Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć Dziś mieliśmy taki przypadek. Klient zapytał o zamówienie. Odpisaliśmy. Po chwili otrzymalismy maila od allegro z informacja o niedostarczeniu wiadomości z powodu problemów technicznych ze skrzynka odbiorcy.
W panelu allegro wiadomośc jest przepuszczona przez system i wygląda na dostarczoną.
I mam pytanie czy taka sytuacja będzie miała wpływ na jakośc sprzedaży ? To znaczy czy system zaliczy że odpowiedzieliśmy na wiadomośc kupującego ? Czy tez mamy gdzies pisac o wykluczenie tej wiadomości ze statystyk ?
Ostatnio miałam tak dawno temu. Ale kilka razy gdy przez maila nie dochodziło to pisałam przez allegro i było ok. I nie jest to raczej wina konta klienta tylko tego kretyńskiego ukrywania maili. Zdarzało mi się, że jak klient kupował ode mnie w podobnym okresie z dwóch kont to jego mail dla każdego wyglądał inaczej i z jednego dochodziło, a z drugiego nie.
Skoro system widzi ją jako dostarczoną to nie powinno to mieć wpływu ,wszak na allegro wszystkim kierują maszyny a nie ludzie .
Na zdrowy rozum system powinien zaliczyć odpowiedź lecz wole dopytac bo nie chciąłbym sie jutro obudzić z informacją o spadku jakości sprzedaży z powodu długiego czasu odpowiedzi.
Jełsi dostane info od moderatorek że system nie zaliczy bede musiał gdzieś napisać o wykluczenie ze stattstyk danego pytania
Jest chyba na to jeszcze jeden sposób. Możesz zrobić podobny myk jak z dawaniem maila dla kuriera poza allegro czyli usunąć środek z maila. Dajesz 10 pierwszych znaków i potem końcówkę od @. To powinno dojść.
@_Likos_ O której godzinie i do kogo wysłana była wiadomość, o którą chodzi?
@nat_not chodzi o wiadomośc do zamówienia : ef71cb30-8dc5-11ee-a63f-4f49b278a89b na naszym drugim koncie. Nasza odpowiedź była z godziny 9:21 i w komunikatorze allegro pokazuje jakby było wszystko ok lecz po chwili od wysłania wiadomości otrzmaliśmy maila z allegro:
"Wystąpił techniczny problem ze skrzynką pocztową odbiorcy Twojej wiadomości. Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie."
Właśnie z tego powodu jest moje pytanie
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy cos wiadomo w mojej sprawie?
Przepraszam ze tak dopytuje ale jutro zaktualizują sie statystyki a odpowiedzi na pytania mają duże znaczenie dla jakości sprzedaży. Nie chciałbym oberwać z nie swoją wine 🙂 i jesli okazałoby sie że odpowiedź będzie nie zaliczona chciałbym aby ja wyłączono w wyliczania jakości sprzedaży.
@_Likos_ niestety jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi, ale działamy w Twojej sprawie, więc możesz być spokojny.
@_Likos_ Dostałyśmy potwierdzenie, że Twoja odpowiedź zostanie wliczona do statystyk.
@nat_not dziekuje 🙂 bede spokojniej spał