Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Doradźcie proszę.
Kupującej minął czas zwrotu (już 2 miesiące) i opcja zwrotu/reklamacji jest już dla niej nieaktywna. Nie wie w związku z tym, gdzie pobrać etykietę zwrotną.
Ja też nie wiem, co mam jej odpowiedzieć. Nawet, jeśli odeśle ona towar na swój koszt, to jak oddać jej kasę, bym odzyskała od Allegro prowizję.
Dzięki!
@akula1 funkcja zwrotu nie służy do reklamacji , klientka odsyła we własnym zakresie , a Ty po uznaniu reklamacji pokrywasz wszystkie koszty jakie poniosła, zwrot środków robisz jak zwykle z zakładki ,,zamówienia ,, ,
Dziękuję 👍
@akula1 Możesz ty jak sprzedajacy odebrać od kupującego towar do reklamacji, możesz podesłać kuriera a możesz po rozpatrzeniu reklamacji zwrócić środki, możesz także rozpatrzyć reklamację na odległość.
Dziękuję. Podałam jej adres paczkomatu do zwrotu. Funkcja "Zwróć środki" jest wciąż na Allegro dostępna, więc nie powinno być problemu z odzyskaniem prowizji. Przyjmę reklamację, choć nie mam pewności, czy kupująca nie przyczyniła się do utraty wartości form, które mogła zalać niewłaściwym surowcem (używała ich przez ponad 2 miesiące). Nie dostaję właściwie żadnych reklamacji na te formy. Jednak nie-prokonsumenckie zachowanie sprzedawcy - zwykle nie fajnie się dla niego kończy na Allegro.