Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od zeszłego piątku występuje problem z wystawianiem nowych aukcji - pojawia się błąd o treści: Wystąpił błąd - Nie możesz wystawić oferty bez powiązanego produktu w tej kategorii. Wybierz z katalogu lub utwórz nowy produkt i połącz go ze swoją ofertą oraz
Wystąpił błąd - W serwisie innym niż allegro.pl wspierane są tylko oferty z podpiętym produktem.
W piątek do południa było ok, później był błąd i już nie dało się wystawić oferty, to samo wczoraj, dziś przez 2 godziny było dobrze i znowu jest to samo. Historia i ciasteczka wyczyszczone, sprawdzane na innej przeglądarce oraz na trybie incognito... masakra.
Dzień dobry, tak jak pisaliśmy nie jest to przyczyną i nie ma to znaczenia gdyż są to 2 różne kolory. Chwilę temu oczywiście udało się wystawić aukcje bez problemu czyli standardowo jak od zeszłego piątku. Proszę o wyjaśnienie co się dzieje i dlaczego takie coś ma miejsce. Raz się nie można a raz można? więc niestety ale argumentacja, że istnieje taki katalog nie ma przełożenia na stan rzeczywisty.
Nie, nie jest to ten produkt i dotyczy to również innych kolorów i innych tkanin. Jest kilka odcieni granatu i jest to inny produkt i ma inny kod producenta. Jeżeli Katalog taki już istnieje to sam przy zapisywaniu aukcji się podpowiada a nie nie przepuszcza aukcji.
@materialytkaniny na zrzutach jakie przesłaliście parametry identyfikujące wystawianej oferty i produktu są takie same, a to za pomocą parametrów identyfikujących produkty są rozpoznawane.
Parametry identyfikujące:
Marka: Materiałytkaniny.
Rodzaj materiału: bawełna
Szerokość (cm): 150
Gramatura (g/m²): 180
Parametry obowiązkowe:
Kod producenta: NAAMI-41
Wzór: bez wzoru
Kolor: odcienie niebieskiego
Ale jest to inny produkt - niestety kolorystyka jest tak uboga w wyborze, że kilka produktów w różnych kolorach jest podpięta pod ten sam kolor. Sprawa nie tyczy się jednostkowo tej sprawy - w poniedziałek oraz w piątek również występował taki problem w przypadku innych produktów i sprawa również została zgłoszona. To nie jest rozwiązanie sprawy, bo jeżeli taki katalog już istnieje to przy zapisywaniu aukcji allegro podpowiada istniejący już katalog a wręcz wymusza podpięcie go bo w innym przypadku nie da się wystawić aukcji a w tym przypadku nie było takowej podpowiedzi.
@materialytkaniny a czy każdy z tych produktów o których piszesz ma inny kod producenta? Tak jak w przypadku o którym tutaj piszemy? Jeśli tak jest, to poproszę o sprawdzenie, czy możemy ten parametr dodać jako identyfikujący.
@la_nika Większość produktów ma inne kody producenta ale nie wszystkie i też czasami ulegają one zmianie. Postaram się dziś wystawić inne produkty bo ten omawiany dziś rano się udało i sprawdzić czy znowu coś takiego wystąpi...
Kolejna tkanina i ten sam błąd - niestety. Jest to inny produkt i niestety jest to samo.
@materialytkaniny przekażę to do Działu technicznego, ale prześlij proszę zrzuty na których komunikat o błędzie nie będzie zakrywał wartości parametrów.
@la_nika w załączeniu przesyłam zrzuty ekranu. Generalnie w to dotyczy niektórych produktów z danej kategorii - udało mi się wystawić całą gamę kolorystyczną a ten jeden kolor nie chce "przejść" od piątku do dziś co nie jest normalne.
@materialytkaniny @kupkoszule wracam z odpowiedzią.
W przypadku obu tych zgłoszeń problem jest taki sam, mamy już takie produkty w katalogu i dlatego system to blokuje.
@materialytkaniny produkt, z którym powinna być wystawiana przez Ciebie oferta jest tutaj.
