Nie mozna wygenerować listu POCZTEX!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Biały ekran po próbie wygenerowania! Będziecie się tłumaczyć za mnie, że nie doszła na "zajączka"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Zgłaszam!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lewgorzkowski Czy możesz dodać zrzut ekranu prtzedstawiający błąd?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lewgorzkowski Przekazałam sprawę do Działu Technicznego. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lewgorzkowski Sprawdź proszę, czy problem występuje również w trybie incognito.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dalej to samo i na trybie incognito też, chyba jednak będzie płacz dziecka i mój po negatywie, bo paczka nie ruszy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ ruszymy z tematem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lewgorzkowski Prześlij proszę zrzuty ekranu wykonane w trybie icognito, jeśli problem nadal występuje.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
inne zamówienie przeszło z pocztexu, więc to nie ciasteczka, nie książka adresowa, problem jest KONKRETNIE z tym zamówieniem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lewgorzkowski dziękuję, przekazałam go już do zespołu technicznego, więc gdy dostanę odpowiedź wrócę tutaj do Ciebie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety, ale czas już minął, zgłaszałem sprawę WCZORAJ, muszę wysłać INPOSTminikurier, oczekuję wykluczenia tego zamówienia ze statystyk i zwrotu kosztów za etykietę INPOST

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lewgorzkowski Na zrzucie widać, że nadal w trybie incognito masz włączone dodatki w przeglądarce. Wyłącz proszę działanie tych dodatków w tym trybie, bo prawdopodobnie to właśnie dodatek do przeglądarki psuje działanie strony.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
bez żartów, pisałem już że 2 inne zamówienia z pocztexu przeszły
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
bez dodatków, ps komputer też restartowałem jakby co

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lewgorzkowski wyłączyłeś wszystkie dodatki w trybie incognito?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodałem nr przesyłki INPOST 665028219434735119460013, koszt 19,99, proszę o szczegóły jak uzyskać zwrot i proszę o wykluczenie tego zamówienia ze statystyk, chyba, że "złapie" dodany list inpostu, bo wprowadziłem go do zamówienia
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lewgorzkowski o zwrot możesz zgłosić się przez formularz, ale od razu mogę Ci powiedzieć, że nie wykluczymy tego zamówienia z jakości, bo nie ma tutaj żadnego potwierdzenia, że nadanie jest opóźnione z winy przewoźnika. Nie ma też tutaj mowy, że to nasza wina, bo nie potwierdziliśmy błędu, o którym tutaj piszesz. Dwukrotnie prosiłam Cię o przesłanie zrzutu z wyłączonymi rozszerzeniami w przeglądarce, ale do tej pory mi go nie dosłałeś.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
przecież wysłałem 3 godziny temu i POWTARZAM PO RAZ 3, dwa inne zamówienia z pocztex przeszły nawet z tymi rozszerzeniami, więc to NIE MA NIC DO RZECZY!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lewgorzkowski ja Cię rozumiem, ale bez tego zrzutu nie jesteśmy w stanie tego potwierdzić, ani się z tym zgodzić.
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »