anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kodu odbioru DHL Punkt SMART

ares_
#14 Krzewiciel#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Witam,

z obsługą Allegro nie idzie się dogadać więc może Panie moderatorki pomogą.

Klient twierdzi, że nie otrzymał kodu odbioru i nie może odebrać zamówienia z Punku DHL, przesyłka w ramach Allegro SMART. Obsługa Allegro po 24h godzinach odpisała na zgłoszenie email gdzie powinien być kod odbioru ale nie odniosła się do pytania czy można wysłać go jeszcze raz. W dyskusji pracownik Allegro od wczoraj się nie wypowiedział a ja nie mam pojęcia co przekazać klientowi. Na infolinie DHL nie da się dodzwonić.

Zamówienie: 47df0eb0-a434-11ef-9cca-611c6da1fcbd

Zgłoszenie emeil: 46584533

Jest szansa na ponowne wysłanie kodu odbioru dla klienta? Czy jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji jest zwrot zamówienia i złożenie nowego?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ares_ Przykro mi, my nie mamy takiej możliwości. Natomiast, widzę, że doradca wyjaśnia z przewoźnikiem kwestię wysłania kodu odbioru. Proszę Cię zatem o jeszcze chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów