Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Sprzedałem nowy produkt fabrycznie zafoliowany. wysłałem go w deklarowanym czasie idealnie zabezpieczony. Wszystko zakończyło się tak że otrzymałem po jednej gwiazdce za "Zgodność z opisem" i "Obsługa kupującego". Czy Allegro jest w stanie usunąć tą jakże niesłuszną ocenę? Dodam że rozmawiałem już w tej sprawie na Allegrowym messenger z panią Alicją ale rozmowa delikatnie mówiąc nie była owocna.
Nie usunie.😡
Spróbuj kontaktu z tym kupującym i poproś o zmianę opinii ,może po prostu źle zaznaczył .
Dziękuję za odpowiedź ale kupujący który ma wszystko na "tip top" załatwione i wystawia jedną gwiazdkę za obsługę i za opis ma moim zdaniem nierówno pod sufitem i strach z nim rozmawiać. Sytuacja jest tak klarowna i nieskomplikowana że mam nadzieję Allegro usunie tą ocenę.
Coś ty za taka obiektywną ocenę kupujący dostanie jeszcze monety od allegro 🙂
No nie usunie.
Raz mi tylko sami w podobnej sytuacji usunęli negatywną opinię . Kupujący zaznaczył wszędzie po jednej gwiazdce z dopiskiem "wszystko super" . Najlepiej nawiąż kontakt z kupującym.
Może zaproś Allinę na kawę? Wtedy usunęłaby?
Nie Alinę tylko Alicję. Picie kawy kojarzy mi się z przyjemnością w przeciwieństwie do prawie wszystkiego co związane z Allegrem. Tak więc to odpada. Sytuacja jest banalna. Dobrze zrobiony opis nowego przedmiotu, dobra obsługa klienta który wydaje się mieć coś nie halo i wystawia niską ocenę. Jeśli Allegro nie ingeruje w tego typu oceny/opinie to mam wrażenie że z nim również jest coś nie po kolei. Konsultantka pisze mi że Client:96404613 ma prawo do subiektywnej opinii i jako serwis w to nie ingerują . Nowa rzecz gdzie w opisie są wszystkie dane produktu sprzedana i ktoś wystawia jedną gwiazdkę za zgodność z opisem. I Allegro nic z tym zrobić nie morze ? Aż mi niedobrze jak o tym myślę.
Przecież od początku Ci to tłumaczyliśmy 🙂
No wiem. Liczyłem na to że jednak ktoś rozumny ze strony allegro zechce się tu wypowiedzieć lub nawet zainterweniować w tej sprawie. A przy okazji rozmowa przez messenger to jakaś komedia. Człowiek rozmawia ale to konsultant decyduje kiedy zakończyć rozmowę. Prawda Pani [edycja] ? Gdzie mi Pani przepadła ?
Powiem Ci w zaufaniu, że polskie sądy również tak działają. Wiem, bo koresponduję w jednej sprawie jako pozwany już kolejny miesiąc. Bez czytania uwalają, odrzucają. Ich merytoryczna dyskusja nie interesuje. Także Allegro, Sądy, firmy kurierskie i firmy ubezpieczeniowe działają identycznie. Daj nam pan spokój. 😉
Niestety wiem że tak jest dla tego nie wierzę w powodzenie mojej sprawy. Ciągle jednak nie mogę zrozumieć dlaczego za zgodą Allegro kupujący może wyrażać swą subiektywną opinię która ma się nijak do stanu faktycznego. Opinia wystawiona przez Client:96404613 jest wystawiona bezpodstawnie i działa źle na mój wizerunek oraz na sprzedaż którą tu prowadzę. Szkoda że Allegro tak mocne w swoich regulaminach i rozwinięte w każdą stronę jest w przypadku tak prostej sprawy bierne a wręcz stronnicze. Nie robiąc nic Allegro działa na korzyść klienta który wystawia mi złą opinię.
@fari1975 każdy z nas starych wyjadaczy kiedyś dostał pierwszego negatywa , a ten pierwszy boli najbardziej czy jest zasłużony czy nie , ale nie martw się , pierwszy negatyw w miesiącu nie jest brany pod uwagę w systemie jakości tak ,że znaczącego wpływu na sprzedaż mieć nie będzie , w sposób grzeczy i rzeczowy odnieś się do tej oceny , przerobiłem tu już wiele , bywało ,że negatyw z właściwą odpowiedzią powodował wystrzał sprzedaży produktu , tylko pamiętaj ,że klient może ocenę zmienić , a do takiej nie będziesz miał możliwości się odnieść .
Dziękuję za radę i cenną podpowiedź. Teraz już na spokojnie patrzę na sytuację i zbieram słowa którymi odpowiem na wystawiony mi komentarz. Dyplomacja ponad wszystko.
@fari1975 tak , przemyś 2 razy zanim napiszesz , tego się nie da skorygować , a za ,, niewłaściwie dobrane słowa ,, można oberwać upomnienie , a to wpłynie na jakość i dalej idąc... sprzedaż
@fari1975 Morze nic z tym nie zrobi i allegro również ma związane ręce bo ocena nie ma treści i nikt poza klientem oraz Twoją Osobą nie jest w stanie prześledzić przebiegu transakcji oraz tego jak się ma stan produktu w stosunku do opisu oferty .
P.S tak nawiasem .... moŻe kup sobie słownik ortograficzny 😁
W takim razie allegro zezwala na ocenianie w sposób krzywdzący,kłamliwy i **piiip**ycznie bzdurny. W opisie przedmiotu napisałem wszystko co wiem od dystrybutora przedmiotu.A jakaś pin.a pisze że przedmiot niezgodny z opisem.To co mam zrobić?Podać może skład chemiczny płyty i okładki żeby allegro stanęło po mojej stronie? Ps. Szanuję poprawną pisownię ale mam z tym od urodzenia problem a czasem brak czasu na sprawdzanie poprawności.
@fari1975 "allegro zezwala na ocenianie w sposób krzywdzący,kłamliwy i **piiip**ycznie bzdurny" - oczywiście, i zawsze tak było. Zamiast kopać się z koniem, należy uzbroić się w cierpliwość. Po 30 dniach ocena przestanie się liczyć do statystyk.
Zasady allegro to jakieś poje.ane są.Swoje zdjęcia jak najlepsze.Swój opis zgodny z prawdą i jak najbardziej rzetelny.Pakowanie i wysyłka jak najlepiej i jak najszybciej. A kupujący obniża za zgodą allegro moją pozycję. Co za bzdura żeby bardziej dosadnie się nie wyrazić.