Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ jest jakaś szansa ??
Klient otwiera dyskusję BO ! myślał ,że kupuje coś innego niż jest dokładnie opisane na stronie oferty .
Chodzi o papier nawilżany https://allegro.pl/oferta/olinear-nawilzany-papier-toal-w-rolce-140-l-ref-8405590018?snapshot=MjAyMi...
jasno opisany jako zapas . Klient twierdzi , że cyt ,,Niestety nie ma nigdzie informacji że papier to zapas zakup nie udany ,, następnie wali negatywa bez opisu .
Tak długo jesteś na forum, na Allegro że powinieneś wiedzieć że szanse są zawsze. Ja uważam że jeżeli jest to pomyłka kupującego to jak najbardziej komentarz powinien być usunięty, ale pamiętaj komentarz może jest obniżony z innego powodu.następnie wali negatywa bez opisu .
@LEW433 no masz rację niemniej do zakupu jest otwarta dyskusja z powodu j/w, zaczekam na moderatorów .
Swoje niedoczytanie wyładował w komentarzu, no cóż zdarza się.😐 Ale próbuj, może usuną.
@LEW433 spróbuje najpierw tutaj , Wiecie jak wygląda kontakt przez formularz .... 😞
Widocznie za myślenie klienta też odpowiada sprzedawca -oby nie.
@kolekcjoner608 Niestety, ale tak. Klient kupił obiektyw, zadzwonił za dwa, że obiektyw nie działa z jego aparatem (obiektyw był manualny co było w opisie - jemu nie działała automatyka) Wyjaśniłem mu jak ustawić aparat, żeby mógł robić zdjęcia. W "nagrodę" wystawił negatyw i pooobniżał za wszystko ilość gwiazdek.
@Ziolko39 Nie dajesz im szans zwrotów ani reklamacji to się odwdzięczają .(a prywatnie spytam czy nie masz obiektywu makro do Canon EOS 1300D ) i ile by taki kosztował (w pełni sprawny ,nie uszkodzony) ?
@kolekcjoner608 W zakładce "o sprzedającym " jest podane 1. Daję 3 dni kalendarzowe na sprawdzenie. 2. Zwrot jest możliwy tylko w wypadku, gdyby kupiony przedmiot był uszkodzony. Uważam, że powinno się dokładnie zapoznac z opisem przedmiotu podjąć świadomie decyzję kupna, a nie kupować na próbę (bo można w zwrócić) Poza tym to wbrew pozorom przyjmuję zwrot, ale jak klient zadzwoni i wyjaśni co się dzieje (lub napisze) dlaczego chce zwrócić sprawny przedmiot. Czasem ludzie "nie umieją czytać opisu" i potem dzwonią,że sie pomylił, nie doczytał itp. Wtedy zgadzam się na zwrot i zwracam koszty. Nawet za to dostaję "łapki w górę" oczywiście bez opisu. A co do obiektywu to nie mam takiego jak chcesz. Nie wiem czy wiesz, ale musisz czytać opisy, szukając takiego który ma w opisie +makro (dowolnej firmy, byle z mocowaniem EF lub EF-S) A może prościej dokupić soczewki makro dopasowane średnicą do gwintu filtrowego (są od +1 do +20) Lub tzw obiektywy zbliżeniowe wkręcane w miejsce filtra (mają regulację od +1 do +10)
@Ziolko39 Soczewki mam ale jest to męczące ,zwłaszcza jak jeden fotografowany przedmiot wymaga ich zmiany .W mojej branży kolekcje ,antyki każdy ,nawet drobny detal może być istotny dla potencjalnego klienta .Dzięki za rady ,poszukam jakiegoś rozwiązania.
@kolekcjoner608 To pozostaje obiektyw zbliżeniowy wkręcany w miejsce filtra (ma regulację od +1 do +10) czyli po prostu jedna regulowana soczewka bez wymian. Lub szukaj jak najkrótszego szerokokątnego z funkcją makro (rzadko, ale można trafić i są dość drogie) Zobacz poniżej i poczytaj :
1. https://allegro.pl/oferta/zestaw-konwerterow-yashikor-y105-y106-55-mm-10703456068 2. https://allegro.pl/oferta/konwer-szerokokatny-yashikor-aux-wide-angle-1-4-0-10652898972 3. https://allegro.pl/oferta/obiektyw-zblizeniowy-varioprop-close-up-1-do-10-11665637917
Do Canona rozsądną propozycją (koszt vs jakość) jest Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM.
@mdrogeria Konsultuję tę sprawę. Odezwę się, gdy będę wiedzieć więcej.
@mdrogeria Klientka nie wystawiła komentarza w formie opisowej, dlatego - jak mi odpowiedziano - nie usuniemy jej oceny. Pozostaje bezpośredni kontakt z nią i prośba o usunięcie opinii.
Przewidywałem , nie mam zamiaru się płaszczyć choćby dlatego ,że nie mam nic sobie do zarzucenia , a muchy w nosie klientki ... nie chce mi się na nie patrzeć .
@mdrogeria
Ale w tej ofercie napisałeś również:
"Nawilżany papier toaletowy w tubie przeznaczonej do wielokrotnego użytku"
Ten opis może wprowadzić w błąd.
@A3dam tuba to inaczej rolka , przynajmniej tak się mówi w środowisku kosmetycznym , ale masz rację myślę ,że warto to poprawić .
teoretycznie każde słowo może wprowadzać w błąd, pytanie na kogo trafisz i co ktoś ma w głowie.
Ja mam teraz klienta, który kupił wkład do lusterka. W opisie było wyraźnie podane, że pasuje do tego i tego modelu z lat 1995-04.1998 (kwiecień). Klient ma auto z 1998 roku, ale zapewne z drugiej połowy roku i lusterko nie pasuje. Normalna osoba próbowałaby jakoś sprawę załatwić (wymiana etc.). niestety od tego gościa usłyszałem, że jestem oszustem, naciągaczem i celowo wprowadzam ludzi w błąd, bo powienienem napisać, że w tym modelu występowało więcej typów luster, skoro tego nie napisałem, to oznacza, że żeruję na naiwnych kupujących naciągając ich (notabene transakcja na 25zł) Zostałem już straszony UOKIK, negatywnym komentarzem, moderatorami allegro, nawet paragrafami, a wszytko tylko z powodu braku prawidłowego doczytania treści oferty przez kupującego. nigdy z czymś takim się nie spotkałem. Gość zakładając dyskusję w zasadzie zrobił to tylko po to, żeby mi ubliżać i straszyć konsekwencjami. ani przez moment nie był zainteresowany rozwiązaniem problemu.
@kostas11 klientka ma pretensje w dyskusji cyt ,,cyt ,,Niestety nie ma nigdzie informacji że papier to zapas zakup nie udany ,, . Jak się do powyższego odniesiesz . Nigdy nie było problemu , a dzisiaj ZONK ,cóż trzeba patrzeć również oczami klienta, ale założę się o kszynkę piwa , że wskazanego przez Ciebie tekstu również nie przeczytała .