Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Piszę z prośbą o poradę na taką sytuację.
Klientka zrobiła zakupy, 8 niedrogich produktów, dostała błyskawicznie zamówienie i zgłosiła w dyskusji brak produktu w zamówieniu. Nie napisała jednak o który z produktów jej chodzi. Zapytałem o to w dyskusji nie dostałem żadnej odpowiedzi. Tego dnia próbowałem też się do niej dodzwonić. Jakiś czas później zadzwoniłem, znowu nie odebrała więc zostawiłem SMSa z pytaniem o co chodzi. Bez żadnej odpowiedzi. Odpowiedzi.
Dzisiaj allegro spytało czy udało się rozwiązać problem bo minęło 14 dni. Klientka oznaczyla dyskusje jako nierozwiązana. Jednocześnie ja dalej nie mam informacji czego jej zdaniem zabrakło bo nie raczyła jakkolwiek odpowiedzieć.
Zgaduje że zaraz wystąpi o allegro protect, które bezrefleksyjnie zostanie uznane i zostanie pociągnięte z mojego konta. A ja zostanę z nierozwiązaną dyskusją w statystykach.
Co robić Miśki żeby było dobrze? 🙂 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TakaTabaka dobrze, że odpowiadasz w dyskusji. Allegro Protect nie jest przyznawane z automatu, więc osoba rozpatrująca ewentualny wniosek zobaczy, że kupująca nie wypowiedziała się w dyskusji.
Poprosiłam też o wypowiedź naszego pracownika w prowadzonej dyskusji, mam nadzieje, że pomoże to rozwiązać problem.
14dnia jak nie udzieli odpowiedzi czego brakuje odrzucić reklamację, kupić se kamerkę i nagrywać pakowanie na użytek wlaśnie takich przypadków
Napisała ze brak produktu, więc w zasadzie złożyła Ci reklamacje a Ty czekasz i prosisz o podanie czego brak mam nadzieję ze zgodnie z prawem odpisałeś ze mija 14dni i odrzucasz rekalamcję!
Bardzo dziękuję moderatorce i użytkownikom za pomoc. Pracownik Allegro się wypowiedział, ja napisałem że po 14 dniach odrzucam te reklamacje ze względu na brak jakiegokolwiek uzasadnienia. Dzięki 🙂