Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Sprzedałem nowy produkt fabrycznie zafoliowany. wysłałem go w deklarowanym czasie idealnie zabezpieczony. Wszystko zakończyło się tak że otrzymałem po jednej gwiazdce za "Zgodność z opisem" i "Obsługa kupującego". Czy Allegro jest w stanie usunąć tą jakże niesłuszną ocenę? Dodam że rozmawiałem już w tej sprawie na Allegrowym messenger z panią Alicją ale rozmowa delikatnie mówiąc nie była owocna.
Chwila, chwila. Skąd Allegro ma wiedzieć że wszystko zostało wykonane prawidłowo. A może nas wkręcasz. Już ktoś Ci napisał wyżej, prawdę znasz tylko Ty i kupujący. Nikt inny. Stąd Allegro wybiera bezstronność.
Masz rację. Tak może być ale gdyby kupujący otrzymał przedmiot niezgodny z opisem zamieszczonym w moim ogłoszeniu to zapewne nie zaczynał bym tutaj tej dyskusji i nie prosił bym kogoś z allegro o usunięcie złej oceny. A sam kupujący wszczął by jakąś procedurę która zapewne zakończyła by się dla niego sukcesem. Co do obsługi Kupującego. Przedmiot solidnie zapakowany i wysłany na czas. Cóż mogę/mogłem więcej zrobić aby nie dostać jednej gwiazdki jaką otrzymałem? Czegoś allegro ode mnie wymaga i ja to spełniam i jest to chyba wystarczający dowód na to że zasługuję na 5 a nie na 1 gwiazdkę.
O kurde. Dopiero zobaczyłem że Ty jesteś prywatnym sprzedawcą 🙂 Chciałeś aby ktoś z Allegro się tu wypowiedział. Napisz nowy post i naciśnij oznacz moderatorów (zielony napis).
Strona Allegro jest taka że jest to subiektywna opinia kupującego i allegro nic z tym nie zrobi bo jak między innymi mi napisali "Wyjaśnię, że zgodnie z zaleceniami UOKIK staramy się ingerować w komentarze i odpowiedzi do nich w jak najmniejszym zakresie." itd. itp.
Wprawdzie nie rozwiązuje to mojego problemu ale jest tu dobra rada. Dziękuję Tobie i przy okazji mdrogeria .
Nie, niesłuszna opinia, tylko nieprawdziwa wprowadzająca w błąd użytkowników serwisu allegro.
Kupujący napisał wg słownictwa allegro: nie polecam, obsługa naganna, towar całkowicie niezgodny z opisem
czyli w tłumaczeniu: zaorać sprzedawcę, towar źle spakowany przesłany z opóźnieniem, dostałem inną płytę
taki komentarz pojawił się w miejscu, gdzie można zidentyfikować jak się nazywasz, gdzie pracujesz i itp
Dziękuję za podpowiedź. Puki co to nie jestem aż tak zdesperowany aby wykorzystywać te dane o których wspomniałeś pod koniec swojej wypowiedzi. Liczyłem że w tak prostej sprawie Allegro łatwo osądzi sytuację i coś wskóra.
@fari1975 allegro nie jest sędzią , a nawet jakby było to do wydania wyroku potrzebne są stanowiska obydwu stron , zaproś klienta do wątku , może treściwie się wypowie .
Allegro nie jest sędzią ale umożliwia ocenianie sprzedających w sposób niekontrolowany i bezpodstawny. Kupująca już "treściwie" się wypowiedziała w ocenie "Zgodność z opisem" i " Obsługa kupującego". I nie sądzę aby stać było tą panią na coś sensownego do dodania w tym temacie.
Każdy kij ma 2 końce, także ten, którym Allegro tłucze sprzedawców:
Artykuł 212 § 1 Kodeksu Karnego przewiduje, że kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
Ponadto w przypadkach publikowania opinii naruszających dobra osobiste danej firmy (osoby prawnej), może ona domagać się nie tylko odszkodowania za poniesione w następstwie tego szkody majątkowe, lecz także zadośćuczynienia pieniężnego za doznaną krzywdę.
Dziękuję za przytoczenie artykułu K.K. Szkoda że Allegro nie jest tak zdecydowanie logiczne jak przytoczony tu artykuł K.K. Nadzieję na pozytywne załatwienie tej sprawy już straciłem. Jedyne co mogę zrobić to głośno mówić o kliencie który wywija takie numery pod parasolem Allegro.
Na początek to weź głęboki oddech i spokojnie;-) Bo to może być po prostu pomyłka. Ja na początku firmowego konta dostałem negatywa, gdzie z treści od razu zorientowałem się że to nie o mnie chodzi. Telefon, grzeczna rozmowa i ocena zmieniona na pozytyw. Choć musiałem posłuchać żalów na tego innego sprzedawcę co kiepsko spakował i towar si uszkodził.
Telefon ci odradzam, napisz prośbę o zmianę oceny pod komentarzem. Grzecznie, bez żadnych przeprosin i pretensji. Tylko co sie stało, bo paczka była idealnie spakowana, towar dobrze opisany i jesteś zdziwiony taka ocena. I kluczowe: zapytaj czy aby Pani nie pomyliła mnie z innym sprzedawca.
Dziękuję za radę. Właśnie zbieram myśli jak trafnie i delikatnie potraktować ocenę wystawioną przez kupującą. Życzę sobie i wszystkim tu obecnym sprzedawcom jak najmniej takich ... klientów.