Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, bardzo proszę Moderatorów @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ o pomoc w rozwiązaniu problemu. Napisałem zgłoszenie poprzez kontakt, ale od 15.02 niestety nie mam odpowiedzi. Otóż dwie przesyłki zwrotne od Kupujących (zwroty poprzez InPost) od dłuższego czasu krążyły po Polsce w trasie lub oddziale, aż w końcu zostały ponownie zwrócone do Kupujących. Do mnie niestety nie dotarły, choć były podobno w doręczeniu. Kupujący chcą ponownie nadać do mnie przesyłki jednak ich kody darmowego zwrotu są już nieważne. Oczywiście zanim przesyłki dotarły z powrotem do Nadawców, zadzwoniłem na infolinię InPost, ale nie potrafili wyjaśnić przyczyny niedostarczenia przesyłek i zasugerowali abym skontaktował się z Allegro. Czy w związku z powyższym, jest szansa, aby Kupujący ponownie otrzymali kody do darmowego zwrotu? Z góry dziękuję za odpowiedź.
@AwelpShop_1 Może są albo nie ale zwrot ze Smartem to za taką przesyłkę nie odpowiada kupujący, więc sprzedający wraz z Allegro powinni bezzwłocznie zwrócić środki.
@LEW433 przecież @AwelpShop_1 zupełnie nie o to pytał..
Doprawdy? a czy nie szuka powodów żeby nie oddać środków kupującemu? rozumiem ze ktoś zawalił ale czy kupujący ma na tym cierpieć skoro nie jest stroną?
Tyś to czytał w ogóle? xD @AwelpShop_1 w skrócie próbuje ogarnąć swoim klientom ponowny darmowy zwrot, gdzie on tam szuka powodów żeby nie oddać środków? 🤣
Kicek dziś za dużo koci miętki chyba wciągnął, bo aż sam siebie przechodzi. 😂🤣
@AwelpShop_1 konsultuję już Twoją sprawę z zespołem, więc gdy dostanę informacje o statusie Twojego zgłoszenia, wrócę do Ciebie z informacjami.
Dziękuję, czekam na informację.
@_HolaOla_ czy masz już może jakieś informacje?
@_HolaOla_ otrzymałem niedawno mail w tej sprawie, problem rozwiązany. Dziękuję za pomoc.