Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pytanie dotyczące zwrotu nieodebranej, ale opłaconej paczki.
Kupujący opłacił koszty dostawy i nie odebrał paczki.
Pisaliśmy wiadomość, z prośbą o zdecydowanie czy jest dalej zainteresowany zamówieniem.
Nie ma informacji zwrotnej od kilku dni.
Dzisiaj napiszemy, że jak nie odpowie do końca tygodnia, to uznamy zamówienie za anulowane.
W tej sytuacji możemy umniejszyć zwrot o koszty dostawy związane z nieodebraniem paczki ?
Czy jak opłacił koszty dostawy i nie odebrał paczki- w tej sytuacji nie zwracamy również jego kosztów dostawy ?
Dziękuję.
Dzisiaj napiszemy, że jak nie odpowie do końca tygodnia, to uznamy zamówienie za anulowane.
Nie możesz tak bo towar jest klienta, bardziej napisz że jak się nie odezwie zaczniesz naliczać za magazynowanie 🙂
W tej sytuacji możemy umniejszyć zwrot o koszty dostawy związane z nieodebraniem paczki ?
Tak ale musisz poczekać na decyzję klienta bo może opłacić koszt powrotu i ponowną wysyłkę 🙂
Pamiętaj że paczka nie jest Twoja, ja mam kilka takich paczek na magazynie rocznie, wysyłam maila i czekam po 2 - 3 latach robię se skan etykiety i paragonu co by mieć w systemie, jak by klient się obudził i mieć mniej szukania, rozpakowuje i sprzedaje towar 😄
Wszystko zależy od klienta, jak nie będzie chciał paczki jak najbardziej potrącasz wysyłkę i powrót i oddajesz co zostanie, bo to jest nie wywiązanie się z umowy klienta, jak przymkniesz oko i przyjmiesz odstąpienie to potrącasz tylko za powrót paczki a oddajesz co wpłacił, ale prawnie na odstąpienie jest już za późno 😞
@SUPERSZYBKIE_BHP nie podejmujcie decyzji sami jak pisze @kostas11 , poinformowałeś , rzuć paczkę w kąt i czekaj .
@SUPERSZYBKIE_BHP @mdrogeria @kostas11
Wczoraj na webinarze pracownik Allegro powiedział, że w takiej sytuacji jeżeli do klienta wyśle się wiadomość zawierającą termin na podjęcie decyzji i jednocześnie zaznaczy, że po jego przekroczeniu uznamy zamówienie jako np. zwrot to są wystarczające podstawy, że oddać klientowi pieniądze a towar sprzedać ponownie.
Jeżeli jest to produkt który jest cały czas w sprzedaży a zamówienie jest na paragon to w takiej sytuacji ja zawsze robię zwrot i oddaje klientowi pieniądze jeżeli nie mam z nim kontaktu przez 2-3 tygodnie.
Kupujący kupił wkładki, które mamy cały czas w sprzedaży. Informowaliśmy, żeby podjął decyzje, czy dalej jest zainteresowany tym zamówieniem. Nie ma odzewu. Czy jak napisz, że przekroczył termin i ze anulujemy zakup, ale ponieśliśmy z tego tytułu straty za nieodebrana przesyłkę i umniejszę kwotę za produkt o ten zwrot, to czy tak mogę zrobić?
@ares_ w pewnym procencie masz rację, tylko musisz oddać co wpłacił łącznie z dostawę i być w plecy powrót paczki, to zawsze przechodzi, ale jak chcesz coś potrącić itp. to bez kontaktu się nie obejdzie 😄
Poczekaj kilka tygodni2-3 może się odezwie a później zwróć środki za zakup i masz święty spokój.
Czy po tych 2-3 tygodniach mam odjąć za te koszty dostawy, związane z nieodebraniem paczki przez kupującego?
Oczywiście że zwróć tyle ile to kosztowało. Jak paczkomat to i tak kupujący miałby darmowy zwrot.
W tym przypadku to Orlen. Kupujący opłacił koszty dostawy, nie odebrał paczki. Czyli nie oddaje jego kosztów dostawy i umniejszam zwrot o koszt przesyłki za to, że przesyłka do nas nie wróciła ??
Kupujący nie był Smartem.