anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niepoprawny adres i brak kontaktu z kupującym oraz wystawion negatyw.

StudioKASS
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam,

od tygodnia walczę w sprawie z zamówieniami od firmy, która atakuje nas zamówieniami.

Chciałbym ale nie wiem czy mogę udostępniać wszystkie dane dlatego będę wycinał wrażliwe dane.

Zamówienie 1.

KUPUJĄCY

MY CENTER SPÓŁKA AKCYJNA
299-Elektropoint

data sprzedaży:13 wrz 2023, 20:28 - brak wpłaty za zamówienie do dzisiaj

Zamówienie 2.

KUPUJĄCY

My Center S.A.
534-Elektropoint

data sprzedaży:16 wrz 2023, 15:46 - towar został zamówiony za pobraniem, wysłaliśmy towar zgodnie z zamówieniem i terminem wysyłki.

Towar nie został odebrany i kupujący wystawił negatywny komentarz 1/5

po walce z allegro o usunięcie komentarza allegro wkońcu usunęło komentarz negatywny,

kupujący znowu wystawił negatwa i znowu został usunięty, dodatkowo konto zostało wrzucone na czarną listę zakupową.

W sprawie kosztów poniesionych za dostawę i zwrot allegro powiedziało, ze do firmy upadłościowej mam wysyłać wezwanie przedsądowe do zapłaty ...

Zamówienie 3. 

KUPUJĄCY

MY CENTER SPÓŁKA AKCYJNA
299-Elektropoint

data sprzedaży:21 wrz 2023, 08:11 - podany niepoprawny adres dostawy:

dokładnie dwa adresy jeden jest zamknięty na stałe a drugi ma niepoprawny kod pocztowy.

Ze względu na brak możliwości wysyłki zostały podjęte kontakty telefoniczne zgodnie z zasadami na wszystkie numery z zamówień a było ich pięć, wszystkie numery nie istnieją, są fałszywe.

na chat allegro od tygodnia brak odpowiedzi, na zlecenie prośby allegro o kontakt z nami, brak odpowiedzi.

Wystawiono nam negatywa 1/5 za brak wysyłki...

Allegro do tego momentu jeszcze nie usunęło tej oceny a zgłaszałem wszelkie zasadności.

Wszystkie konta są powiązane z firmą MY CENTER SPÓŁKA AKCYJNA, jest to podmiot publiczny dlatego udostępniam ich nazwę,

Firma ma dodatkowo upadłość w KRS.

Nie wiem czy ktoś im ukradł konta na allegro czy jest to zwykły perfidny atak na nas jako sprzedajacego, ale pomijając sam fakt działania na niekorzyść na naszą firmę to dodatkowo nie mamy możliwości wysyłki ani kontaktu z tym kupującym.

Dlaczego allegro nie usuwa nam niesłusznej opinii od tego kupującego?

Proszę administrację allegro o bezpośrednią próbę kontaktu na dane z zamówień tego kupującego z naszego konta allegro, zweryfikujecie sami stan faktyczny tej sytuacji.

Chciałbym się publicznie podzielić z ludźmi na forum jakie allegro ma podejście do sprzedajacego, który posiada wiele twardych dowodów i faktów ,ze nie może zrealizować zamówienia a i tak do dnia dzisiejszego nie usunęliście negatywa od 299-Elektropoint

Będę walczył do skutku o sprawiedliwe usunięcie negatywa i czekam na sprawiedliwe podejście allego do sprawy

nasza strona nigdy nie podda się w prowadzeniu do słuszności naszej sprawy.

 

 

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@StudioKASS Cześć. Zostałeś już poinformowany, że jeśli podejrzewasz działania konkurencji, to sprawę możesz zgłosić do UOKiK. Jeśli chodzi o usunięcie komentarza, to kontynuuj korespondencję 36183314. 

oznacz moderatorów

StudioKASS
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Sprawę konkurencji chętnie zgłoszę do UOKiK, ale z allegro dalej mam do rozwiązania sprawę , że z zamówienia21 wrz. 2023, 08:11, mam dwa adresy dostaw w jednym zamówieniu, co lepsze oba są niepoprawne, a kontakt telefoniczny jest fałszywy na danych kupującego oraz danych dostawy,

Pomimo wszystko próbowałem się kontaktować aby ustalić poprawny adres dostawy co nie doprowadziło do skutku.

Dlaczego kupujący w takim przypadku wystawił mi negatywa za brak listu przewozowego i nie usunęliście go jeszcze?

