Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W dniu dzisiejszym otrzymałam informację, że wraca do mnie nieodebrana paczka wysłana za pobraniem INPOST, gdzie przy nadaniu musiałam wnieść opłatę (wiadomo klient miał ją wliczoną w cenę). Paczka przez 4 dni nie została odebrana z paczkomatu. Czy jest jakakolwiek możliwość odzyskania tej opłaty?
Czytałam gdzieś, że rozwiązaniem w celu uniknięcia tego typu sytuacji jest rezygnacja z pobraniówek i są to sytuacje marginalne ale jednak są? Czy Allegro ma zamiar coś w tym temacie zrobić - jakaś ochrona sprzedawców, itp? Bo w końcu my tez jesteśmy waszymi klientami a nie tylko kupujący.
Czy Allegro rozważyło opcję blokady konta kupującego do czasu wpłaty poniesionych przez nas kosztów przesyłki? Ponosimy coraz wyższe koszty związane żeś sprzedaż na Allegro ale mam wrażenie, że jako sprzedający mamy coraz mniejsze prawa w stosunku do kupujących - gdzie słowo kupującego jest zawsze ważniejsze od naszego.
Pytaj Allegro: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ masz prawo żądać od kupującego opląty ale jak, sąd?
@fhulewer Pamiętaj, że zapłacisz jeszcze za powrót tej paczki. W sumie około 40 zł.
Sprzedający nie maja żadnych praw na Allegro. Możesz zablokować takiego kupującego, ale dopiero po trzech takich sytuacjach, czyli wtedy, kiedy spowoduje u Ciebie stratę ok. 120 zł.
Możesz żądać od kupującego naprawienia wyrządzonej szkody na podstawie zapisów KC.