Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
jak w temacie:
Do klientów Allegro mie docierają maile - nie są blokowane jako spam (wysypuje błąd: dodaj do dodatkowych email na Allegro, a on jest jako główny email ustawiony)
Treść zwrotnego email:
Fwd: Twoja wiadomość nie została dostarczona. Dodaj ten adres do Twojego konta
Twoja wiadomość do użytkownika XYZ, wysłana na adres xyz@allegromail.pl, nie dotarła do odbiorcy.
Adres (xyzMój@gmail.com) nie znajduje się liście dodatkowych adresów e-mail na Twoim koncie Allegro.
Dodaj go w zakładce Moje adresy e-mail i ponownie wyślij wiadomość.
A on tam jest dodany jako główny i nie można go dodać jako dodatkowego.
Z tym kontem Allegro mamy powiązane kilka kont allegro i wiadomości z Baselinker.
Jakaś blokada? Gmail przestał obsługiwać? Coś mamy źle skonfigurowane? Do tej pory działało prawidłowo.
@web3promagraco czy możesz podesłać na adres spolecznosc@allegro.pl zrzut ekranu z zakładki gdzie widać, że ten adres, o którym piszesz jest dodany w zakładce? I z informacją jaki to dokładnie adres?
Witam, dziękuję za odpowiedź i zaangażowanie.
Screen w URL img:
https://budowanie-sklepu.pl/wp-content/uploads/2022/03/1.png
próbowaliśmy dodać ten adres jako dodatkowy, ale wtedy system krzyczy, że adres jest już dodany jako główny.
Z góry dziękuję za wsparcie,
PS. A może podmienić ten adres prywatny jako główny, a ten firmowy dać jako roboczy?
Może firmowy jest za bardzo obciążony? I Gmail blokuje? Z tym kontem Allegro mamy powiązane kilka kont allegro i wiadomości z Baselinker.
Pozdrawiam,
Michał
@web3promagraco Proszę Cię o przesłanie zrzutów ekranu, na których widoczne będą kolejne wykonywane czynności podczas próby dodania adresu wraz z komunikatem, o którym piszesz. Całość prześlij na adres wskazany przez Monikę.
OK, wysyłałem na adres spoleczność@allegro.pl
kolejne wykonywane czynności podczas próby dodania adresu wraz z komunikatem
wyskakuje informacja, że adres jest już dodany jako główny
Czy mamy zamienić adresy? Dodać nowe? Podzielić na różne konta? Czy to jest problem z Gmail?
Pozdrawiam,
Michał
@web3promagraco Nie wysłałeś zrzutów, na których próba dodania adresu i komunikat będą widoczne.
Dodatkowo - wysłałeś wiadomość do nas z adresu, którego nie widać na zrzucie jako dodanego do Twojego konta.
Wcześniej pisałeś też, że korzystacie z Baselinkera. Być może problem dotyczy wiadomości wysyłanych przez ten program. Proszę, żebyś to również zweryfikował.
Witam,
wiem, zaraz doślę (teraz dosyłam zdjęcia procesu po stronie Gmail) Zresztą nie wydawało mi się, żebym się pomylił w tym co mówię, ale doślę
nie widać, bo to jest adres handlowy, a piszę z adresu obsługi technicznej (czy ten adres web3promagraco@ też mam dodać?)
No właśnie być może... Sprawdzam i w Baselinker
Tylko ten komunikat jest od Allegro. A zdaniem Baselinker nic się nie wysypało po ich stronie.
Nie ma jak po prostu, konfiguracja jest prawidłowa, i nic nas wewnętrznie (jakiś błędny kod) nie zatrzymuje po stronie BL (choć też drążę temat...)
@web3promagraco Jeśli wiadomości do klientów są wysyłane z adresu sunbkonta w Baselinkerze, ten adres musi być podany w zakładce Allegro.
Witam,
ten adres, który jest przypisany do BL jest podany w zakładce jako główny
A to nie jest tak przypadkiem, że Allegro blokuje już i na takim głębszym poziomie wysyłanie maili do klientów Allegro przez BL? Np. z podziękowaniem za sprzedaż i fakturą? Czy ostatnio nie zaszła jakaś głębsza zmiana z tym związana?
Pozdrawiam,
Przeprasza, bo jeszcze nie dostałem tego zdjęcia // niedziela
Chciałbym jednak dopytać, czy Allegro blokuje wysyłanie maili (np. z dokumentem sprzedaży) przez Baselinker? Czy faktury powinny zostać przekierowane do Allegro? I stamtąd wysyłane? Możemy to zrobić, chociażby, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo przyczyny. Pytanie tylko (bo to trochę pracy będzie) czy to może stanowić realny problem?
