Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Aby mieć SMART często dzwonie do klientów NEGATYWNYCH aby wyjaśnić problem i okazuje się, że TAK - usuną komentarz bo czegoś nie doczytali w ofercie i spodziewali się czegoś innego lub inaczej zapakowanego.
I zamiast wyjaśnić ze sprzedającym, doczytać... wystawiają NEGATYW! Jest ok 2 % takich klientów. Makabra.
Moja propozycja to aby przy wystawianiu komentarza negatywnego odsyłać klienta do Dyskusji aby najpierw wyjaśnił problem ze sprzedającym. Często problem okazuje się łatwy do wyjaśnienia, czasem wystarczy odesłać do konkretnego punktu aukcji. A jednak ten jedne komentarz pozbawia innych kupujących skorzystania ze SMART na czas całej procedury usunięcia tego NEGATYWA. Co myślicie?
Dobry pomysł. Negatywna ocena to szybka sprawa dla kupującego, ale duży problem dla sprzedającego. Negatyw wystawiony przed weryfikacją do SS może u mniejszych sprzedawców powodować jego utratę, a w niektórych przypadkach wpływa to także na SMARTa. Jeśli jeden negatyw to duży problem dla sprzedającego, to dobrym pomysłem jest zablokować Klientowi wystawienie negatywa do czasu aż dostanie zwrotną odpowiedź od sprzedawcy na problem dotyczący jego zamówienia. Pozwólmy sprzedawcom na wyłącznie jedną wiadomość wysłaną do takiego Klienta. Jeśli po tej jednej wiadomości Klient nadal będzie niezadowolony, to może z pełną dowolnością wystawić sobie negatywną ocenę. Ale ufam, że w 99% przypadków ta wiadomość od sprzedawcy załagodzi cały problem i rzuci inne światło na źle zinterpretowaną sytuację od strony Klienta.
Mam tak samo. Dostaliśmy w swojej karierze kilkanaście negatywów. Każdy z nich udało się bez problemu usunąć, bo Klient źle interpretował nasze działania lub przyznawał. że doszło do pomyłki. Ile czasu zmarnowaliśmy na odkręcanie tej sytuacji i ile stresu się najedliśmy? Tego nie wiem...
Myślę, że niewiele to pomoże, jako że zawsze trafi się wyjątkowo upierdliwy klient, który nie zechce współpracować. Myślę też, że Allegro nie będzie grzebało w systemie komentarzy, jako że już dawno uznali, że obecny jest idealny i optymalny, a klient - kupujący ma zawsze rację.
@Vryko "zawsze trafi się wyjątkowo upierdliwy klient, który nie zechce współpracować" - zapewne, ale myślę że wielu z nich jednak się zastanowi i ochłonie, jeśli zostaną z automatu przekierowani do centrum sporów. Albo zwyczajnie wytrzeźwieje 😋
Negatywnym posunięciem Allegro była likwidacja możliwości oceny kupujących i możliwość odpowiedzi na takowy komentarz.
Uważam , że komentarz dla kupującego byłby super odpowiedzią, tak było i się zmieniło. Szkoda powinni to przywrócić, bo klient nasz Pan , ale bezkarny nie może być
niestety wczoraj mnie to spotkało miałam ledwo 98 procent i nagle jedna delikwentka bez powodu postanowiła dać negatywa bo jej nie towar nie podobał , od razu pieniądze zwróciłam odstapila od umowy udostępniam jej zwrot za darmo a właściwie objaśniłam wiec żadnych strat nie ponosiła towaru nie ma ale negatywa daje ludzie sa potwornie złośliwy teraz a allegro w to graj ze sprzedawcy nie maja smarta.Ja uważam wal ,że ludzie którzy odstępują od umowy dostają kasę w terminie nie powinni ocenia transakcji bo od niej odstąpili , wiec nie wiem co ona ocenia towar którego nie ma ? wiele absurdów jest tego oceniania . Jeszcze te oceny można by było traktować z przymróżeniem oka ale przez to ze właśnie traci sie SMARTA to sprzedawców jeszcze bardziej denerwuje ale allegro o to chodziło im mniej sprzedawców ma smarta tym lepiej dla nich bo zbiora żniwa z sprzedaży pakietu smart a potem mało u kogo będzie można go wykorzystać.
wyslij do niej prośbę o usunięcie negatywa, bo zrobiłas to i to i uwazasz, że ocena jest niesłuszna
W przypadku chęci wystawienia negatywa jak najbardziej odsyłamy kupujących do dyskusji:
sugerujecie haha to nie to samo co zakaz wystawienia opinii przed dokładnym przyjrzeniem sprawie w dyskusji czy faktycznie jest tak jak klient pisze , kolejna sprawa jak to jest ze nie ma możliwości oceniania w gwiazdkach czasu wysyłki ale klient wystawia negatywa a jego treść to ,,za dlugi czas realizacji ' kolejny absurd wasz
Panie Macieju - byłoby cudownie gdyby było tak, że po kliknięciu NIE POLECAM automatycznie odsyłało by niezadowolonego do Dyskusji (sprzedawcy naprawdę się starają) i po 7 dniach klient mógłby już wystawić tego NEGATYWA jak już tak uzna - jednak tak nie jest.
