Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Witam,
z obsługą Allegro nie idzie się dogadać więc może Panie moderatorki pomogą.
Klient twierdzi, że nie otrzymał kodu odbioru i nie może odebrać zamówienia z Punku DHL, przesyłka w ramach Allegro SMART. Obsługa Allegro po 24h godzinach odpisała na zgłoszenie email gdzie powinien być kod odbioru ale nie odniosła się do pytania czy można wysłać go jeszcze raz. W dyskusji pracownik Allegro od wczoraj się nie wypowiedział a ja nie mam pojęcia co przekazać klientowi. Na infolinie DHL nie da się dodzwonić.
Zamówienie: 47df0eb0-a434-11ef-9cca-611c6da1fcbd
Zgłoszenie emeil: 46584533
Jest szansa na ponowne wysłanie kodu odbioru dla klienta? Czy jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji jest zwrot zamówienia i złożenie nowego?
@ares_ Przykro mi, my nie mamy takiej możliwości. Natomiast, widzę, że doradca wyjaśnia z przewoźnikiem kwestię wysłania kodu odbioru. Proszę Cię zatem o jeszcze chwilę cierpliwości.