anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otwiera się okno z 'Pytanie do sprzedającego"

a_olszewski
#8 Zapaleniec#

Win XP SP3 i FF 52.9.0 ESR

Jakiś czas temu przestało otwierać się okno z 'Pytanie do sprzedającego".

Wszystko inne działa z wyjątkiem tego okna, które wygląda tak:

PytaniePytanie

Sprawdzałem na innym komputerze z tą samą konfiguracją i jest to samo. Sprawdzałem też na innej przeglądarce (chyba Maxtor) i tam nie ma problemu, czyli problem jest tylko w FF.

Coś można z tym zrobić od strony Allegro?

 

oznacz moderatorów
80 ODPOWIEDZI 80

Knowhere
#21 Demiurg#

@Cyfrowy_Baron Właśnie, w ramach testów, zalogowałem się na allegro z Firefoksa 79.0 (również 64-bitowa wersja na W7 x64) i "pytanie do sprzedającego" działa bez problemu. W zwykłym trybie, nie prywatnym.
Na początek proponuję usunąć z używanych przeglądarek co najmniej ciasteczka i pamięć podręczną (cache).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Cyfrowy_Baron
#8 Zapaleniec#

Od razu to zrobiłem gdy pojawił się błąd. Usunąłem pliki tymczasowe, ustawienia witryn, wszystkie ciasteczka i nie rozwiązało to problemu.

oznacz moderatorów

Cyfrowy_Baron
#8 Zapaleniec#

Gdy włączę monitorowanie dostępności, to przy próbie użycia linku "Pytanie do sprzedającego" pojawia się błąd o treści:

"Zablokowano żądanie do zasobu innego pochodzenia: zasady „Same Origin Policy” nie pozwalają wczytywać zdalnych zasobów z „https://ngacm.com/ [...]"

oraz

"Zablokowano żądanie do zasobu innego pochodzenia: zasady „Same Origin Policy” nie pozwalają wczytywać zdalnych zasobów z „https://ngacm.com/ [...]"

Firefox nie może uzyskać dostępu do jakichś zasobów. Przyczyna błędu jest opisana w pomocy do Firefox:

"Przyczyna: brak nagłówka CORS „Access-Control-Allow-Origin”"

i więcej o tym:

W odpowiedzi na żądanie CORS brakuje wymaganego Access-Control-Allow-Originnagłówka, który służy do określenia, czy można uzyskać dostęp do zasobu przez zawartość działającą w bieżącym miejscu pochodzenia.

Jeśli serwer jest pod Twoją kontrolą, dodaj źródło żądającej witryny do zestawu domen, na które ma prawo dostępu, dodając je do wartości Access-Control-Allow-Originnagłówka.

Na przykład, aby zezwolić witrynie pod adresem https://amazing.site na dostęp do zasobu za pomocą CORS, nagłówek powinien mieć postać:

oznacz moderatorów

Cyfrowy_Baron
#8 Zapaleniec#

Zauważyłem kolejny błąd. W sekcji "Inni klienci oglądali również" wyświetlają się tylko puste prostokąty:

oznacz moderatorów

Cyfrowy_Baron
#8 Zapaleniec#

Niżej obrazek pokazujący więcej szczegółów na temat błędu:

oznacz moderatorów

Cyfrowy_Baron
#8 Zapaleniec#

Udało mi się ustalić dlaczego u mnie to nie działało. Błąd powodowała wtyczka "ScrollAnywhere", która podmienia standardowe suwaki do przewijania okna na graficzny odpowiednik. Po wyłączeniu tego dodatku, wszystkie funkcje działają prawidłowo.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Cyfrowy_Baron A widzisz, jednak rozszerzenie (wtyczka to co innego). Podejrzewałem AdGuarda, którego zauważyłem na zrzucie, ale on raczej nie powinien robić takich psikusów.

