Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas nadawania przesyłki do zamówienia nr 72728fa1-2466-11f0-b004-f78330ef87b7 wyświetla mi się informacja, że podany do zamówienia numer telefonu jest niepoprawny. Jak w takiej sytuacji mogę nadać paczkę? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@RosaFlora sprawdziłam zamówienie i widzę, że podany tam numer ma tylko 7 cyfr. Nie jest to polski numer komórkowy. W tej sytuacji konieczny jest kontakt z klientem i poproszenie o podanie poprawnego numeru.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W jaki sposób mam się w takim razie skontaktować z klientem? Nie weryfikujecie Państwo numeru telefonu podczas rejestracji konta?