Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 1.Jaki jest koszt dla sprzedawcy wysyłki za pobraniem w ramach allegro delivery kurier (allegro one i dhl) oraz jaki to jest dla sprzedawcy koszt w przypadku zwrotu nieodebranej przesyłki. Czy jest nakładany na sprzedawce ponowny koszt wysyłki zwrotnej w ramach tych dostaw?
2.W przypadku opłaconej z góry przesyłki przez klienta ale nieodebranej, gdy klient opłacił ją rozumiem,że w takim przypadku zwracam mu sam koszt produktu, no bo w tym momencie gdy zwrócę mu również koszt wysyłki to koszt poniosę ja a klient nie odebrał nawet paczki.
3.I co w przypadku wysyłki SMART za którą klient nie płaci a ja zostaję obciążona dopłatą za SMART, jest zwracana sprzedawcy w przypadku nieodebrania zamówienia?
4.Czy są nakłądane koszty za zwrot nieodebranej przesyłki w którejś z dostaw allegro,allegro dhl,allegro one,orlen lub inpost?
@petinek_pl Konsultuję sprawę. Jak tylko otrzymam informacje, wrócę z odpowiedzią.
1. Do opłaty za przesyłki z płatnością za pobraniem doliczymy 4,99 zł za usługę pobrania. Przesyłka może do Ciebie wrócić, jeśli klient jej nie odbierze. W takim wypadku nie obciążymy Cię kosztem jej zwrotu, a przesyłka wróci na adres, jaki podajesz w ustawieniach konta. - informacje są w artykule
3. Jeśli Twój klient: zwróci zakup w ramach odstąpienia od umowy (zgłosi zwrot za pomocą formularza zwrotu na swoim koncie Allegro i nada metodą zwrotu, która jest dostępna w ramach Allegro Smart!) lub nie odbierze przesyłki- automatycznie zwrócimy Ci opłatę za dostawę przesyłki Smart! Nie musisz składać wniosku, żeby dostać zwrot. Informacje są w artykule
4. Jeżeli to pytanie dotyczy Allegro Delivery, to wracamy do punktu 1. Nie ma opłat. 🙂
Na drugie pytanie nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi.
Ad.2 Zwracasz koszt towaru i najtańszej przesyłki dostępnej w ofercie.