Proszę o weryfikację danych dostawy i próbę kontaktu z kupującym, 

Proszę o wyjaśnienie w jaki sposób mam wysłać zamówienie, na dwa błędne adresy, jednego produktu w zamówieniu?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

do uokik możesz zgłosić czyn nieuczciwej konkurencji ze strony allegro, które pobierając prowizję podało Ci błędny adres co doprowadził do powstania szkody finansowej

 

serwis podobno weryfikuje kupujących

Fakt, że allegro podało Ci błędny adres nie jest twoją winą

i nie powinno Cie obchodzić jak allegro weryfikuje adresy z kupującymi

 

oznacz moderatorów

StudioKASS
#8 Zapaleniec#

RED

@RED #20 Guru#

Hej, mam nową aktualizację w sprawie od allegro:

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość i przepraszam za dłuższy czas odpowiedzi.

Przykro mi, że nadal nie udało się Panu wyjaśnić sprawy z kupującym.

Sprawdziłam, że wczoraj przesłaliśmy do kupującego oficjalną wiadomość z prośbą o doprecyzowanie informacji odnośnie zamówienia. Mam nadzieję, że okaże się on jednak pomocny i uda się skontaktować. Jednocześnie, jeśli kupujący nadal nie uszczegółowi adresu dostawy i nie wskaże właściwego – proszę o ponowny kontakt. Będziemy przyglądać się sprawie. 

Co do samej oceny, w tej kwestii opieramy się głównie na samym komentarzu. Nie mamy możliwości weryfikacji adresu dostawy oraz ewentualnych ustaleń między Państwem, a z dostępnych informacji wynika, że przesyłka nie została wysłana. W związku z tym oceny nie mogę usunąć. 

Zauważyłam, że wysłał Pan do kupującego prośbę o usunięcie komentarza. 

To skuteczne posunięcie, które pozwoli przemyśleć decyzję kupującemu. Być może, kiedy opadną emocje, klient będzie skłonny zmienić zdanie. 

Zachęcam, aby również odpowiedzieć na komentarz kupującego. Dzięki temu inni klienci będą mogli poznać Państwa perspektywę.

Zaznaczę również, że ocenę mogę usunąć tylko w wyjątkowej sytuacji. Takie przypadki zostały opisane przez nas w artykule: 
https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/jestem-sprzedajacym-kiedy-allegro-moze....

----------------------------------------------------------------------------

W sprawie walczę od 21 wrzesnia czyli od dnia zamówienia:

 

w negatywie jest napisane brak listu przewozowego, 
Sprawę konkurencji zgłoszę do UOKiK, natomiast muszą państwo zweryfikować adresy dostaw, w sumie to nawet Państwo nie muszą.
W zamówieniu wystarczy przeczytać:
DANE DOSTAWY

Dostawa przez sprzedającego pobranie
Zmywarka do zabudowy Smeg ST4512IN - 1 sztuka

 


W****** W*******
My Center S.A. ul. G***** E**** 13 4*-1** G*****e
oraz

W*********o 1a
5*-1** Ś******a PL
7*******5
(danych wrażliwych nie udostepniam publicznie aby nie było problemu)
Widzimy dwa adresy dostawy na jedną sztukę towaru z zamówienia, to juz wystarczy do braku możliwości realizacji zamówienia ponieważ nie da sie wysłać jednej sztuki produktu na dwa adresy.
Drugą sprawa jest fakt, że My Center S.A. ul. G***** E**** 13 4*-1** G*****e jest adresem zamkniętym na stałe a firma ogłosiła upadłość - co można łatwo zweryfikować. 
drugi adres W*********o 1a, 5*-1** Ś******a PL, 7*******5 - ma niepoprawny kod pocztowy oraz nieistniejący numer kontaktowy.
 
Przez cały tydzień zgodnie z zasadami, podejmowałem próby kontaktu na chat allegro, na telefony kontaktowe z zamówień oraz prosiłem allegro o kontakt z kupującym aby do nas napisał poprawny adres.
Minął tydzień i nie mam odzewu.
Prosze o informację jak długo mam czekać na weryfikację czy od kolejnej wczorajszej oficjalnej wiadomości do kupującego od Państwa.
Jeżeli adres dostawy nie zostanie doprecyzowany do dnia dzisiejszego proszę o usunięcie oceny negatywnej, ponieważ nie mam możliwości wysłania jednej sztuki towaru z zamówienia na dwa adresy.
Adresu dostawy nawet nie trzeba dokładnie po stronie allegro  weryfikować, wystarczy spojrzeć na zamówienie i stwierdzić ,że jednej zmywarki nie da się wysłać w dwa miejsca na raz.
Oczekuję na informację czy klient się z allegro skontaktował, jeżeli nie to prosze o usunięcie opinii i oddanie mi pieniędzy za prowizję od sprzedaży towaru, którego nie mam jak wysłać.
 
oznacz moderatorów