Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o zamknięcie nierozwiązanej dyskusji z [edycja].
Klient to imbecyl, naprawdę poważnego stopnia - pierwszy raz podczas prawie 30tetniego handlu na Allegro przyznajemy komuś taką odznakę. Dyskusja dotyczy komentarza - klient oczekuje, że na jego negatywny komentarz odpowiemy tak jak on chce, a nie tak jak odpowiedzieliśmy.
Jest to tak absurdalne, że nie mamy pomysłu jak się do tego ustosunkować, tym bardziej, że jest komentarz zawiera kłamstwa - ale to jego sprawa, niech pisze co chce, byle dyskusja została zakończona i rozwiązana.
Proszę o pomoc w tej sprawie @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ U nas też jest dyskusja do zamknięcia a8228587-3a73-4fd2-a073-56aca938398b Client:62868169 z naszej strony zostało wszystko zrobione co można reklamacja odrzucona z przyczyn obiektywnych. Poka od was też nie dostał, z tych samych przyczyn. nie widzę powodu by dalej u nas wisiała
Cześć, @shopmw. Gotowe, dyskusja zakończona.
A u mnie 7b2fa432-2cf4-4195-9db2-68a8660b9e4a próba zwrotu przez sp z o.o. POK też nie wypłacony towar odesłany a dyskusja sobie wisi.. może też da się coś z tym zrobić 🤔
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@sl-aw-ek gotowe, dyskusja jest już oznaczona jako rozwiązana.
@la_nika Dziękuję 😉