anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wystawić nowych aukcji

materialytkaniny
#8 Zapaleniec#

Od zeszłego piątku występuje problem z wystawianiem nowych aukcji - pojawia się błąd o treści: Wystąpił błąd - Nie możesz wystawić oferty bez powiązanego produktu w tej kategorii. Wybierz z katalogu lub utwórz nowy produkt i połącz go ze swoją ofertą    oraz  

Wystąpił błąd - W serwisie innym niż allegro.pl wspierane są tylko oferty z podpiętym produktem.

W piątek do południa było ok, później był błąd i już nie dało się wystawić oferty, to samo wczoraj, dziś przez 2 godziny było dobrze i znowu jest to samo. Historia i ciasteczka wyczyszczone, sprawdzane na innej przeglądarce oraz na trybie incognito... masakra.

Screenshot_17.jpg

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39

materialytkaniny
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, tak jak pisaliśmy nie jest to przyczyną i nie ma to znaczenia gdyż są to 2 różne kolory. Chwilę temu oczywiście udało się wystawić aukcje bez problemu czyli standardowo jak od zeszłego piątku. Proszę o wyjaśnienie co się dzieje i dlaczego takie coś ma miejsce. Raz się nie można a raz można? więc niestety ale argumentacja, że istnieje taki katalog nie ma przełożenia na stan rzeczywisty. 

oznacz moderatorów

materialytkaniny
#8 Zapaleniec#

Nie, nie jest to ten produkt i dotyczy to również innych kolorów i innych tkanin. Jest kilka odcieni granatu i jest to inny produkt i ma inny kod producenta. Jeżeli Katalog taki już istnieje to sam przy zapisywaniu aukcji się podpowiada a nie nie przepuszcza aukcji.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@materialytkaniny na zrzutach jakie przesłaliście parametry identyfikujące wystawianej oferty i produktu są takie same, a to za pomocą parametrów identyfikujących produkty są rozpoznawane. 

Parametry identyfikujące:
Marka: Materiałytkaniny.
Rodzaj materiału: bawełna
Szerokość (cm): 150
Gramatura (g/m²): 180

Parametry obowiązkowe:
Kod producenta: NAAMI-41
Wzór: bez wzoru
Kolor: odcienie niebieskiego

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

materialytkaniny
#8 Zapaleniec#

Ale jest to inny produkt - niestety kolorystyka jest tak uboga w wyborze, że kilka produktów w różnych kolorach jest podpięta pod ten sam kolor. Sprawa nie tyczy się jednostkowo tej sprawy - w poniedziałek oraz w piątek również występował taki problem w przypadku innych produktów i sprawa również została zgłoszona. To nie jest rozwiązanie sprawy, bo jeżeli taki katalog już istnieje to przy zapisywaniu aukcji allegro podpowiada istniejący już katalog a wręcz wymusza podpięcie go bo w innym przypadku nie da się wystawić aukcji a w tym przypadku nie było takowej podpowiedzi. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@materialytkaniny a czy każdy z tych produktów o których piszesz ma inny kod producenta? Tak jak w przypadku o którym tutaj piszemy? Jeśli tak jest, to poproszę o sprawdzenie, czy możemy ten parametr dodać jako identyfikujący. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

materialytkaniny
#8 Zapaleniec#

@la_nika  Większość produktów ma inne kody producenta ale nie wszystkie i też czasami ulegają one zmianie. Postaram się dziś wystawić inne produkty bo ten omawiany dziś rano się udało i sprawdzić czy znowu coś takiego wystąpi...

oznacz moderatorów

materialytkaniny
#8 Zapaleniec#

Kolejna tkanina i ten sam błąd - niestety. Jest to inny produkt i niestety jest to samo.

 

Screenshot_23.jpgScreenshot_24.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@materialytkaniny przekażę to do Działu technicznego, ale prześlij proszę zrzuty na których komunikat o błędzie nie będzie zakrywał wartości parametrów. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

materialytkaniny
#8 Zapaleniec#

@la_nika w załączeniu przesyłam zrzuty ekranu. Generalnie w to dotyczy niektórych produktów z danej kategorii - udało mi się wystawić całą gamę kolorystyczną a ten jeden kolor nie chce "przejść" od piątku do dziś co nie jest normalne. Screenshot_10.jpgScreenshot_11.jpgScreenshot_12.jpg

oznacz moderatorów

materialytkaniny
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@materialytkaniny @kupkoszule wracam z odpowiedzią. 
W przypadku obu tych zgłoszeń problem jest taki sam, mamy już takie produkty w katalogu i dlatego system to blokuje.  