Pozdrawiam,
Michał
@web3promagraco.pl Adres dodany jako dodatkowy
dosłałem też zdjęcia z Gmail. Jest tam informacja, że wiadomość nie mogła zostać dostarczona.
Czy Allegro blokuje wysyłkę maili przez Baselinker? Raczej nie powinno, ale chciałbym wyeliminować tę kwestię.
Z tego co zauważyłem konto to ma w Baselinker (jako jedyne) włączone wysyłanie wiadomości email do Allegro (z fakturami), może to w jakiś sposób koliguje? Może to jest ta duplikacja? Może przez to się tworzy? Czy, a jeżeli tak, to w jaki sposób system Allegro to interpretuje?
@web3promagraco Cześć. System nie powinien blokować mejli przesyłanych przez BL.
Otrzymaliśmy Twoją wiadomość mejlową ze zrzutami, ale widać na nich inne konto niż to, z którego teraz piszesz. W naszym systemie nie ma w ogóle informacji o odbitych wiadomościach dla obu tych kont.
Pobierz proszę wiadomości o odbiciach (z tytułem "Twoja wiadomość nie została dostarczona. Dodaj ten adres do swojego konta"). Zapisz je w pliku .EML i prześlij je nam na spolecznosc@allegro.pl
Otrzymaliśmy Twoją wiadomość mejlową ze zrzutami, ale widać na nich inne konto niż to, z którego teraz piszesz
tak, ale moje konto zostało dopisane do tego konta w sprawie którego piszę (o to Państwo prosiliście).
W naszym systemie nie ma w ogóle informacji o odbitych wiadomościach dla obu tych kont.
To znaczy, że one dochodzą? Czy tego nie wiemy, lub raczej wiemy, że odbija je Gmail?
Pobierz proszę wiadomości o odbiciach (z tytułem "Twoja wiadomość nie została dostarczona. Dodaj ten adres do swojego konta"). Zapisz je w pliku .EML i prześlij je nam na spolecznosc@allegro.pl
OK, postaram się zaraz dosłać
@web3promagraco Na zrzutach, które przesłałeś, są widoczne wiadomości z paragonami. Czy są to wiadomości automatycznie generowane przez Baselinkera? Jeśli tak, program nie wysyła ich z Twojego adresu mailowego. Sprawdź adres, z którego wysyłane są te wiadomości i dopisz go do zakładki w Allegro. Jeśli nie znasz tego adresu, skontaktuj się z administracją Baselinkera.
Witam,
powoli dochodzę do sedna problemu, bo zakładam teraz, że problem polega na tym, że wysyłamy te wiadomości automatycznie do klientów z różnych kont, ale jednym adresem mailowym (przypisanym tylko do jednego konta). Ale pytanie dlaczego wysypują się też maile dla tego konta, dla którego jest przypisany? Bo na jednym koncie ten adres, z którego przesyłamy maile, jest dodany (jako główny).
@web3promagraco Ponownie sugeruję, żebyś sprawdził z jakiego adresu mailowego rozsyłane są te maile w Baselinkerze. Jeśli jest to subkonto z automatycznie utworzonym adresem, właśnie to jest przyczyna problemu.
tak, właśnie o tym też mówię, że one są rozsyłane w BL z jednego konta mailowego i to może robić problem, tylko jeszcze muszę przepatrzeć, dlaczego (i jeśli w ogóle to.. Czy...) nie wychodzą też z konta, do którego ten mail jest przypisany. Zorientuję się i dam znać.
Wejdź w BL: Zamówienia => Szablony E-mail/SMS => Następnie edytuj szablon który po wysłaniu generuje problem i tam będzie "Konto e-mail". I ten adres @nat_not powinna sprawdzić czy jest dodany do konta jak piszesz.
On jest dodany. Tylko problem jest chyba tej natury, że Baselinker próbuje przez ten mail rozsyłać wiadomości na różne konta. A dodatkowo mail z drugiego konta jest dodany jako dodatkowy mail do pierwszego konta. Podłączymy wszystkie adresy email (z każdego konta Allegro) i stworzymy szablon dla każdego maila osobno. Usuniemy też dodatkowy adres email z drugiego konta Allegro, aby do każdego konta allegro był przypisany tylko jeden email służący do obsługi.
Więc wystarczy, że ten jeden mail ustawiony w szablonie ustawisz jako dodatkowy na każdym z kont. U mnie to działa.