Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam,
od tygodnia walczę w sprawie z zamówieniami od firmy, która atakuje nas zamówieniami.
Chciałbym ale nie wiem czy mogę udostępniać wszystkie dane dlatego będę wycinał wrażliwe dane.
Zamówienie 1.
KUPUJĄCY
MY CENTER SPÓŁKA AKCYJNA
299-Elektropoint
data sprzedaży:13 wrz 2023, 20:28 - brak wpłaty za zamówienie do dzisiaj
Zamówienie 2.
KUPUJĄCY
My Center S.A.
534-Elektropoint
data sprzedaży:16 wrz 2023, 15:46 - towar został zamówiony za pobraniem, wysłaliśmy towar zgodnie z zamówieniem i terminem wysyłki.
Towar nie został odebrany i kupujący wystawił negatywny komentarz 1/5
po walce z allegro o usunięcie komentarza allegro wkońcu usunęło komentarz negatywny,
kupujący znowu wystawił negatwa i znowu został usunięty, dodatkowo konto zostało wrzucone na czarną listę zakupową.
W sprawie kosztów poniesionych za dostawę i zwrot allegro powiedziało, ze do firmy upadłościowej mam wysyłać wezwanie przedsądowe do zapłaty ...
Zamówienie 3.
KUPUJĄCY
MY CENTER SPÓŁKA AKCYJNA
299-Elektropoint
data sprzedaży:21 wrz 2023, 08:11 - podany niepoprawny adres dostawy:
dokładnie dwa adresy jeden jest zamknięty na stałe a drugi ma niepoprawny kod pocztowy.
Ze względu na brak możliwości wysyłki zostały podjęte kontakty telefoniczne zgodnie z zasadami na wszystkie numery z zamówień a było ich pięć, wszystkie numery nie istnieją, są fałszywe.
na chat allegro od tygodnia brak odpowiedzi, na zlecenie prośby allegro o kontakt z nami, brak odpowiedzi.
Wystawiono nam negatywa 1/5 za brak wysyłki...
Allegro do tego momentu jeszcze nie usunęło tej oceny a zgłaszałem wszelkie zasadności.
Wszystkie konta są powiązane z firmą MY CENTER SPÓŁKA AKCYJNA, jest to podmiot publiczny dlatego udostępniam ich nazwę,
Firma ma dodatkowo upadłość w KRS.
Nie wiem czy ktoś im ukradł konta na allegro czy jest to zwykły perfidny atak na nas jako sprzedajacego, ale pomijając sam fakt działania na niekorzyść na naszą firmę to dodatkowo nie mamy możliwości wysyłki ani kontaktu z tym kupującym.
Dlaczego allegro nie usuwa nam niesłusznej opinii od tego kupującego?
Proszę administrację allegro o bezpośrednią próbę kontaktu na dane z zamówień tego kupującego z naszego konta allegro, zweryfikujecie sami stan faktyczny tej sytuacji.
Chciałbym się publicznie podzielić z ludźmi na forum jakie allegro ma podejście do sprzedajacego, który posiada wiele twardych dowodów i faktów ,ze nie może zrealizować zamówienia a i tak do dnia dzisiejszego nie usunęliście negatywa od 299-Elektropoint
Będę walczył do skutku o sprawiedliwe usunięcie negatywa i czekam na sprawiedliwe podejście allego do sprawy
nasza strona nigdy nie podda się w prowadzeniu do słuszności naszej sprawy.
@StudioKASS Cześć. Zostałeś już poinformowany, że jeśli podejrzewasz działania konkurencji, to sprawę możesz zgłosić do UOKiK. Jeśli chodzi o usunięcie komentarza, to kontynuuj korespondencję 36183314.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Sprawę konkurencji chętnie zgłoszę do UOKiK, ale z allegro dalej mam do rozwiązania sprawę , że z zamówienia: 21 wrz. 2023, 08:11, mam dwa adresy dostaw w jednym zamówieniu, co lepsze oba są niepoprawne, a kontakt telefoniczny jest fałszywy na danych kupującego oraz danych dostawy,
Pomimo wszystko próbowałem się kontaktować aby ustalić poprawny adres dostawy co nie doprowadziło do skutku.
Dlaczego kupujący w takim przypadku wystawił mi negatywa za brak listu przewozowego i nie usunęliście go jeszcze?
Proszę o weryfikację danych dostawy i próbę kontaktu z kupującym,
Proszę o wyjaśnienie w jaki sposób mam wysłać zamówienie, na dwa błędne adresy, jednego produktu w zamówieniu?
do uokik możesz zgłosić czyn nieuczciwej konkurencji ze strony allegro, które pobierając prowizję podało Ci błędny adres co doprowadził do powstania szkody finansowej
serwis podobno weryfikuje kupujących
Fakt, że allegro podało Ci błędny adres nie jest twoją winą
i nie powinno Cie obchodzić jak allegro weryfikuje adresy z kupującymi
Hej, mam nową aktualizację w sprawie od allegro:
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za dłuższy czas odpowiedzi.
Przykro mi, że nadal nie udało się Panu wyjaśnić sprawy z kupującym.
Sprawdziłam, że wczoraj przesłaliśmy do kupującego oficjalną wiadomość z prośbą o doprecyzowanie informacji odnośnie zamówienia. Mam nadzieję, że okaże się on jednak pomocny i uda się skontaktować. Jednocześnie, jeśli kupujący nadal nie uszczegółowi adresu dostawy i nie wskaże właściwego – proszę o ponowny kontakt. Będziemy przyglądać się sprawie.
Co do samej oceny, w tej kwestii opieramy się głównie na samym komentarzu. Nie mamy możliwości weryfikacji adresu dostawy oraz ewentualnych ustaleń między Państwem, a z dostępnych informacji wynika, że przesyłka nie została wysłana. W związku z tym oceny nie mogę usunąć.
Zauważyłam, że wysłał Pan do kupującego prośbę o usunięcie komentarza.
To skuteczne posunięcie, które pozwoli przemyśleć decyzję kupującemu. Być może, kiedy opadną emocje, klient będzie skłonny zmienić zdanie.
Zachęcam, aby również odpowiedzieć na komentarz kupującego. Dzięki temu inni klienci będą mogli poznać Państwa perspektywę.
Zaznaczę również, że ocenę mogę usunąć tylko w wyjątkowej sytuacji. Takie przypadki zostały opisane przez nas w artykule: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/jestem-sprzedajacym-kiedy-allegro-moze....
----------------------------------------------------------------------------
W sprawie walczę od 21 wrzesnia czyli od dnia zamówienia: