Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
10 października odrzuciłem reklamacje nr 598170/2025 i pojawiła się jako rozwiązana, a dzisiaj pojawiła się jako nierozwiązana proszę o wyjaśnienie tej sytuacji @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@MOJEGRATY5 nie usterkę, tylko celowe działanie serwisu z premedytacją
Witam.
Allegro jest tak bardzo prokonsumenckie, że uznanie zasadności roszczeń nabywcy, to być może faktycznie jedyna opcja by obecnie zakończyć/rozwiązać dyskusję.
Pozdrawiam. Marek.
jest maksymalnie prokonsumenckie
tylko z dzisiaj:
"ALLEGRO SPRZEDAJE PODRÓBKI, UWAGA!!!"
Od paru miesięcy, a w szczególności w ostatnich tygodniach, panuje w systemie Allegro totalny chaos - chodzi o dyskusje/reklamacje, sposób ich wyświetlania, niechronologiczność, przerzucanie do błędnych zakładek rozwiązane -nierozwiązane - w toku. Sprzedający, który ma setki wysyłek dziennie, a więc i sporo dyskusji - bo wiemy, że Allegro zachęca do zgłaszania nawet błahych spraw od razu - stara się regulaminowo odpowiadać i rozwiązywać problemy zgłaszane przez Kupujących - jednak ostatnio na skutek notorycznych, nie usuwanych przez Allegro błędów systemu, nie jest w stanie fizycznie ogarnąć wszystkich tych zgłoszeń od kupujących, ponieważ wątki nie wyświetlają się poprawnie!!
Wielokrotnie zgłaszaliśmy to do Allegro, konsultanci są niekompetentni, wklejają te same wymijające odpowiedzi lub sami sobie zaprzeczają - jeden pisze, że wiedzą o błędach - inny odpisuje, że dopiero sprawdzą...CO TO MA BYĆ??
Na dodatek, w wyniku tego, że system Allegro błędnie segreguje dyskusje, wrzucając je niechronologicznie do innych zakładek (!), jeden z kupujących coś dopisał w zakończonej już dyskusji, nie widzieliśmy tego - to logiczne, bo jak?? Arcymądry pracownik Allegro nałożył blokadę 3 dniowa na nasze konto sprzedażowe!! To absurd i działanie co najmniej nieregulaminowe - a także niezgodne z obowiązującym prawem!! Nie można blokować działalności przedsiębiorcy, jeśli jego zaniechał jakichś działań Z WINY BŁĘDÓW SYSTEMU ALLEGRO, z którego korzysta i musi mieć pewność, że system ten działa prawidłowo!
Ludzie ogarnijcie się - macie błędy systemu, nie rozwiązujecie ich i winę zrzucacie na Sprzedających!! Wszystkie czaty na ten temat, maile, rozmowy - nic nie wnoszą, totalna NIEKOMPETENCJA PRACOWNIKÓW Allegro - nawet zaczynają chamsko ucinać czaty - "powrócę do Państwa z informacją" i... zamyka czat bez odpowiedzi - to się dzieje codziennie!
Wzywam innych Sprzedawców do zgłaszania tego gremialnie - Allegro nie może sobie pozwalać na niezgodne z prawem działania. Jeśli system na tej platformie nie działa prawidłowo - należy natychmiast go korygować i nie przerzucać winy za własne błędy na Sprzedających.
UOGiK już wie o tych działaniach - Sprzedawcy, którzy płacą wielkie kwoty dla Allegro za sprzedaż i wystawianie ofert, a także inne sprytnie ukrywane koszty sprzedaży tutaj - nie mogą siedzieć cicho, jeśli są tak traktowani.
Czy jakiś konsultant czy inny admin odezwie się MERYTORYCZNIE w tej sprawie?? Czekamy...
@Bellatrix-1999 w jaki sposób objawiała się ta blokada konta nałożona przez allegro?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry.
Proszę o informację dlaczego Reklamacja nr.316980/2025 widnieje jako NIEROZWIĄZANA ???????
Kupująca zareklamowała produkt, który kupiła u innego sprzedawcy - od czego w trakcie korespondencji się przyznała i stwierdziła że nastąpiła pomyłka. W związku z tym że produkt pochodził od innego sprzedawcy reklamacja została odrzucona. Kupująca w związku z tym sama zakończyła Reklamację w dniu 26 sierpnia 2025 17:19
Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji - dlaczego mimo odrzucenia reklamacji oraz zakończenia dyskusji przez kupującego widnieje status NIEROZWIĄZANA ?????????????????????????????????????????????????????????
Okazuje się że Arkusz Reklamacyjny jest do kitu i żyje własnym życiem - teraz dyskusja widnieje jako ROZWIĄZANA ............🤣🤣🤣
W momencie wydania odmownej decyzji reklamacyjnej dyskusja automatycznie zamienia się w nierozwiązaną. Taka polityka...
Zlej to i back to work 🙂
Była wydana decyzja w sprawie reklamacji ale statut się zmienił na Nierozwiązaną ponieważ nie wysłano ponownie wnioskowanego przedmiotu jako zadośćuczynienie .........
Kupująca reklamowała zupełnie co innego niż to co kupiła i zgłosiła jako reklamację .... Podejrzewam że system miał parobem z rozpoznaniem "sytuacji"