@kupkoszule produkt, z którym powinna być wystawiana przez Ciebie oferta jest tutaj.
@la_nika nie jest to ten produkt - jest inny kod produktu. Ponieważ takie produkty w tym samym kolorze, szerokości i gramaturze są dwa. Jeden ma atest trudnopalności a drugi jest bez atestu. W załączeniu screeny. Kody produktu nie zgadzają się, zresztą szukanie w czeluściach tysiąca tkanin poliestrowych odpowiedniego katalogu jest bardzo czasochłonne.
@materialytkaniny czy ten problem dotyczy tylko kategorii 258939 (Rękodzieło > Szycie > Tkaniny)? Dowiem się, czy możliwe jest dodanie parametru: kod producenta jako identyfikującego, ale jeśli dotyczy to jeszcze jakieś kategorii, to od razu zgłoszę wszystkie.
@la_nika w naszym przypadku dotyczy tylko tkanin 🙂
@materialytkaniny okej, zgłoszone i wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂
@materialytkaniny otrzymałam informację, że parametr "kod producenta" został dodany do reguły identyfikacji, więc problem nie powinien już się powtórzyć.
Poproszę o potwierdzenie, czy tak rzeczywiście jest.
OK - tyle wiedziałem wcześniej. Wyraźnie wspominałem, że chodzi o produkty które już kiedyś były wystawione. Dlaczego "to się blokuje" a kiedyś się nie blokowało. I jak mam znaleźć odpowiedni produkt gdy są to towary nieobjęte EAN? Ich nazwy tworzy Wasz algorytm. W naszym przypadku sprawa dotyczy setek produktów. Dlaczego to zostało zmienione? Kiedy zostanie usprawnione lub doprowadzone do stanu poprzedniego. Serdecznie proszę o taką odpowiedź, która wnosi element konstruktywny do dyskusji !!! Uprzejmie i nieśmiało ośmielam się przypomnieć że działamy w ramach płatnego serwisu tak więc nasze oczekiwania aby móc płynnie i bez problemów sprzedawać towary nie wydają się chyba wygórowane?
@kupkoszule nazwy produktów powstają zgodnie z regułą zawierającą wartości tych parametrów:
Marka + "marynarka męska" + Model + Okazja + Fason + "rozmiar" + Rozmiar.
Więc już na formularzu wystawiania, możecie kliknąć "wybierz produkt z katalogu" i podać nazwę produktu zgodnie z powyższą zasadą.
Jeśli mamy produkt w katalogu, system nie pozwoli na utworzenie jego duplikatu i zawsze pojawi się taki błąd.
Szanowna Pani,
Pani odpowiedź brzmi jak oczywistość, o której ja zapomniałem lub czegoś nie doczytałem.
Algorytm działał jeszcze niedawno inaczej. Było to tak:
a) opcja "wystaw podobną",
b) wystawiam produkt z innym rozmiarem (jednakże takim, który już był u Was dawno temu i został zapewne utworzony produkt),
c) po kliknięciu na "wystaw" system automatycznie szukał produktu i go proponował - wyskakiwał pop-up z produktem z bazy. Tak było przez co najmniej ostatnie dwa lata.
TERAZ JEST INACZEJ !!! i jak sama Pani pisze szukania należy dokonywać ręcznie ;(
Konkretne pytania:
- czy Wasz dział informatyczny potwierdza zmianę działania algorytmu?
- czy obecne działanie algorytmu to tylko testy czy zmiana trwała?
@kupkoszule przykro mi, ale obecnie wygląda to tak i nie jest to test. Otrzymałam odpowiedź z Działu technicznego jeśli wystawiasz produkt z rozmiarem 60, a później chcesz wystawić taki sam model tylko z rozmiarem 64 klikając "wystaw podobną", automatycznie podstawiają się dane poprzedniej oferty. Wówczas trzeba usunąć produkt przypisany do oferty i wyszukać ten w odpowiednim rozmiarze lub jeśli takiego w bazie nie ma - wypełnić dane i zapisać.