Osobiście, gdy coś zaczyna się pierniczyć na jakiejś stronie, sprawdzam ją sobie na portable'owej wersji przeglądarki z czystym profilem (config defaultowy, bez rozszerzeń). Jeśli działa, tzn. że to wina mojej konfiguracji i wtedy zaczynam szukać konkretów. Jeśli nadal nie działa, to dopiero wtedy można zgłaszać błąd.
Problemy z "Same Origin Policy" już niejednokrotnie tu się pojawiały. Ciekawe czy w tamtych przypadkach autorzy wątków też mieli zainstalowane jakieś egzotyczne rozszerzenia.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Cyfrowy_Baron
#8 Zapaleniec#

AdGuard nie używam, bo Firefox ma już wbudowaną ochronę przed reklamami i śledzeniem. Poza tym mam Kaspersky Internet Security z wtyczką Kaspersky Protection - wszystko włączone i nic się nie przedrze przez taką blokadę. W niektórych serwisach powoduje to problemy, ale na Allegro nie ma wpływu.

Problem stanowił interfejs przeglądarki. Wtyczka ScrollAnywhere modyfikuje wygląd pasków przewijania, usuwając standardowe i podkładając nakładkę graficzną i to właśnie powodowało problemy z przywołaniem panelu.

A podmieniony scrollbar wygląda jak na tym zrzucie:

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Cyfrowy_Baron Fakt, to Kaspersky a nie AdGuard (podobne ikony).

"Poza tym mam Kaspersky Internet Security z wtyczką Kaspersky Protection - wszystko włączone i nic się nie przedrze przez taką blokadę." - myślenie życzeniowe, nie ma zabezpieczeń, przez które nic się nie przedrze😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

elleven
#8 Zapaleniec#

U mnie to samo. Niema jak odezwać się do sprzedawców. Mimo, że win10 i ie/edge i Firefox najnowszy. Kolejna wtopa. A dziś startują na giełdzie...

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@elleven Wyczyść ciasteczka i pamięć podręczną (cache) przeglądarki, uruchom ją z wyłączonymi rozszerzeniami (być może któreś powoduje problem, jak u kolegi wyżej).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

elleven
#8 Zapaleniec#

Absolutnie to nic nie daje. CCleaner czyści dokładnie. Bez rezultatu - kółeczko się kręci...

Na drugim kompie to samo - Win 10 z Firefox i Edge przed i po aktualizacji. Chroma nie chce bo zjada za dużo. Jedyne wyjście dla mnie to odpalić Bluestack bo na mobilnej apce działa.

Szkoda, że coraz częściej my użytkownicy jesteśmy zmuszani do korzystania z niechcianych browserów, do instalacji zbędnych programów, do zakupu nowych sprzętów itp. po to aby móc poprawnie używać "jakiś tam" portal aukcyjny. Przecież nie jestem sam z tym problemem. Wracam do **piiip**-a !

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@elleven Nie wiem jak te przeglądarki i systemy mają ludzie pokonfigurowane, ale osobiście nie doświadczam 99% problemów, które pojawiają się na AG.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

elleven
#8 Zapaleniec#

taaaa. Wirusa też nie ma bo Ty jeszcze nie zachorowałeś?

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@elleven Dokładnie😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Ja nie mam problemów z Allegro na żadnej przeglądarce, wszystkie z uBlock + filtry AlleBlock, od uja wtyczek, win 10 auto aktualizowany - nic się nie dzieje, wszystko się ładuje. Chrome wykorzystuje 300 ramu przy regularnej pracy z pięcioma zakładkami allegro, Firefox quantum czasami po 600mb.

Nigdy nie było problemów. Nawet na zasyfionym kompie nieczyszczonym od kilku lat z Win7 wszystko działa jak należy. 🤷

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@DarkStoorM To mało, bo u mnie przeglądarka oparta na Chrome, po paru dniach bez restartu potrafi sobie wsiorbać ze 3-4GB, a Firefox po np. dwóch tygodniach takiej pracy raptem 2GB😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

elleven
#8 Zapaleniec#

Jak płacą to trzeba zachwalać.

Typowe podejście - ci co mają problem to margines i mamy ich w pupie. Orędownicy i krzewiciele - to my nowicjusze i zapaleńcy wam ten chleb zapewniają.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@elleven "Orędownicy i krzewiciele - to my nowicjusze i zapaleńcy wam ten chleb zapewniają." - że niby jak? Ja jestem na allegro takim samym ZU, jak i Ty. Zapewniam Cię, że Ty mi chleba nie zapewniasz😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

elleven
#8 Zapaleniec#

To musisz się nudzić jak odpisujesz wszystkim z AG w ciągu kilku minut 😀

oznacz moderatorów