Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Biały ekran po próbie wygenerowania! Będziecie się tłumaczyć za mnie, że nie doszła na "zajączka"?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Zgłaszam!
@lewgorzkowski Czy możesz dodać zrzut ekranu prtzedstawiający błąd?
@lewgorzkowski Przekazałam sprawę do Działu Technicznego. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@lewgorzkowski Sprawdź proszę, czy problem występuje również w trybie incognito.
Dalej to samo i na trybie incognito też, chyba jednak będzie płacz dziecka i mój po negatywie, bo paczka nie ruszy...
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ ruszymy z tematem?
@lewgorzkowski Prześlij proszę zrzuty ekranu wykonane w trybie icognito, jeśli problem nadal występuje.
inne zamówienie przeszło z pocztexu, więc to nie ciasteczka, nie książka adresowa, problem jest KONKRETNIE z tym zamówieniem
@lewgorzkowski dziękuję, przekazałam go już do zespołu technicznego, więc gdy dostanę odpowiedź wrócę tutaj do Ciebie.
Niestety, ale czas już minął, zgłaszałem sprawę WCZORAJ, muszę wysłać INPOSTminikurier, oczekuję wykluczenia tego zamówienia ze statystyk i zwrotu kosztów za etykietę INPOST
@lewgorzkowski Na zrzucie widać, że nadal w trybie incognito masz włączone dodatki w przeglądarce. Wyłącz proszę działanie tych dodatków w tym trybie, bo prawdopodobnie to właśnie dodatek do przeglądarki psuje działanie strony.
bez żartów, pisałem już że 2 inne zamówienia z pocztexu przeszły
bez dodatków, ps komputer też restartowałem jakby co
@lewgorzkowski wyłączyłeś wszystkie dodatki w trybie incognito?
Dodałem nr przesyłki INPOST 665028219434735119460013, koszt 19,99, proszę o szczegóły jak uzyskać zwrot i proszę o wykluczenie tego zamówienia ze statystyk, chyba, że "złapie" dodany list inpostu, bo wprowadziłem go do zamówienia
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@lewgorzkowski o zwrot możesz zgłosić się przez formularz, ale od razu mogę Ci powiedzieć, że nie wykluczymy tego zamówienia z jakości, bo nie ma tutaj żadnego potwierdzenia, że nadanie jest opóźnione z winy przewoźnika. Nie ma też tutaj mowy, że to nasza wina, bo nie potwierdziliśmy błędu, o którym tutaj piszesz. Dwukrotnie prosiłam Cię o przesłanie zrzutu z wyłączonymi rozszerzeniami w przeglądarce, ale do tej pory mi go nie dosłałeś.
przecież wysłałem 3 godziny temu i POWTARZAM PO RAZ 3, dwa inne zamówienia z pocztex przeszły nawet z tymi rozszerzeniami, więc to NIE MA NIC DO RZECZY!
@lewgorzkowski ja Cię rozumiem, ale bez tego zrzutu nie jesteśmy w stanie tego potwierdzić, ani się z tym zgodzić.