anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę się zalogować do sales center

dom_ogrod_pl
#7 Wielbiciel#

Witam,

nie mogę się zalogować do sales center z dwóch moich kont, proszę o pomoc

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#7 Wielbiciel#

usunąłem ciasteczka i dalej to samo

Nie masz dostępu do tej strony

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @dom_ogrod_pl. Czy ten sam komunikat pojawia się przy próbie zalogowania w trybie incognito? Proszę, podeślij zrzut ekranu z tym błędem.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#7 Wielbiciel#

na jednym komputerze się zalogowałem, na drugim ciągle nie mogę się zalogować pomimo usunięciu historii i cookie

 

oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#7 Wielbiciel#

uchwyt tv.jpg

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @dom_ogrod_pl. Już to sprawdzam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@dom_ogrod_pl, proszę, kliknij w ''X'' przy nazwie konta i daj znać czy komunikat nadal występuje. Proszę również o zrzut ekranu po kliknięciu w ''X''. image (78).png

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#7 Wielbiciel#

już działa , dziękuję

oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#7 Wielbiciel#

mam jeszcze pytanie odnośnie zmiany numeru konta. Zmieniłem je , konto przeszło weryfikację. Chciałem ustawić automatyczne wypłaty i znów mam proces weryfikacji konta? czy tak powinno być?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@dom_ogrod_pl, najpewniej przez przypadek wybrałeś opcję ''dodaj nową metodę wypłat'' - anulowaliśmy ten wniosek, więc już nie zobaczysz informacji o trwającej weryfikacji. 
Wypłaty będą trafiać na wcześniej zweryfikowany numer rachunku. 
Jeśli chcesz zmienić częstotliwość wypłat, to musisz wejść w ustawienia danego salda.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#7 Wielbiciel#

dziękuję , ale na obu kontach mam ciągle weryfikację..

oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#7 Wielbiciel#

a na dom_ogrod_pl mama blokadę oparatora przy numerze konta, nie wiem co się dzieje

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@dom_ogrod_pl, proszę, podeślij zrzut ekranu (zakryj na nim swoje dane). Sprawdzę to.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#7 Wielbiciel#

nie mogę zrobić zrzutu ekranu z informacją o blokadzie , bo muszę najechać na ten trójkąt w wykrzyknikiem żeby pojawiła się ta informacja

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@dom_ogrod_pl, których dokładnie kont dotyczy informacja o weryfikacji? 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dom_ogrod_pl
#7 Wielbiciel#
 
 
 
  astronik2000
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@dom_ogrod_pl, na koncie dom_ogrod_pl weryfikacja została anulowana. Proszę, abyś sprawdził to po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu. W sprawie blokady na tym koncie skontaktujemy się bezpośrednio z operatorem, aby ustalić dalsze kroki.

Jeśli chodzi o konto astronik2000, to musisz ponownie przejść przez weryfikację i poczekać, aż weryfikacja dobiegnie końca. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów