Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
klientka zamówiła pięć par butów (numer zamówienia 8fba1f50-40a0-11f0-8441-ddad046576e9). Zgłosiła zwrot czterech par. Odesłała trzy pary, za które zwróciliśmy jej pieniądze. Czy musimy wypełnić formularz o odmowie wypłaty za czwartą parę, która została zgłoszona do zwrotu, a nie została przesłana? Dziękuję za odpowiedź. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dla jasności - dla siebie i kupującego powinniście zamieścić w trakcie zwrotu dopiskę "W ramach zwrotu konsumenckiego otrzymaliśmy trzy sztuki towaru - a nie jak było zadeklarowane cztery sztuki - i za trzy sztuki towaru wykonujemy zwrot. Jak po roku klientka założy Wam dyskusję że nie otrzymała zwrotu za czwartą parę, to ani nie będziecie zapewne pamiętać sytuacji, ani nie udowodnicie że odesłała tylko 3 sztuki i poleci kaska z Allegro Protect a w konsekwencji z Waszego konta. Jakoś to odnotujcie by kupująca została poinformowana o takim fakcie i był po tym ślad.