Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Od wprowadzenia katalogu produktów nie mogę dodawać nowych ofert poprawnie, bo katalog podpowiada mi abym połączyła je z podobnymi które już były w katalogu.
Podobne, ale nie te same.
Robimy nadruki na dzieży i mamy swoje zdjęcia na które nanosimy wzory.
Jesteśmy producentem i mamy swoje produkty i swoje kody ean, do każdego rozmiaru, koloru i wzoru.
Mamy też do każdego produktu inne kody producenta i nic to nie daje.
Katalog widzi to jako podobne produkty i każe je łączyć razem.
Kiedyś radziliśmy sobie podpinając produkty pod inny, nie będę już opisywała tutaj wszystkich sztuczek które musieliśmy stosować aby wystawić nowe produkty, bo było tego wiele, wiele pracy i nerwów a konsultanci rozkładali ręce nie wiedząc co z tym zrobić.
Piszę o tym z konsultantami od zawsze, powysyłałam setki numerów ofert, które w dziale technicznym łączyli mi sami, aby był porządek w ofertach, ale to jest paranoja.
Po przerwie urlopowej, w czerwcu, nie wznowiły się oferty, błędny kod ean i parametr " bohater" inny który został usunięty przez Was a kiedyś był możliwy do wyboru. Producent "inny" też Wasze zmiany, bo kiedyś po zmianach, tak musieliśmy wystawiać oferty,
Ręcznie poprawiałam ofert ale niestety większości nie mogłam bo stale komunikat "W katalogu allegro jest produkt zbliżony parametrami jeśli sprzedajesz ten produkt to połącz go z ofertą"
Nie wystawiam podobnego produktu tylko inny , ale katalog widzi podobne zdjęcie i nie pozwala mi wystawić już nic innego.
29 lipca po setnej chyba rozmowie z konsultantką tym razem Panią Klaudia dowiaduję się że "jest możliwość aby katalog zignorował podobieństwa" przekazuje mój problem do działu technicznego.
Byłam wniebowzięta że coś się ruszy i wreszcie zapanuje normalność 🙂 Niestety...
To co dział techniczny kazał mi robić to już paranoja.
Po trzydziestej poprawce ofert, wstawianiu innych zdjęć do katalogu i potem zgłaszaniu zmian, 12 ofert wyświetla się poprawnie 🙂
Niestety pozostałych ofert nadal nie mogłam wznowić.
20 sierpnia oferty zakończone przez Was zostały usunięte bo minęły 2 miesiące.
Oferty z ocenami których już nie mogę wznowić, z opisami indywidualnymi dla każdej oferty.
20 sierpnia kolejny raz kontaktuję się w tej sprawie i miły Pan konsultant Jakub pisze mi
"Niestety dzisiaj godzina ogranicza moje możliwości działania w tej sprawie, natomiast z rana również
jestem w pracy i wrócę do Pani. Ja dokładnie wiem o co Pani chodzi bo to nie pierwsza sprawa tego
typu którą rozwiązuje."
i też zapewnia mnie że dział techniczny pomoże i rozwiązywał juz takie sprawy.
Oczywiście wysyłam kolejny raz numery ofert, zrzuty ekranu, itp i nadal czekam na kontakt bo Pan Jakub się nie odzywa i dział techniczny też nie.
Zgłoszenia 43711624 , 43851426
Może tutaj ktoś mi pomoże i zajmie się tym , bo dział techniczny chyba to olewa a ja mam problem którego nikt nie rozwiązuje mimo że może.
Pozdrawiam.
@sisa3 z tego co widzę, w korespondencji znajdują się wszystkie niezbędne informacje - poprosiłam o priorytetowe rozwiązanie Twojej sprawy. Powinnaś otrzymać wiadomość mailową, gdyby temat się przedłużał, daj znać.
@RaBarbar_ka Dziękuję za szybką pomoc 🙂
Dostałam maila o treści "Wyłączyliśmy Pana konto z tworzenia zestawów, a więc nie będą już tworzone automatycznie"
Wczoraj próbowałam wystawić ofertę, (kolejny rozmiar produktu) korzystałam z opcji" wystaw podobną" i nadal katalog chciał abym łączyła ją z podobnym produktem.
Dzisiaj próbuję i nadal mam to samo, katalog widzi podobny produkt i każe go połączyć, mimo że jest inna nazwa, inny kod producenta i inny produkt.
Wysłałam na maila zrzut ekranu takiej testowej oferty.
Ja nie wiem jak wyglada to od strony technicznej, ale tutaj problemem jest katalog produktów który widzi podobne zdjęcie i każe podpiąć nową oferte pod istniejący produkt w katalogu.
Chciałabym aby katalog ignorował te podobieństwa.
Mam jeszcze pytanie odnośnie zmian w katalogu produktów.
Widzę oferty gdzie inni użytkownicy wchodza w mój produkt i zmieniają dane, nawet producenta, podpinaja inne produkty pod popularne oferty a mi wtedy rowalają ofertę z kilkoma rozmiarami.
Jesteśmy proucentem i tylko my sprzedajemy nasze produkty.
Wiem że producent może zablokować dane do edycji, jak mam to zrobić?
Znalazłam informację że jest teraz taka opcja ale nic więcej na ten temat.
@k_owczarek1 i @msniezek lubią to
@sisa3 poczekaj proszę na odpowiedź w zgłoszeniu nr 43851426, konieczne będzie zablokowanie łączenia produktów na podstawie zdjęć.
Jeśli chodzi o blokowanie możliwości zmian w produktach, przez dodawanie parametrów przez producentów, to w tym artykule znajdziesz wszystkie informacje na ten temat.
@la_nika @RaBarbar_ka ale ja już czekam od 29 lipca, napisałam tutaj, bo liczyłam że w końcu ktoś tym się zajmie.
Ile to moze jeszcze potrwać?
W czasie kiedy nikt nie chce się tym zająć moje zakończone oferty zostału usunięte.