Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Przeglądając panel "Twoja sprzedaż" widzę, że w miejscu "szybkie zwroty wpłat dla klientów" mam 0 pkt i brak danych. Czytając szczegóły widzę, że jakieś jednak punkty powinnam dostać, gdyż zwracam wpłatę tego samego dnia (raz chyba zwróciłam po 2 dniach przez nieopatrzność), co odbieram przesyłkę, a od ponad miesiąca w ogóle nie mam zwrotów, więc powinno chociaż liczyć po ilości zamówień- ponad 100 zamówień średnio, więc co najmniej 18 pkt powinno być. Czy coś źle rozumiem z tego? Macie tam prawidłowe wyniki?
Pozdrawiam
@Moliland rozwiązanie jest tu ......,,a od ponad miesiąca w ogóle nie mam zwrotów,,
W panelu jakości brane pod uwagę i do oceny są zdarzenia z ostatnich 30 dni .
Ale w szczegółach jak byk jest napisane, że jak się nie ma zwrotów, to należą się punkty w zależności od ilosci zamówień:
Cytuję:
Punkty i progi w przypadku braku zwracanych zamówień
Punkty za brak zwróconych zamówień dostaniesz w zależności od ogólnej liczby zamówień z ostatnich 30 dni. Będziemy je wyświetlać w panelu Jakość mojej sprzedaży przy mierze Szybkie zwroty wpłat do klientów z dopiskiem brak zwróconych zamówień.
Liczba zamówień z ostatnich 30 dniPunkty
200 zamówień i więcej | 30 punktów |
150 – 199 zamówień | 24 punkty |
100 – 149 zamówień | 18 punktów |
50 – 99 zamówień | 12 punktów |
10 – 49 zamówień | 6 punktów |
Dlatego wydaje mi się, że 18 pkt powinno być 😄
@Moliland konsultuję Twoje zgłoszenie. Jak tylko uzyskam odpowiedź, niezwłocznie Ci ją przekażę. 🙂
@Moliland wracam do Ciebie z odpowiedzią. Brak punktów dla miary szybkich zwrotów nie jest błędem. W ciągu ostatnich 30 dni miałaś 1 zwrot, natomiast Kupujący nie wskazał sposobu wysyłki oraz numeru paczki, dlatego punkty nie zostały naliczone. W artykule znajdziesz taką informację:
"W tej mierze sprawdzamy, ile czasu średnio zajmuje Ci zwrot wpłaty kupującemu przez Allegro Finanse. Czas liczymy od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki zwrotnej. Bierzemy pod uwagę wyłącznie zwroty zamówień z tytułu odstąpienia oraz ze statusem, który potwierdza, że przesyłka zwrotna została przez Ciebie odebrana. Punkty otrzymasz zarówno za szybki czas zwrotu wpłaty, jak i brak zwrotów od klientów."
"Status przesyłki zwrotnej możemy sprawdzić wyłącznie wtedy, gdy kupujący w formularzu zwrotu wybierze zwrot za pośrednictwem jednego z zaproponowanych przez nas przewoźników. Gdy skorzysta z opcji: wysyłka własna, nie będziemy mogli sprawdzić statusu takiej przesyłki. Dlatego zwrotów, które kupujący nada wysyłką własną, nie będziemy uwzględniać w tej mierze."
No, ale chyba jednak wychodzi na to, że to błąd prawda? Kupujący kliknął zwrot, potem zmienił decyzję i nic nie zwrócił. Przecież miało liczyć od momentu dostarczenia przesyłki do mnie, a nie od kliknięcia
Przecież właśnie Pani podała i jak byk jest napisane, że jak wysyłka poza Allegro, to nie jest to brane pod uwagę, a jeżeli wysyłka z Allegro to po statusie dostawy widzicie kiedy do mnie doszło i od tego momentu liczony jest czas. Do mnie nic nie doszło, bo nic nie zostało wysłane. To błąd czy nie?
Czyli rozumiem, że jak kupujący sobie kliknie zwrot i w formie dostawy nawet nic nie wybierze, ani nie nada przesyłki, to już od tego dnia czasem w jakiejś sytuacji algorytm błędnie nalicza, czy następuje szybki zwrot środków, mimo iż z kupującym w ten sam dzień sprawę się załatwi, że to było kliknięte przez pomyłkę i nic do nas zwraca?
Co w takim razie robić? bo błędu w algorytmie Wam nie naprawię :), ale z mojej strony, co robić profilaktycznie, żeby to się nie powtarzało?
Pozdrawiam
@Moliland tak, jak zostało wyjaśnione w artykule, jeśli kupujący zwraca towar na własną rękę, nie będziemy mogli takiego zwrotu odnotować, co oznacza, że nie zostaną przyznane punkty za szybki zwrot środków.
Rozumiem, że w Twoim przypadku kupujący jedynie zaznaczył opcję zwrotu, ale ostatecznie do niego nie doszło? Jeśli tak, będę konsultować sprawę dalej. 🙂
Nie no słowa " (...) Gdy (on- kupujący) skorzysta z opcji: wysyłka własna, nie będziemy mogli sprawdzić statusu takiej przesyłki. Dlatego zwrotów, które kupujący nada wysyłką własną, nie będziemy uwzględniać w tej mierze (miara nadająca punkty za szybkie zwroty." rozumiem tak, że tego się nie bierze pod uwagę, a nie- że jak kupujący to wybierze, to nie ma żadnych punktów. Poza tym to było kliknięte przez kupującego przypadkiem, ja żadnego zwrotu nie miałam, inne zawsze robię w ten sam dzień, żeby mieć te punkty, a algorytm nie daje mi nic i to nie z mojej winy. Pytanie chociaż na przyszłość, co zrobić w takim przypadku ponownie? Nic się nie da zrobić i tyle?
@Moliland w dalszym ciągu wyjaśniam Twoje zgłoszenie. Wrócę z odpowiedzią, jak tylko otrzymam niezbędne informacje. 🙂
Nie udało się? 😞
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Kupujący zgłasza zwrot produktu, który ma wyłączone prawo do zwrotu.
Produkt wraca do Sprzedającego, a Sprzedający zwrotu NIE PRZYJMUJE i odsyła produkt Kupującemu.
Jak w tej sytuacji wyglądają parametry jakości:
- "szybkie zwroty wpłat od klientów"
- " brak zwrotów od klientów"
W którym parametrze są naliczane punkty?
Wow chyba pierwszy raz widzę, że się pomyliłeś xD. Dowód z mojego panelu, zero zwrotów, punkty są. Coś jednak nie gra. Ale też nie wiedziałam póki po tym poście nie zajrzałam...