Sugerowanie to nie to samo co odsyłanie. pozdrawiam
Dokładnie. Wczoraj dostałam komentarz gdzie Klient powinien złożyć reklamację. Nie skontaktował się z nami, ale negatywa wystawił. Obecnie nie odbiera telefonu i pewnie tego nie zrobi, a jakość spada, bez możliwości dyskusji z Klientem.
Panie Macieju....wystarczyłby obowiązek założenia dyskusji w przypadku chęci wystawienia takiej oceny i możliwość jej wystawienia, jeśli sprzedawca nie odpowie w regulaminowym czasie, pozwoliłoby to zaoszczędzić masę nerwów. Dodatkowo jako sprzedawcy powinniśmy także mieć możliwość założenia dyskusji kupującym.
Jak można wystawić komentarz negatywny wystawiają np. po 4-5 gwiazdek z każdej kategorii. Wielokrotnie kupujący wykorzystuje komentarze jako sposób zastraszenia sprzedawcy. Karay za złe zachowanie kuriera itd.
Komentarz negatywny powinien być możliwy do wystawiania, gdy cała transakcja była zrealizowana na niskim poziomie, tzn. średnia ocen poniżej 2.) Gdy kupujący wystawia 1-2 gwiazdki powinien uzasadnić, co w danej kategorii było niezgodne z opisem, czy jakie zachowanie kupującego spowodowało zaniżenie oceny za obsługę.
Drogie Allegro!
Ciągle tylko zabieracie, zwiększacie prowizję, chcecie nawet część z usługi, której nie świadczycie. Może dla odmiany coś dacie sprzedawcom? Ale tak za darmo, od serca. W końcu sprzedawcy to Wasi PRAWDZIWI Klienci. To oni płacą Wam za możliwość sprzedaży na Waszej platformie. Nie mam z tym problemu. Wasz serwis wasze prawo.
Ale dajcie im na przykład coś co nic Was nie będzie kosztować. O wiem! Na przykład dajcie im zaostrzenie systemu ocen. Posłuchajcie rad swoich Klientów. Wkurzony kupujący to zdeterminowany kupujący. Jeśli naprawdę chce wystawić negatywa, to niech najpierw rozmawia ze sprzedawcą, na przykład w dyskusji. W ten sposób da się ułagodzić 90% nerwowych sytuacji. Nie pomogło? Niech kupujący uzasadni każde z uchybień, których doświadczył w transakcji. Niech po dupie dostanie ten ściek, który rzeczywiście zasługuje na negatywa za to jak traktuje swojego Klienta. Nie wierze, że wprowadzenie takiej zmiany JAKKOLWIEK zaszkodzi liczbie transakcji jakie dziennie dokonują się na Allegro. Nic Wam nie ubędzie, a ja i wielu sprzedawców będziemy wdzięczni.
Małymi kroczkami...
Obiecujemy, że nie będziemy pazerni,
Wasi oddani Klienci
Wasi oddani słudzy 🙂
Bardzo mądrze napisane i delikatnie, mam te same odczucia, ciągłe branie z jednej strony, przyciskanie nas do muru, wzrost kosztów, spadek przychodów i wciąż nowe prowizje, regulaminy, zero docenienia nas jako sprzedawców i zero tzw. darmowej premii w postaciu jakiegokolwiek szacunku do sprzedającego np: obnizenie prowizji, wyroznien itd, jezeli ktos naprawde przynosi duze zyski dla allegro, to my napedzamy klientow do kupowania swoimi niskimi smiesznymi cenami lub rabatami lub wyroznieniami ale to nie my mamy cos z tego....czasem graniczy to juz z jakąkolwiek opłacalnością bycia na allegro...Jest mi przykro z tego powodu. Tym bardziej ze zostawia sie straszne pieniadze co miesiac na tej platformie.
Szkoda, że kupującym nie można już wystawić komentarza. To samo dotyczy allegro lokalnie. Miałam incydent z kobietą, która zamknęła aukcję - licytację, którą wygrywałam.
Wpłaciłam pieniądze i okazało się, że przedmiotu mi nie sprzeda, bo ona tylko zakończyła aukcję. Sądzę jednak, że sprzedała poza serwisem (przedmiot jest poszukiwany). Sprawa się na szczęście zakończyła pozytywnie; sprzedająca zwróciła mi pieniądze, jednak w dyskusji padały niemiłe słowa i niesmak pozostał 😕