzieckoExpert Przecież ta opinia nie jest za nieodebranie przesyłki lecz za brak reakcji, odpowiedzi na wiadomości od kupującej.
Czy możesz ujawnić o co prosiła kupująca w tych wiadomościach?
Może podziękuj autorespondowi za to co się stało.
twoja wina u mnie one box nie odbierał paczek 4 dni allegro nie reagowało na wezwania o załatwienie podjazdy ich przewoźnika klient wystawił negatywa za nie terminowa dostawę , allegro tez potwierdziło ze to moja wina jest to kawał [edycja] allegro tak działa allegro tego nie usunie .
Miałam podobną sytuację. U mnie wysłano dziecko po odbiór paczki z paczkomatu, z czym sobie nie poradziło ( pochodzi z Ukrainy ), wróciło do domu i wystawiło mi negatywa za niedostarczenie przesyłki. Zadzwoniłam do klienta i mama ze śmiechem, poinformowała mnie, że to tylko dziecko, było rozżalone. Poprosiłam o anulowanie opinii, zostałam poinformowana przez mamę, że uczucia jej dziecka są ważniejsze niż mój biznes. Allegro oceny nie usunęło, po wielu moich prośbach i tak sobie teraz mam negatywa, chociaż z mojej strony wszystko zostało zrobione jak należy. Nawet nie chce mi się na niego odpowiadać, bo słów mi brakuje na takie zachowanie. Pieniądze oddałam, paczka nadal błądzi i do mnie nie wróciła, chociaż była nadana przez Allegro orlen.
Daj sobie spokój, tracisz czas - zainwestuj go lepiej w pracę, a jeszcze lepiej w odpoczynek 🙂