Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie, mam problem z brakiem aktualizacji statusów przesyłek wysłanych przez Allegro Smart Pocztex. Niektóre z przesyłek w przypadku śledzenia przesyłki mają już status "przekazano do doręczenia" jednak w podglądzie na allegro widnieje "oczekuje na nadanie". Czy można sprawdzić? Podaje przykładowe numery zamówień:
@kostas11 Cieszę się 🙂 Gdybyś jednak zauważył, że coś jest nie tak, daj nam od razu znać. Od razu będziemy to wyjaśniać.
@mdrogeria @rolfa @marelifie @Kaliope_Brzeg @kostas11 dziękuję za Wasze zgłoszenia! Czekam na odpowiedź z Działu technicznego, damy znać, gdy tylko ją otrzymamy.
Z raportu skuteczności wysyłki wszystkie Allegro przesyłka polecona nadane 24-10-2022 mają:
Data wysyłki - Brak
Ewidentny błąd w systemie. Jutro będzie poniżej 95%.
@la_nika 🥀 jak się ma nasza jakość ??😁
@MikroLITY, @rolfa, @marelifie, @kostas11, @Kaliope_Brzeg - nasz dział techniczny weryfikuje Wasze zgłoszenia. Proszę Was o cierpliwość. Gdy czegoś się dowiemy, wrócimy do Was z informacją.
@mr_oma @la_nika Nadal nie monitorujecie poprawnie przesyłek Poczty polskiej. Poziom oceny spada pomimo terminowej realizacji wysyłki. Mamy już 22 przesyłki z poniedziałku i 15 z wtorku oznaczone jako Data wysyłki - Brak
Zróbcie coś z tym bo nikt nam ne zrekompensuje strat związanych z zaniżeniem oceny.
Jakieś informacje? Kolejne paczki (np. nadawane wczoraj) nie zmieniają statusów, dużo z nich już doręczonych mają nadal "oczekuje na nadanie".
i dołączę swoje - paczki są nadane w dniu zakupu a nawet już doręczone w statystykach - brak wysyłki
zamówienia:
807d7300-542d-11ed-950a-e7d441a150c4,
4229fa31-5444-11ed-a61d-51aaddbbb0b9,
2e614f20-537d-11ed-a232-efb82d21d8e6
@meduza Bardzo dziękuję za numery zamówień, to pomoże nam w usunięciu problemu. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu.
@ko_alka "... to pomoże nam usunięcie problemu"
Litości😭
Nie działa dla wszystkich numerów Poczty Polskie.
Awaria jest od ponad 48h
Bezradność, czy sabotaż? Może zwalicie na Putina?
@annas14-firma Przykro mi, ale w tym momencie nie mam dla Ciebie innych wieści.
Z dotychczasowych ustaleń wynika, że Poczta Polska nie przesłała nam statusów dla tych paczek i dlatego brakuje ich aktualizacji. Jesteśmy w kontakcie z Przewoźnikiem. Jeśli problem zostanie potwierdzony, to zgłoszone zamówienia będą wykluczane z Jakości.
@ko_alka Nie wiem czy te odpowiedzi sama wymyślasz czy ktoś ci je podpowiada. Jeżeli ci tak odpowiada dział techniczny to zgłoś do zarządu działanie na szkodę firmy.
Poczta wysyła poprawne komunikaty w przestrzeń publiczną. Każdy może je sprawdzać.
Jakim więc cudem wy ich nie odbieracie?
@ko_alka z całym szacunkiem , jeśli liczycie już nam pukty za coś to robie to uczciwie , a Wasze przepychanki z przewoźnikiem zupełnie nas nie interesują .
2
@annas14-firma Informacje o statusach nie zostały do nas wysłane i mamy już potwierdzenie błędu od Przewoźnika. Poprawka po jego stronie ma zostać wgrana jak najszybciej.
@ko_alka A co z oceną jakości wysyłki i zaniżoną sprzedażą?
wszystkie te przesyłki mają w EN w śledzeniu zamiast poszczególnych etapów transportu - link do śledzenia
niestety dzisiejsze też
@mr_oma Trochę to dziwne, że PP tylko wam nie przekazuje statusy tych paczek. Inne serwisy aukcyjne konkurencji nie mają podobnego problemu!
Może jednak rozważcie ten fakt, że to u was coś padło, może szybciej pójdzie poprawa....
@rolfa @mdrogeria @annas14-firma rozumiem, że jest to dla Was stresujące, ale bardzo proszę o cierpliwość. Sprawa jest wyjaśniana i na pewno przekażemy Wam wszystkie informacje na ten temat, gdy tylko je otrzymamy.
@la_nika Na stres to mam tabletki. Gorzej ze stratami na sprzedaży.