Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient omyłkowo zaczął dyskusję o zwrot gotówki. Jak się okazało - pomylił się przy wybieraniu odpowiedniego zakupu i przyznał się, że pomyłka wynikła z jego strony. Poprosiłem o zakończenie dyskusji po czym potwierdził że sprawa rozwiązana a ja otrzymałem -735 pkt. w jakości sprzedaży... jako dyskusja nierozwiązana...
Dyskusja rozwiązana - czat z konsultantem pomógł zakończyć dyskusję. Punkty zostaną zrekompensowane w następnym dniu.
Pozdrawiam
@Blyss-Polska przeczytałam treść tej dyskusji i po tym jak kupujący potwierdził, że jest to pomyłka, (wówczas powinieneś poprosić o jej zamknięcie, nawet jeśli nie kupującego to nas) po prawie miesiącu po raz drugi napisał: "Witam nadal brak zwrotu gotówki" i oznaczył ją jako nierozwiązaną, dlatego system naliczył minusowe punkty. Dziś jak widzę poprosiłeś o jej zakończenie i nasz pracownik już to dla Ciebie zrobił.