@materialytkaniny produkt, z którym powinna być wystawiana przez Ciebie oferta jest tutaj.

@kupkoszule produkt, z którym powinna być wystawiana przez Ciebie oferta jest tutaj.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

materialytkaniny
#8 Zapaleniec#

@la_nika  nie jest to ten produkt - jest inny kod produktu. Ponieważ takie produkty w tym samym kolorze, szerokości i gramaturze są dwa. Jeden ma atest trudnopalności a drugi jest bez atestu. W załączeniu screeny. Kody produktu nie zgadzają się, zresztą szukanie w czeluściach tysiąca tkanin poliestrowych odpowiedniego katalogu jest bardzo czasochłonne.Screenshot_1.jpgScreenshot_2.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@materialytkaniny czy ten problem dotyczy tylko kategorii 258939 (Rękodzieło > Szycie > Tkaniny)? Dowiem się, czy możliwe jest dodanie parametru: kod producenta jako identyfikującego, ale jeśli dotyczy to jeszcze jakieś kategorii, to od razu zgłoszę wszystkie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

materialytkaniny
#8 Zapaleniec#

@la_nika w naszym przypadku dotyczy tylko tkanin 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@materialytkaniny okej, zgłoszone i wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@materialytkaniny otrzymałam informację, że parametr "kod producenta" został dodany do reguły identyfikacji, więc problem nie powinien już się powtórzyć.
Poproszę o potwierdzenie, czy tak rzeczywiście jest. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kupkoszule
#9 Pomysłodawca#

OK - tyle wiedziałem wcześniej. Wyraźnie wspominałem, że chodzi o produkty które już kiedyś były wystawione. Dlaczego "to się blokuje" a kiedyś się nie blokowało. I jak mam znaleźć odpowiedni produkt gdy są to towary nieobjęte EAN? Ich nazwy tworzy Wasz algorytm. W naszym przypadku sprawa dotyczy setek produktów. Dlaczego to zostało zmienione? Kiedy zostanie usprawnione lub doprowadzone do stanu poprzedniego. Serdecznie proszę o taką odpowiedź, która wnosi element konstruktywny do dyskusji !!! Uprzejmie i nieśmiało ośmielam się przypomnieć że działamy w ramach płatnego serwisu tak więc nasze oczekiwania aby móc płynnie i bez problemów sprzedawać towary nie wydają się chyba wygórowane? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kupkoszule nazwy produktów powstają zgodnie z regułą zawierającą wartości tych parametrów:
Marka + "marynarka męska" + Model +  Okazja +  Fason + "rozmiar" +  Rozmiar.
Więc już na formularzu wystawiania, możecie kliknąć "wybierz produkt z katalogu" i podać nazwę produktu zgodnie z powyższą zasadą.
Jeśli mamy produkt w katalogu, system nie pozwoli na utworzenie jego duplikatu i zawsze pojawi się taki błąd. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kupkoszule
#9 Pomysłodawca#

Szanowna Pani,

Pani odpowiedź brzmi jak oczywistość, o której ja zapomniałem lub czegoś nie doczytałem.

Algorytm działał jeszcze niedawno inaczej. Było to tak:

a) opcja "wystaw podobną",

b) wystawiam produkt z innym rozmiarem (jednakże takim, który już był u Was dawno temu i został zapewne utworzony produkt),

c) po kliknięciu na "wystaw" system automatycznie szukał produktu i go proponował - wyskakiwał pop-up z produktem z bazy. Tak było przez co najmniej ostatnie dwa lata.

TERAZ JEST INACZEJ !!! i jak sama Pani pisze szukania należy dokonywać ręcznie ;(

Konkretne pytania:

- czy Wasz dział informatyczny potwierdza zmianę działania algorytmu?

- czy obecne działanie algorytmu to tylko testy czy zmiana trwała?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kupkoszule przykro mi, ale obecnie wygląda to tak i nie jest to test. Otrzymałam odpowiedź z Działu technicznego jeśli wystawiasz produkt z rozmiarem 60, a później chcesz wystawić taki sam model tylko z rozmiarem 64 klikając "wystaw podobną", automatycznie podstawiają się dane  poprzedniej oferty. Wówczas trzeba usunąć produkt przypisany do oferty i wyszukać ten w odpowiednim rozmiarze lub jeśli takiego w bazie nie ma - wypełnić dane i zapisać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów